Dat was ik alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
ik ben ws de meeste preutse persoon hier
al zal niemand dat geloven....
iddquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
ik ben ws de meeste preutse persoon hier
al zal niemand dat geloven....
wedden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Deze TT nodigt niet uit tot nieuwe mensen
Het lijkt iig wel een women-only-aangelegenheid.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Deze TT nodigt niet uit tot nieuwe mensen
Niet? Shit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van jou geloof ik het ook niet
Ik ben totaal niet preuts.
het is eenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het lijkt iig wel een women-only-aangelegenheid.
ga jij nu maar wat snavelvoer halen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
sorry jongens...ik vond hem zelf wel leuk...
mwah denk dat je gewoon vrij slim bentquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:27 schreef Garisson72 het volgende:
Dus dat ik mijn onderbroeken draag totdat ze lekker als een zak chips kraken, is eigenlijk de essentie van My Feminine Side?
Word je daar ook hitsig van?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:24 schreef Garisson72 het volgende:
Zal ik over rotte eieren beginnen anders?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:29 schreef Duimelot het volgende:
mwah denk dat je gewoon vrij slim bent
Nee, ruikt niet naar rotte eieren.quote:er hangt ws de hele dag een soort van rotte eiren lucht om je heen waardoor je continue in een staat van opperste geilheid verkeerd
[Doen alsof ik geen nieuws lees]quote:
ah nou t las wel lekker... een zak chips!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.![]()
o nee, toch niet.
[..]
Nee, ruikt niet naar rotte eieren.I should be so lucky.
You failedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
[Doen alsof ik geen nieuws lees]
Ook? Jij ook?
[/Doen alsof ik geen nieuws lees]
Alleen al als ik erover práát, zó erg is het.quote:
One of these daysquote:
Moet ik nu bang worden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 @ 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
One of these days
I'm gonna find you
Baby, I'm on my way!
Baby, I'm on my waaaaaaaay
I'm alreay ahead but
Two steps behind you
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Garisson72 het volgende:
Wordt dit een topic vol vrouwen die komen melden dat ze preuts zijn, zodat de toehoorders kunnen scanderen dat ze dat écht niet geloven, waarop de vrouwen vervolgens weer schalks "iehiehie! wat denk je wel van mij!" kunnen kirren?
kut...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We waren er net achter dat je daarvoor dus NIET hier moet zijn
Dat deed ik in het vrige topic, in dit topic zei ik dat ik niet preuts ben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Garisson72 het volgende:
Wordt dit een topic vol vrouwen die komen melden dat ze preuts zijn, zodat de toehoorders kunnen scanderen dat ze dat écht niet geloven, waarop de vrouwen vervolgens weer schalks "iehiehie! wat denk je wel van mij!" kunnen kirren?
Ik zeg: respect in bed!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Garisson72 het volgende:
Toch de bevestiging opzoeken he?quote:
Mooi. Dan duik ik zo maar de kroeg in.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 @ 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Toch de bevestiging opzoeken he?
Nee, dat is niet nodig
Altijd respéctvol keihard neuken.quote:
No respect, no touchingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Altijd respéctvol keihard neuken.
Goes without saying.
Dat zie je niet, dat voel jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat me even af te vragen hoe ik dat moet zien, respect in bed
En ik snap m nog niet
Dat je ieder standje uitvoerig gaat bespreken, luistert naar elkaars mening, en op redelijke manier tot een besluit komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat me even af te vragen hoe ik dat moet zien, respect in bed
En ik snap m nog niet
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je ieder standje uitvoerig gaat bespreken, luistert naar elkaars mening, en op redelijke manier tot een besluit komt.
Weetjewel. Recspet.
Jemie... Dan ben je lang bezig!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je ieder standje uitvoerig gaat bespreken, luistert naar elkaars mening, en op redelijke manier tot een besluit komt.
Weetjewel. Recspet.
is dat een ali-b in je bed ?quote:
Wat denk je dat die mensen al die tijd hebben liggen doen, die zo stoer roepen dat ze úren en úren hebben liggen neuken?quote:
En 1 belangrijk ingredient: het menenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weetjewel. Recspet.
Hehehequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat denk je dat die mensen al die tijd hebben liggen doen, die zo stoer roepen dat ze úren en úren hebben liggen neuken?
Ja, nu snap ik datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat denk je dat die mensen al die tijd hebben liggen doen, die zo stoer roepen dat ze úren en úren hebben liggen neuken?
Ja, en ik vroeg nog wel om uitlegquote:
O believe you me, die man die op dat moment seconds away is van een goeie partij sex, die meent het állemaal.quote:
Mooie stelling Duimquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga er maar es een stelling in gooien:
Alleenstaande mensen hebben een grotere kans verslaafd te raken aan alcohol.
De meeste zware drinkers zijn ongehuwde of gescheiden mannen.
Alleenstaanden missen iemand die ze attent maakt op hun rook- en drink gedrag en komen vaker in gelegenheden waar veel gerookt en gedronken wordt.
Daarnaast hebben ze meer de behoefte om gevoelens van eenzaamheid weg te drinken of roken....
Daar is weinig tegenin te brengen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Duimelot het volgende:
Alleenstaanden missen iemand die ze attent maakt op hun rook- en drink gedrag en komen vaker in gelegenheden waar veel gerookt en gedronken wordt.
Daarnaast hebben ze meer de behoefte om gevoelens van eenzaamheid weg te drinken of roken....
Dat is != preutsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel, als ik sex heb mag ie van mij met me doen wat ie wil, alles wat God verboden heeft enzo
Is dat respectvol?
Ik heb daar nog nooit over nagedacht eigenlijk...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Duimelot het volgende:
Hehe, buigen en brekenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O believe you me, die man die op dat moment seconds away is van een goeie partij sex, die meent het állemaal.
ik ga kwaak toch maar verkering vragen, misschien drink ik dan voortaan wat minderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Duimelot het volgende:
Werkelijk ? "De meeste zware drinkers zijn ongehuwde of gescheiden mannen." bron ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Duimelot het volgende:
JB heeft altijd van die quotebare uitsprakenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel, als ik sex heb mag ie van mij met me doen wat ie wil, alles wat God verboden heeft enzo
Ik denk dat die zin meer een conclusie van haar was, zonder bronquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk ? "De meeste zware drinkers zijn ongehuwde of gescheiden mannen." bron ?
de libellequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk ? "De meeste zware drinkers zijn ongehuwde of gescheiden mannen." bron ?
Of het zijn juist de mensen die ongelukkig zijn in hun huidige situatie?!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Duimelot het volgende:
nee gewoon een stukje uit de libelle gheghequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die zin meer een conclusie van haar was, zonder bron
Aha okequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee gewoon een stukje uit de libelle gheghe
gaat over 13 voordelen van samen zijn (of nadelen dus van alleen zijn)
we hoeven t er toch niet mee eens te zijn!?!?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef rival het volgende:
[..]
als dat al onderzocht en bewezen is heeft de stelling weinig nut meer
Precies. Eenzaamheid is niet voorbehouden aan singles.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of het zijn juist de mensen die ongelukkig zijn in hun huidige situatie?!
sinds wanneer lees jij de libellequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee gewoon een stukje uit de libelle gheghe
gaat over 13 voordelen van samen zijn (of nadelen dus van alleen zijn)
Hey snuit vertel eens over die dame waar je wat mee wil uhm drinken/smen/etc..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of het zijn juist de mensen die ongelukkig zijn in hun huidige situatie?!
Nee, maar het risico is groter.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies. Eenzaamheid is niet voorbehouden aan singles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |