protest afgewezenquote:Op woensdag 4 maart 2009 07:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat is het enige waar ik protest tegen aanteken, dat 'oud'
ik stimuleer al meer dan genoegquote:
Wat is alles? Hier valt het best nog wel meequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan doe je niet goed je best, want alles gaat naar de knoppen op dit moment!
Alles naar de kloten!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is alles? Hier valt het best nog wel mee
Tenzij de regering echt alle plannen doorzet ja
ik heb nog nooit zoveel werk en geld gehad als nuquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan doe je niet goed je best, want alles gaat naar de knoppen op dit moment!
Flink sparen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zoveel werk en geld gehad als nu
doe ik, ik ben van nature erg spaarderigquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Flink sparen!![]()
Je zal het nodig hebben volgend jaar
Goede zaak... denk dat veel mensen volgend jaar in de probs komenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
doe ik, ik ben van nature erg spaarderig
en in accountancy is ook volgend jaar genoeg, zo niet meer te doen..
Waar zie je al dat soort dingen op twitter? Ik snap t nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das war einmal- Nu is het
Metro + Graven = Instorting stadsarchief
Ik snap de helft ook nog nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar zie je al dat soort dingen op twitter? Ik snap t niet
quote:
Maar... waar zijn die nieuwsdingen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik snap de helft ook nog niet
Aantal nieuwsbronnen kan je volgen, net als users. Dan zie je wel es wat voorbij flitsen![]()
En je kan dus zoeken op berichten, nieuws of iets dergelijks plus berichten achterlaten voor anderen/bij anderen.
[..]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |