quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij mij ookIk heb jou ook niet in m'n lijst
Ik ben anders nog springlevendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Marc is dood geloof ik... Komt niet meer hier
Savondsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Voeg elkaar toe en klets een end weg dan.
En dat terwijl een of andere stagiaire bij de dokter een aantal jaar geleden beweerde: "hij heeft geen bloeddruk."quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat terwijl een of andere stagiaire bij de dokter een aantal jaar geleden beweerde: "hij heeft geen bloeddruk."
Jaquote:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
.
De dokter vond me echter verdacht levendig voor iemand zonder bloeddruk.
Jij leeft ook op alcohol?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat terwijl een of andere stagiaire bij de dokter een aantal jaar geleden beweerde: "hij heeft geen bloeddruk."
Opties? Oh gebruik ik nietquote:
quote:
hee die pienquote:
jupsquote:
The usual, als ik in bed leg kan ik niet slapenquote:
ik heb weinig slaap nodig en soms slaapik maar 2-3 uur pe rnachtquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
The usual, als ik in bed leg kan ik niet slapenEn jij? waarom nog wakker?
Hey jij nog tips voor dit meisje? slaaf opdr8en
Topic wordt steeds hylarischerquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb weinig slaap nodig en soms slaapik maar 2-3 uur pe rnacht
oeh ik ga even kijken in dat topic
mja je houdt wel tijd overquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Topic wordt steeds hylarischer![]()
Wel weinig 2-3 uurIk heb meer slaap nodig, maar das verdomd lastig als je tot 4 uur wakker bent elke nacht
Das helemaal waar... Tijd die ik momenteel niet echt nuttig besteed ookquote:
ik ook niet alhoewel ik ondertussen wel wat werk doequote:Op woensdag 4 maart 2009 01:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das helemaal waar... Tijd die ik momenteel niet echt nuttig besteed ook
Werken? Om 2 uur?quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet alhoewel ik ondertussen wel wat werk doe_!
ja ik ben vrij (3 weken) maar sommige dingen moeten gedaan worden en als ik toch niet slaap kan ik tussendoor net zo goed iets doenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben vrij (3 weken) maar sommige dingen moeten gedaan worden en als ik toch niet slaap kan ik tussendoor net zo goed iets doen
uhuhquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]Dus eigenlijk ben je gewoon lekker vakantie aan het vieren?
Met vakantie vieren? Uiteraard! Ik heb toch geen werk momenteelquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met vakantie vieren? Uiteraard! Ik heb toch geen werk momenteelWel vandaag zeer positief sollicitatie gesprek gehad
Weg! Daar is het vakantie voor toch! Waar gaan we heen?quote:
hierheenquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weg! Daar is het vakantie voor toch! Waar gaan we heen?
't Ziet 'r een beetje vaag uitquote:
de haaien zwemmen zo onder je huisje doorquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Ziet 'r een beetje vaag uitMaar blauwe zee en witte stranden... I'm in!
Oh gaaf!quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
de haaien zwemmen zo onder je huisje door
Dat jaquote:
kloptquote:
je kent mequote:
quote:
deed ik net alquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]!
Oh je moet echt zo weer even in dat topic gaan kijken
Ik zag tquote:
afgelopen nacht ging ik om 2.30 rain man kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zag tToch nog lol om half 3 's nachts
quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
afgelopen nacht ging ik om 2.30 rain man kijken
welke afl ben je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]Ik heb net al 2 afleveringen Heroes gekeken... Maar dat ben ik nu ook zat
Ga nu beginnen aan de laatste van seizoen 1... Ben ooit eens begonnen met kijken t/m halverwege seizoen 2, maar dat is al zo lang geleden dat ik maar overnieuw ben begonnenquote:
ok, ik ben nu ben afl 18 van seiz 3quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga nu beginnen aan de laatste van seizoen 1... Ben ooit eens begonnen met kijken t/m halverwege seizoen 2, maar dat is al zo lang geleden dat ik maar overnieuw ben begonnen
Ik heb al wel alle seizoenen op de laptop staanquote:
ik vond het eerst zo verslavend dat ik alles zo achter elkaar gekeken zou hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb al wel alle seizoenen op de laptop staan
Ja, dat doe ik ook, soort van, kan alleen overdag niet echt kijken, woon sinds kort weer thuis, en dan stoor ik mijn moeder enzo, dus kijk nu elke avond 2 of 3 afleveringenquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond het eerst zo verslavend dat ik alles zo achter elkaar gekeken zou hebben
of gewoon 's nacht alles kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook, soort van, kan alleen overdag niet echt kijken, woon sinds kort weer thuis, en dan stoor ik mijn moeder enzo, dus kijk nu elke avond 2 of 3 afleveringen
Nee, dan kan ik 's ochtends helemaal m'n bed niet meer uitkomenquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
of gewoon 's nacht alles kijken![]()
er loopt een krolse kat door de straat
moet dat danquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik 's ochtends helemaal m'n bed niet meer uitkomen
Kan je m niet weg jagen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet dat dan![]()
ja wat een kabaal maakt dat beest zeg
m? ik denk dat een het een zij isquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
m? ik denk dat een het een zij is
nou ik hoor het alleen als de muziek van nummer wisselt dus eik heb ik niet zoveel last van_!
nee valt meequote:
nu pink floydquote:
ik ga even wat drinken scoren, wil je ook?quote:
Doe maar jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga even wat drinken scoren, wil je ook?
Koffie, thee, wijn, bier, roos vicee shrek woud fruit, roos vicee shrek boom fruit, roos vicee spongebob aarbeien en oranginaquote:
Iets kouds zonder prik dat niet oranje isquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Koffie, thee, wijn, bier, roos vicee shrek woud fruit, roos vicee shrek boom fruit, roos vicee spongebob aarbeien en orangina
roos vicee shrek woud fruit, roos vicee shrek boom fruit, roos vicee spongebob een van die drie dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Iets kouds zonder prik dat niet oranje is
Doe die dan maarquote:Op woensdag 4 maart 2009 03:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
roos vicee shrek woud fruit, roos vicee shrek boom fruit, roos vicee spongebob een van die drie dus
boom fruit is met appel en peer en smaakt naar festini perenijsjes
die had ik ook al gepaktquote:
't klonk wel lekkerquote:
was jij nou degene die niet van chocolade hield?quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:16 schreef Pien85 het volgende:
Nou... veel verder dan een toetje kom ik niet... Morgen toch maar even naar de supermarkt dan
Jep,quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
was jij nou degene die niet van chocolade hield?
dan heb je niks aan de milka biscuit reep die ik net vondquote:Op woensdag 4 maart 2009 03:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep,Vind chocolade soms wel lekker, maar meestal hoeft het van mij niet zo nodig
En als ie 10 jaar oud is heb jij er ook weinig meer aan vrees ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 03:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je niks aan de milka biscuit reep die ik net vond
Neuh, laat maar inderdaadquote:Op woensdag 4 maart 2009 03:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je niks aan de milka biscuit reep die ik net vond
quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En als ie 10 jaar oud is heb jij er ook weinig meer aan vrees ik
ooh jij ook veel plezierquote:Op woensdag 4 maart 2009 03:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga toch maar s een poging doen tot slapen
Truste PeZu en Indah![]()
Oh en veel plezier op je droom-vakantie bestemming PeZu
Is goed, tot dan dan!quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jij ook veel plezier![]()
ik zie je daar wel
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:52 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 3 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
38. 101 cablegunmaster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |