quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:16 schreef northernlight81 het volgende:
Wederom een top aflevering. Er gebeurt echt ontzettend veel dit seizoen. Erg jammer dat Bill dood is. Ik had dat ook niet aan zien komen.
Zou Cloë er ook uit zijn dit seizoen? Die zit in een cel bij de FBI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Morpheus2002 op 14-03-2009 12:10:56 ]Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Wil je een doekje? Kun je je tragen wegvegenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:08 schreef Mirel het volgende:
Hou eens op met Cloe met of zonder dubbele puntjes te zeggen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:08 schreef Mirel het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:08 schreef Mirel het volgende:
Ja, vooral haar achternaam is erg makkelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef qu63 het volgende:
We kunnen haar ook bij haar echte naam gaan noemen
Alles met meer dan 1 lettergreep is lastig voor zequote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef Mirel het volgende:
24 naam dan he. En anders is Mary Lynn Rajskub vrij makkelijk, misschien niet voor Amerikanen maar hier toch vast wel.
Komende zomer schijnt ene Habib M. naar de USA te komen, een ingenieur. Hij schijnt gevaarlijke plannen te hebben en van wat ik gehoord heb heeft het ook iets te maken met meltdowns van nucleaire centrales!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:08 schreef qu63 het volgende:
Het lijkt wel alsof 24 voor loopt op de werkelijkheid! 'Meer gevaar voor aanslagen VS door Obama'
The woman you love to hate.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:56 schreef Fendy het volgende:
Die 1st daughter moet snel weer uit de serie
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:56 schreef Fendy het volgende:
Die 1st daughter moet snel weer uit de serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |