Was je er bekend mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:15 schreef Sena het volgende:
Prachtig muziek. Vooral het culturele wat er in verwerkt is.
Nee, ik kende het niet. Maar het spreekt mij wel aan. Ik vind het kalmerend werken en de video's zijn ook mooi gemaakt.quote:
Eens, en Trigger, waar gaan de nummers over?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:20 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee, ik kende het niet. Maar het spreekt mij wel aan. Ik vind het kalmerend werken en de video's zijn ook mooi gemaakt.
Same here, was ook mijn eerste indruk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:20 schreef Sena het volgende:
[..]
Nee, ik kende het niet. Maar het spreekt mij wel aan. Ik vind het kalmerend werken en de video's zijn ook mooi gemaakt.
Ask - i Hurrem gaat over Roxelana een een meisje uit Ukraine dat als slavin aan de sultan wordt geboden, maar als eerste Sultane eindigt, heerser over 3 werelddelen tijdens de hoogtepunt van het Ottomaanse rijk, in Istanbul aangekomen wordt ze geschonken aan de Sultan door Ibrahim Pasja, later wordt Ibrahim Pasja gewurgd omdat hij te machtig zou worden onder invloed van Roxelana.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:20 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Eens, en Trigger, waar gaan de nummers over?
Hoe ben jij op hem gestuit?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Same here, was ook mijn eerste indruk.
quote:Can Atilla levert liedje voor de UEFA Cup finale in Istanbul!
maandag 29 december 2008 20:08
Het succes van Can Atilla lijkt grensloos. Ieder album en project is weer een succes. De Turkse voetbalbond heeft hem gevraagd om zijn nummer Rumeli Hisarı'nın Yapılışı opnieuw op te nemen voor de UEFA Cup finale van 2009. Het wordt tijdens de gehele promotieperiode gebruikt voor de finale die plaats vindt in Fenerbahçe's Şükrü Saracoğlu stadion te Istanbul.
Can Atilla is gevraagd omdat zijn liedje de mix aangeeft die je in het design van de logo's voor de finale van 2009 terug kunt vinden. Het oude klassieke Istanbul recht tegenover de moderne metropool. Het middelste gedeelte van het patroon geeft de scheiding aan die de Bosporus schept in Turkije. De scheiding tussen west en oost, Europa en Azië. Dat is ook de reden dat uiteindelijk voor het stadion van Fenerbahçe is gekozen. Het Şükrü Saracoğlu stadion ligt namelijk het dichtst bij de Bosporus.
Can Atilla - Rumeli Hisarı'nın Yapılışı
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ask - i Hurrem gaat over Roxelana een een meisje uit Ukraine dat als slavin aan de sultan wordt geboden, maar als eerste Sultane eindigt, heerser over 3 werelddelen tijdens de hoogtepunt van het Ottomaanse rijk, in Istanbul aangekomen wordt ze geschonken aan de Sultan door Ibrahim Pasja, later wordt Ibrahim Pasja gewurgd omdat hij te machtig zou worden onder invloed van Roxelana.
nl.wikipedia.org/wiki/Roxelana
Sultanlar Askina gaat over de verovering van Istanbul in 1453 door Sultan Fatih Mehmed die het op de Romeinen veroverd, dat hebben ze geprobeerd na te maken, erg spectaculair als je het mij vraagt, voor een videoclip.
Ik zal binnenkort eens wat bijdragen aan Magnificents topic cursus Turks, ben je er al langs geweest?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]Leuk hoor, dat geeft de muziek idd wat extra's. Zou bijna willen dat ik de turkse taal machtig was.
Zeer tof, met Mevlana en ney.quote:
Lol, nee, doe es een linkje?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens wat bijdragen aan Magnificents topic cursus Turks, ben je er al langs geweest?
heb alle drie zijn albumsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:32 schreef Sena het volgende:
[..]
Zeer tof, met Mevlana en ney.
Dit klinkt ook heerlijk levendig.
Dacht meer aan de hangmat op balkon, maar verder zeer herluisterbaar terwijl ik eigenlijk metalhead enzo benquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef Sena het volgende:
Lekker muziekje om op te zetten op een zonnige dag, terwijl je lekker met je ogen dicht rust op een stoeltje en af en toe lurkt van je koude drankje. Mhmm.
Ik zou geen nee zeggen tegen een hangmat, inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dacht meer aan de hangmat op balkon, maar verder zeer herluisterbaar terwijl ik eigenlijk metalhead enzo ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |