Maar dat is toch niet persé Wicca? Energie sturen is iets wat binnen de Wicca wel gebeurd, maar de technieken daarvoor zijn divers en worden ook buiten Wicca gebruikt. Google eens op de termen Energie, Reiki, Magenetiseren, Magie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef Thowra het volgende:
Bedankt voor die link van het forum
Wat ik ermee wil doen is eigenlijk wat meer bewust zijn van alles wat er om je heen is en gebeurt, ik wil graag weten hoe je die energie kan voelen en sturen, etc
Daar hoef je niet persé wiccan voor te zijn. Traditionele hekserij of gewoon het wat algemenere paganisme kan ook voldoende zijn. Wicca is echt een religie met een sterke hang naar het aanbidden van de god en godin met een hele rits aan rituelen en jaarfeesten. Niet direct mijn ding. Ik noem mezelf ook heks maar heb meer op met de traditionele hekserij en paganisme (zeg maar de verzamelnaam van natuurreligies en polytheistische geloven zoals de wicca)quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef Thowra het volgende:
Bedankt voor die link van het forum
Wat ik ermee wil doen is eigenlijk wat meer bewust zijn van alles wat er om je heen is en gebeurt, ik wil graag weten hoe je die energie kan voelen en sturen, etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop