Beste ouders,
Onze kleine man, van bijna 2 jaar is een vrolijke, open en lief kereltje, die met veel zelfvertrouwen de wereld in kijkt.
Maar op kinderopvangdagen (di,wo,do) krijt hij steeds vaker krijsbuien. We proberen er achter te komen waar het aan ligt. Op de kinderopvang vind hij het hartstikke leuk. Speelt de hele dag. Slaapt de ene keer beter dan de andere keer. Maar doet het daar heel goed. Dus het lijkt erop dat hij moeilijk tegen de overgang van kinderopvang naar huis kan.
Of dat hij daar zoveel prikkels en afleiding krijgt dat hij helemaal uitgeput is, als hij thuiskomt.
We zijn meestal vrij vroeg thuis op kinderopvangdagen (+/- 17:00) , omdat we allebei in dezelfde stad werken, als waar we wonen.
We zijn, al zeg ik het zelf, goede ouders. Het is ook iets van de laatste tijd. We slaan hem nooit, schreeuwen niet tegen hem, zijn concequent enz. We hebben een papa en mamadag, dan gaat alles goed. (meestal)
Maar we vragen ons af wat we hier aan kunnen doen, en of er ouders zijn die dezelfde ervaringen hebben.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.