Damn, homiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
als je met je vinger helemaal de anus in gaat is het nog niet over, echt kut is dat![]()
Ik heb wel werk maar ben afgebelt om een onzin reden. En ach had toch al geen zin om vrachtauto's te wassenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Wisheh het volgende:
geen werk en dan maar met je vinger in je anus gaan vanwege "jeuk"
Verveling noemen we dat
Nee die hoor je dan ook in je stront te zien.quote:
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee die hoor je dan ook in je stront te zien.
Had ik nog wel zulke hoge verwachtingen van je met zon username.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb wel werk maar ben afgebelt om een onzin reden. En ach had toch al geen zin om vrachtauto's te wassen
Zie voor tweede meest logische diagnose de tekst van Emimich hierboven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
Nee die hoor je dan ook in je stront te zien.
Toepasselijke usernamequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet je eens je reet afvegen na het schijten, en af en toe ook eens wassen ...
Ik weet ook niet waarom ik zo newbie username heb, ik vond het een tijdje leuk met website's bezig zijn maar daar is de lol ook wel weer van af.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:04 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Had ik nog wel zulke hoge verwachtingen van je met zon username.![]()
Vrachtwagen poetser..fail
Doe ik, ik hoop trouwens niet dat ik jouw in me reet heb want dat word me dood.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet je eens je reet afvegen na het schijten, en af en toe ook eens wassen ...
Vergelijk je zelf niet met een ander.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe ik, ik hoop trouwens niet dat ik jouw in me reet heb want dat word me dood.
Is moeilijk, het verschil tussen bezittelijk en aanwijzende voornaamwoorden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe ik, ik hoop trouwens niet dat ik jouw in me reet heb want dat word me dood.
Is het moeilijk om je niet te bemoeien met dingen waar je je niet mee te bemoeien hebt? Zo duidelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:09 schreef error32 het volgende:
[..]
Is moeilijk, het verschil tussen bezittelijk en aanwijzende voornaamwoorden.
We zijn verdomme niet in Marokkoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:09 schreef error32 het volgende:
[..]
Is moeilijk, het verschil tussen bezittelijk en aanwijzende voornaamwoorden.
Omdat er geen vraagteken staat betekend dat dat het een constatering was geen vraag. Maar volgens mij kun je beter je ster gaan wassen of je minder laten uitwonen dan commentaar te leveren op anderen.quote:
Gast, je vertelt ons net hoe je je vinger in je aars stopte.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het moeilijk om je niet te bemoeien met dingen waar je je niet mee te bemoeien hebt? Zo duidelijk
Ik heb'm echt goed afgeveegd daar kan het imo niet aan liggen, maar iedereen heeft dat wellis.quote:
Jonge, je hebt wel hele mooie praat om het te verbloemen, maar het feit blijft dat het een kut zin was punt uit bastaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:14 schreef error32 het volgende:
[..]
Omdat er geen vraagteken staat betekend dat dat het een constatering was geen vraag. Maar volgens mij kun je beter je ster gaan wassen of je minder laten uitwonen dan commentaar te leveren op anderen.
Met je jeukende anus![]()
![]()
![]()
gast jij bent diegene met ''jeuk'' aan je anus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergelijk je zelf niet met een ander.
Heb zo'n ding niet thuis liggenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom een vinger in je reet duwen als er ook een dildo in past. (niet bij mij whehehe, maar bij anderen misschien wel !1)
Was grapjequote:
quote:
Meestal helpt het als je met scherpe voorwerpen krast over iets wat jeukt. Even een machete pakken ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb zo'n ding niet thuis liggenwacht mijn moeder mischien wel(ff zoeken).
Achja, het is allang over en het was ook maar wat lollen, niet alles serieus nemen wat ik type(in hoeverre je dat deed)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef tisauch het volgende:
Bash Ts topic.![]()
On-topic: wassen wil wel helpen Ts.
TS krabbelt terugquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Achja, het is allang over en het was ook maar wat lollen, niet alles serieus nemen wat ik type(in hoeverre je dat deed)
jij was geen maagd meer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergelijk je zelf niet met een ander.
Daarom reageer je nu zeker ook he?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef deepart het volgende:
bahbah.. Ben blij dat dit topic niet in my active topics staat!
Mag lijen dat je langzaam aan kanker overlijd door die klote link van je waardoor ik nu al mijn tabbladen in FF kwijt ben achterlijke debiel dat je bentquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef Eurishopper het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mag lijen dat je langzaam aan kanker overlijd door die klote link van je waardoor ik nu al mijn tabbladen in FF kwijt ben achterlijke debiel dat je bent
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens.
Maar waarom klik je dan ook klakkeloos op die linkjes. Je kunt toch zien wat eronder zit.
Een watquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef Eurishopper het volgende:
[..]
werkloze batyboydat zal de oorzaak zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |