Geef dan jouw tv maar aan mijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had meer iets van "mannen compenseren met tv's"
ik ruim het eerst nog even een beetje op morgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Puala het volgende:
[..]
mijne was ook prut, wel met mijn spiegelreflex, maar geen moeite gedaan of iets
ruim jij het eerst even opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ruim het eerst nog even een beetje op morgen![]()
Niet dat het een extreme zooi is maar toch ziet er wat beter uit
Maar voor een fatsoenlijke foto hoef je geen moeite te doen.
Daar heb je gelijk in, maar ik moest ook mijn best doen om de zooi er buiten te houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ruim het eerst nog even een beetje op morgen![]()
Niet dat het een extreme zooi is maar toch ziet er wat beter uit
Maar voor een fatsoenlijke foto hoef je geen moeite te doen.
Ik heb ook alleen mijn tissues van tafel geveegd. Alleen om echt mannelijk over te komen heb ik een vies bord in beeld gezet..quote:
ik leg 'm inderdaad regelmatig te rusten op m'n tv als ik op de bank zitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb jij laatst van je beeldscherm af moeten halen geloof ik
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
ik leg 'm inderdaad regelmatig te rusten op m'n tv als ik op de bank zit
iedereen is er sprakeloos vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
Laat me raden.. Die gleuf voor de videobanden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Vandaar dat m'n tv zo dichtbij staat
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef jna het volgende:
[..]
Laat me raden.. Die gleuf voor de videobanden?
ik ben de hele dag niet op fok geweest op m'n stage. Ik moet nu alles goedmakenquote:
quote:
hehe.. ik miste het alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:13 schreef jna het volgende:
[..]
ik ben de hele dag niet op fok geweest op m'n stage. Ik moet nu alles goedmaken
wauw, dat zal wennen wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]Eerste dag
Dus vanaf morgen ben ik er overdag niet meer
waarschijnlijk ken ik die alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:13 schreef jna het volgende:
Ik heb ook nog een foto van 4 chickies in een bad
Naakt natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:13 schreef jna het volgende:
Ik heb ook nog een foto van 4 chickies in een bad
Ja, dat zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:14 schreef Puala het volgende:
[..]
wauw, dat zal wennen worden![]()
Succes alvast
Gewoon vertrouwen hebben in jezelf, dat heb ik ondertussen wel geleerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat zekerMilou geeft me nog geen 2 weken
![]()
En dank je
Maar afkicken is zwaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon vertrouwen hebben in jezelf, dat heb ik ondertussen wel geleerd
oh neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh nee
ik heb nog een foto van een natte doosdie ken ik ook als natte poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Paar dagenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is je al is eerder wel gelukt toch?
En nu is het zeker wel leuk hier?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Paar dagenMaar toen vond ik het niet leuk hier
Je bent toch ook al een hele tijd weg geweest herinner ik me?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Paar dagenMaar toen vond ik het niet leuk hier
Hard aan het werk maar, dan moet het lukkenquote:
Een keer een dag of 4/5 ofzo, en 3 weken vakantie. Maar toen kwam ik nog af en toequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Je bent toch ook al een hele tijd weg geweest herinner ik me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |