SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het duurste hotel dat ooit bestaan heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een Marokkaan met een Antilliaan kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft de triatlon uitgevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt een turkse vrouw bij de kapper
de kapper zegt kan ik u helpen ?
ja zegt de vrouw en ze doet dr onder broek naar beneden
Waarop die kapper zegt mevrouw Wat doet u nou!
mijn man zegge jij kut kapper zijn.
Hoelang blijft een Turks meisje maagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whehek zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977![]()
Nee, dit is niet grappig.
Probeer het later nog eens, misschien is Marokko.nl leuk?
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Waarom kruipen Nederlanders in supermarkten over de vloer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:24 schreef MASD het volgende:
Waarom kruipen Nederlanders in supermarkten over de vloer.Rolling on the floor laughing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck today, it's tomorrow.![]()
neequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:24 schreef Olep het volgende:
Nee, dit is niet grappig.
Probeer het later nog eens, misschien is Marokko.nl leuk?
![]()
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977![]()
Waarom kruipen Nederlanders in supermarkten over de vloer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks![]()
Waarom is deze opeens wel grappig dan en die uit de OP niet?quote:Stop the world, I want to get out.![]()
Waarom kruipen Nederlanders in supermarkten over de vloer.Laffing out laut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom is deze opeens wel grappig dan en die uit de OP niet?
full stops and exclamation marks![]()
Omdat Olep geen gevoel voor humor heeftquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977![]()
3 Turken in een auto. Wie rijdt er?
- De politie![]()
: D
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Omdat ik geen grap maak!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Er zitten nu alleen nog maar buitenlanders op FOK!.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...![]()
out.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:30 schreef __Saviour__ het volgende:
3 Turken in een auto. Wie rijdt er?
- De politie![]()
: D
![]()
Waarom komt er in Marokko zo weinig kanker voor?
Al die kankerlijers zitten hier!k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977![]()
Hoe drinkt een Hollander tomatensoep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slappe 2-vmbo "moppen". Sad.The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.![]()
Een kaalgeschoren Oreo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:29 schreef raaavi het volgende:
gadverdamme.
door die kut kapper grap heb ik nu een fucking smerig beeld in me hoofd
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: