EO geschokt: "Arie Boomsma heeft penis en balzak." Enfin, als God even niet oplet - er kwam namelijk een lekkere engel voorbij - dan grijpt de duvel zijn kans. God schiep de mens zo in den beginne ....quote:nu.nl
3 maart 2009 20:20
HILVERSUM - De EO heeft zijn boegbeeld Arie Boomsma voor de komende drie maanden geschorst.
Aanleiding zijn nog niet gepubliceerde foto's in het blad Linda waarop Boomsma schaars gekleed te zien is. Dit heeft een woordvoerder van de EO dinsdag bekendgemaakt.
Boomsma mag drie maanden lang niet presenteren. Boomsma presenteert bijna dagelijks het radioprogramma Dit is de Dag op Radio 1.
Op 17 maart zou het tweede seizoen beginnen van het tv-programma 40 Dagen Zonder Seks, wat de EO nu tijdelijk uit de programmering haalt.
Verder zal de omroep op zoek moeten naar een andere presentator voor het discussieprogramma Ontopic dat Boomsma iedere zondagavond presenteert op Nederland 3.
Jezus, moeder Maria ... heb jij 340.000 postings op fok! ?quote:
newbiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef ES57 het volgende:
[..]
Jezus, moeder Maria ... heb jij 340.000 postings op fok! ?
http://www.trouw.nl/cultu(...)fotoshoot_Linda.htmlquote:EO schorst Arie Boomsma na fotoshoot Linda
(Novum) - EO-presentator Arie Boomsma mag de komende drie maanden niets meer doen voor de Evangelische Omroep, omdat hij heeft meegewerkt aan een fotoshoot in het tijdschrift Linda. "Dit was een solo-actie van Arie die schadelijk is voor de missie van de EO", laat EO-directeur Arjan Lock weten.
"Het past niet bij de EO dat onze medewerkers opzettelijk schaars gekleed in welk blad dan ook poseren", stelt Lock. "Wij willen het over de binnenkant van mensen hebben." Boomsma presenteert onder meer een nieuwsprogramma op Radio 1, maar eerder ook het tv-programma 40 Dagen Zonder Seks.
De geschorste Boomsma laat in een persbericht van de EO weten 'enorm spijt' te hebben dat hij niet heeft overlegd over de fotosessie, zoals was afgesproken. "Ik kan niet anders dan begrip hebben voor het afwijzende standpunt van de EO-directie'." De 35-jarige domineeszoon zegt geen rekening te hebben gehouden met de consequenties.
Hij kondigt aan dat hij de komende maanden gaat proberen het vertrouwen van de EO en de achterban van de omroep terug te winnen. "Want ik wil mij ook in de toekomst inzetten voor de EO en in mijn leefomgeving laten zien wat het geloof in Jezus voor mij betekent."
Of elke baby die geboren wordt, niet eens het fatsoen om de edele delen te bedekken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:53 schreef teknomist het volgende:
Alsof Adam en Eva zo netjes aangekleed waren.
Heeft hij in zijn contract staan dat hij voor medewerking aan een blad toestemming moet vragen aan de EO of hebben ze daar specifieke bepalingen over de mate van ontkleding??quote:De geschorste Boomsma laat in een persbericht van de EO weten 'enorm spijt' te hebben dat hij niet heeft overlegd over de fotosessie, zoals was afgesproken.
quote:2 Korintiërs 12
"Ik vrees, dat, als ik weer kom, mijn God mij bij u verootmoedigen zal en dat ik zal hebben te treuren om velen van hen, die vroeger in de zonde geleefd hebben en nog niet tot berouw zijn gekomen over de onreinheid, hoererij en ontucht, die zij gepleegd hebben."
Het zou mij helemaal niks verbazen als die Boomsma gay is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef Schadenfreude het volgende:
Hoor op de radio dat het om een homonummer van de LINDA zou gaan. Dat werpt toch een ander licht op de straf van de EO...
Het is een lekkere vent, als ie nu eens niet zo christelijk was...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het zou mij helemaal niks verbazen als die Boomsma gay is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |