Nou ja zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel vaker, stel mensen vaak heel briljant voor en als ik die foto's dan zie, valt het altijd lichterlijk tegen..
Die uitdrukking van die rechtsequote:
Nee ik zeg toch niet erg ofzulks, ik zeg gewoon dat ik ze heeeel briljant voorstel, maar dat is niemand, dus valt het altijd lichterlijk tegen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Ik heb wel erger gezien hoor.
Die soesjes volblaffen.quote:
* geen foto plaatstquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel vaker, stel mensen vaak heel briljant voor en als ik die foto's dan zie, valt het altijd lichterlijk tegen..
Ik kan niet tegenvallen in het echt, want op foto's sta ik altijd als een mongolide kankerjosti opquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Meeeeetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan niet tegenvallen in het echt, want op foto's sta ik altijd als een mongolide kankerjosti op
Haiquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:43 schreef PeZu het volgende:
avond
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:44 schreef KingOfPop het volgende:
Held !
Drizzt_DoUrdenMan, jij wint deze wedstrijd met afstand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Held !
Drizzt_DoUrdenIk wist het ook, maar ik zei niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
drizztdourdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lollers, nog nooit gezien deze. Nu ben ik wel benieuwd
Ja men.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Man, jij wint deze wedstrijd met afstand!
Ik ben zijn naam kwijtquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:42 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vleermuis is zeer onpopulair in KLB en heeft deze foto en andere na veel commentaar en hoongelach van andere users uit zijn fobo verwijderd. Wie, o wie is deze man?
Met dit puick idee moet ik wel in Kaste (quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:44 schreef Emimich het volgende:
Eigenlijk moet er één centraal topic komen waarin al die pics komen, misschien een ideetje voor #1000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |