Hooooooooooooooo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
ettiquette
![]()
![]()
Bah ik ben vies van je TSVIES!!!
Ja! Ja! Ik zag hem ook, je was me godverdomme voor!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
ettiquette
![]()
![]()
Bah ik ben vies van je TSVIES
dat zeg je nu gauw en dat is trouwens dan ook meteen je reddingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hooooooooooooooo. [ afbeelding ]
Overigens gaat dit topic voor de verandering niet over grammatica en spelling.
Dat zeg ik niet 'nu gauw', als je de OP leest zie je dat gewoon.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat zeg je nu gauw en dat is trouwens dan ook meteen je redding
Hm?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:31 schreef TC03 het volgende:
Mensen die de eerste letter van achternamen in de vorm van 'Van Hanegem' zonder hoofdletter schrijven.
Zeg, je verandert hem nu wel maar het is nog steeds fout, IK MIS NOG EEN T'tje!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hooooooooooooooo. [ afbeelding ]
Overigens gaat dit topic voor de verandering niet over grammatica en spelling.
Mag jij bepalen waar hij moet komen zodat je je hersenen wat kunt stimulerenquote:
Uit je OP:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet 'nu gauw', als je de OP leest zie je dat gewoon.
spelling en grammatica zijn volgens mij toch echt onderdeel van taalquote:Klacht: mensen die niet met taal en interpunctie om kunnen gaan.
Bedoel je nou Jan Van Hanegem of Van Hanegem?quote:
Klopt, maar dat is de beknopte samenvatting. De OP zelf legt het haarfijn uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Uit je OP:
[..]
spelling en grammatica zijn volgens mij toch echt onderdeel van taal
Dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Bedoel je nou Jan Van Hanegem of Van Hanegem?
Dat eerste bepaal ik zelf wel, en over dat tweede is volgens mij geen eenduidige afspraak. De overheid heeft het op haar websites zelf soms ook over VMBO'ers.quote:
Maar daar gaat het topic niet overquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:43 schreef erkel het volgende:
Helemaal mee eens. Ik moet elke keer van binnen huilen als ik weer eens 'is' zie staan waar dan 'eens' hoort.
Aah, ik zie dat je mijn opmerkingen niet in de wind slaat en het meteen verbetert in de OP.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zeg, je verandert hem nu wel maar het is nog steeds fout, IK MIS NOG EEN T'tje!!!!![]()
![]()
[..]
Mag jij bepalen waar hij moet komen zodat je je hersenen wat kunt stimuleren
Owwwwwwwwwwww, spaties!quote:
Waarom zet je elke nieuwe zin nou op een nieuwe regel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Aah, ik zie dat je mijn opmerkingen niet in de wind slaat en het meteen verbetert in de OP.
En de T staat nu idd op juiste plek!![]()
Zo zie ik het graag!![]()
Tering zeg, dat je je over dat soort zaken zo druk maakt dat je er een topic over opent. Je snapt toch wel wat erin bedoeld wordt? Niet zeuren, maar gewoon lekker FOK!ken. Terechte klacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:45 schreef JJH het volgende:
tering zeg dat je je over dat soort zaken zo druk maakt dat je er een topic over opent je snapt toch wat erin bedoelt, word? niet zeuern dan maar gewoon lekker fokken..
TS Fok(!)t zich daar dus al over op.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:45 schreef JJH het volgende:
tering zeg dat je je over dat soort zaken zo druk maakt dat je er een topic over opent je snapt toch wat erin bedoelt, word? niet zeuern dan maar gewoon lekker fokken..
Jij hebt het over foutief gebruik van leestekens, achter Fok! hoort toch echt een uitroepteken. De overheid zegt wel meer dingen die niet kloppen. Het Groene Boekje geeft aan dat kleine letters gebruikt dienen te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:43 schreef TC03 het volgende:
Dat eerste bepaal ik zelf wel, en over dat tweede is volgens mij geen eenduidige afspraak. De overheid heeft het op haar websites zelf soms ook over VMBO'ers.
Niet meer doen dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:50 schreef LoggedIn het volgende:
Ik gebruik eig wel vaak 2 puntjes.. Ik weet niet, 1 punt is zo gek3 is teveel
Omdat het layout-technisch gezien beter oogt, anders krijg je:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zet je elke nieuwe zin nou op een nieuwe regel?
Ik zet alleen zinnen op een nieuwe regel wanneer ik het nodig acht, zoals bij het plaatsen van een smiecht na een zin.quote:Aah, ik zie dat je mijn opmerkingen niet in de wind slaat en het meteen verbetert in de OP. En de T staat nu idd op juiste plek!Zo zie ik het graag!
![]()
![]()
"Fokken" is gewoon een Nederlands werkwoord, hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tering zeg, dat je je over dat soort zaken zo druk maakt dat je er een topic over opent. Je snapt toch wel wat erin bedoeld wordt? Niet zeuren, maar gewoon lekker FOK!ken. Terechte klacht.
Ik vind het er mooier uitzien op één regel hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat het layout-technisch gezien beter oogt, anders krijg je:
[..]
Ik zet alleen zinnen op een nieuwe regel wanneer ik het nodig acht, zoals bij het plaatsen van een smiecht na een zin.
Ik vind leestekens in namen onzin, je kan wel zoveel verzinnen. Toen de Arena werd geopend vonden ze ook dat je het maar 'ArenA' moest noemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij hebt het over foutief gebruik van leestekens, achter Fok! hoort toch echt een uitroepteken. De overheid zegt wel meer dingen die niet kloppen. Het Groene Boekje geeft aan dat kleine letters gebruikt dienen te worden.
Drie puntjes, jaaa.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"Fokken" is gewoon een Nederlands werkwoord, hoor.
Oh... en de gebruiker van het "je begrijpt toch wat er staat?!" argument, fuck you.
Ja, is Engels.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:54 schreef Rosbief het volgende:
TS, wat heb je trouwens in je ondertitel staan, één of ander buitenlands gebrabbel ofzo?
Dus nu gaat het er ineens om wat jij vindt en niet wat correct is? Typisch...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef TC03 het volgende:
Ik vind leestekens in namen onzin, je kan wel zoveel verzinnen. Toen de Arena werd geopend vonden ze ook dat je het maar 'ArenA' moest noemen.Slaat nergens op.
Jammer dat meewerkt aan de verloedering der Nederlandse taal.quote:
Het is een naam, dat is iets heel anders dan afspraken en regels. Als ik 'FOK!' graag Fok wil noemen, dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dus nu gaat het er ineens om wat jij vindt en niet wat correct is? Typisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |