Door een speler van 4 miljoen zelf terug te kopen of zo. die 95.000 is dan nog niet spannend genoed.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:44 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb dus mijn eigen speler teruggekochtTop that
Alleen voor jeugdspelers en beginspelers. En die moeten eerst bij een ander team gezeten hebben. Het op deze manier kopen van je eigen jeugdspeler telt niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:53 schreef NelisZ het volgende:
[..]
-award
![]()
Kreeg je er ook nog een mijlpaal voor? Of geldt die alleen voor eigen jeugdspelers die je terugkoopt
Al met al dus een echte wereld trainingquote:Ogün Otluğ (keeper)
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van rampzalig naar waardeloos.
Raymond Suykerbuijck (niet verkoopbare oud jeugd spelert en B team speler)
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van zwak naar matig.
Gideon van Olphen (eigen jeugd trainie maar helaas al bijna 19)
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Rick Fokkert (B spelert gekocht voor zn naam en dus om in de Fok!Cup te spelen)
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van waardeloos naar slecht.
Die van mij van vorige weekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn financiën deze week:
[ code verwijderd ]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Crowd 238 807 ¤ Arena 32 375 ¤ Sponsors 137 645 ¤ Wages 353 832 ¤ Financial 0 ¤ Interest 0 ¤ Temporary 10 010 580 ¤ Temporary 5 674 980 ¤ Staff 52 200 ¤ Youth expenses 20 000 ¤ Total revenues 10 387 032 ¤ Total expenses 6 133 387 ¤ [*]Last week's income/loss 4 253 645 ¤ |
Jij maakt dus 2 wekelijks ook geen winst?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die van mij van vorige week
[ code verwijderd ]
Beat that
Dat kan ook niet op dit niveau. *checkt Alltid.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij maakt dus 2 wekelijks ook geen winst?
Zonder transfers dan...
Ik heb aardig wat meer loon dan de 2e qua loon... Alltid.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat kan ook niet op dit niveau. *checkt Alltid.
Bovendien zat het stadion niet vol door slechte resultaten. Dat gaat vanaf nu hopelijk omhoog.
Damn, jij hebt ook wel behoorlijk veel loon voor een 6de klasser... Ik maak nog vrij gemakkelijk winst over 2 week, en ben in de race voor plek 2/3 in de 6de klasse... Al moet ik wel zeggen dat de spelers die ik wil gaan kopen, wel behoorlijk wat meer loon gaan kosten dan eerder...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat meer loon dan de 2e qua loon... Alltid.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn stadion. Ik hoop dat er nu ook meer dan 40.000 toeschouwers gaan komen... En dat blijf volhouden tot het einde.
quote:Team events
06-03-2009 (6/38) You sacked a player from your team.
quote:Two weeks difference/balance (plus)
Expected income/loss 6 614
LOL: Zo komt Karsten toch goed terechtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dit mag wel iets hoger:
[..]
![]()
In twee weken zonder transfers. Behalve dan een speler voor 2000 gekocht van Scudraket met een 'vroeg bod'![]()
Alhoewel die wel gaat fungeren als tweede reservespits nu een van mijn normale twee reservespitsen zondag als verdediger moet opdraven.
Helaas geeft alleen plaats 1 recht op promotie of kwalificatie. Ik wil dan ook naar de V dit seizoen en ik heb nog steeds kans om dat te halen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:27 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Damn, jij hebt ook wel behoorlijk veel loon voor een 6de klasser... Ik maak nog vrij gemakkelijk winst over 2 week, en ben in de race voor plek 2/3 in de 6de klasse... Al moet ik wel zeggen dat de spelers die ik wil gaan kopen, wel behoorlijk wat meer loon gaan kosten dan eerder...
Alltid Ikke is nummer 4![]()
Ik kan hem stiekem wel een klein beetje gebruiken op dit moment.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
LOL: Zo komt Karsten toch goed terecht
Iemand in skill gedaald? Transfer? Iemand jarig geweest?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand het verschil verklaren van mijn wages
Dit is het op de financien pagina: Wages 16 870 ¤
En dit op mijn spelerspagina: Team total Wage 15 948
Geen skilldaling, verjaardag moet ik even nakijken maar dan zou het loon op mijn spelerspagina toch gestegen moeten zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Iemand in skill gedaald? Transfer? Iemand jarig geweest?
quote:
TC = 2.5m ongeveer. Nog wat passen trainen en het is wel een aardige speler.quote:Remy van Huiden (182985388)
21 jaar en 80 dagen, volgende verjaardag: 07-04-2009
zwak in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 06-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 9 740
Loon: 5 270 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: wereldklasse
Passen: matig
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
Jammer dat 'ie geen specialiteit, bijstats en zo ongeveer 0,0 ervaring heeft. Ik heb geen flauw idee wat vleugelspelers momenteel op de markt doen, ik zou zelf toch eerder naar iets meer multi-skill hebben gezocht denk ik..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:27 schreef GeneraalUli het volgende:
2.331.000 betaald voor deze speler:
[..]
TC = 2.5m ongeveer. Nog wat passen trainen en het is wel een aardige speler.
Tja, goed passen kost je zeker 3,3 miljoen. Positiespel drijft de prijs nog meer omhoog.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie geen specialiteit, bijstats en zo ongeveer 0,0 ervaring heeft. Ik heb geen flauw idee wat vleugelspelers momenteel op de markt doen, ik zou zelf toch eerder naar iets meer multi-skill hebben gezocht denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |