abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:37:57 #26
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66704931
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:36 schreef XL het volgende:

[..]

Met een racket he... niet met ballen, want dat kan hij hebben
In het dubbel alle ballen door het midden, want als je er met 1 shot 2 uitschakelt is dat veel efficienter. Wellicht kan er eentje met een lichte blessure doorspelen op zondag zodat daar een verhoogd uitval risico is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:12:23 #27
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_66706501
Ik heb er wat hogere wiskunde op losgelaten (doe ik ook nog eens wat met mijn 2000 pagina's Calculusboek) en wetenschappelijk onderbouwd hebben onze jongens een kans van ....

.... drumroll .......

...... 1,3 %
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_66710208
Volgens een Argentijn op MTF is Monaco ook verre van fit en zal die op vrijdag zeer waarschijnlijk niet gaan spelen, waardoor Chela en Vassallo-Arguello zullen gaan singelen. Als Monaco helemaal niet fit blijkt te zijn, wordt op het laatste moment nog Maxi Gonzalez opgeroepen.
pi_66712672
Volgens mij maken we best veel kans

Maar even serieus, als ook Monaco niet kan spelen...dan zijn er ineens echt serieus wel kansen hoor...De rest van het hele argentijnse team is hopeloos in vorm...als we een kans zouden hebben is het nu wel....maar goed, arg speelt wel thuis natuurlijk....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:57:38 #30
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_66713307
Thuis had je door alle Argentijnse afzeggingen een kans gehad, zeker omdat je dan ook de ondergrond had mogen kiezen.

Nu is het helaas zo dat er in Argentinie gespeeld word, en ik zie niet in hoe met het spelersmateriaal dat Nederland op dit moment in Buenos Aires heeft, er 3 wedstrijden gewonnen gaan worden. Met Haase erbij was het al een ander verhaal geweest maar ja .... diens knie ligt volgens mij grondig in puin, want dat wordt (uitgezonderd 1 toernooitje op de Balkan) al bijna 3/4 jaar revalideren .....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_66713886
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:39 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij maken we best veel kans

Maar even serieus, als ook Monaco niet kan spelen...dan zijn er ineens echt serieus wel kansen hoor...De rest van het hele argentijnse team is hopeloos in vorm...als we een kans zouden hebben is het nu wel....maar goed, arg speelt wel thuis natuurlijk....
Chela/Vassallo zijn echt wel beter (een stuk ook) dan wat Nederland hier op de been brengt.

Chela is gewoon aardig bezig, verliest 2x van Robredo en 1x van Acasuso, die allebei prima in vorm waren, won zelfs 2 sets van Robredo.

Vassallo idem, wint gewoon de potjes die hij moest winnen op gravel, verloor 2x van Almagro, 1x van Chela en 1x van Monaco op gravel.

1 single zou best gewonnen kunnen worden, maar meer zie ik echt niet gebeuren en zoals ik zei, in de dubbel is NL ook geen fav.
pi_66714007
Het zal mij benieuwen of Nederland überhaupt een potje gaat winnen, misschien op zondag als het al beslist is.
sig verwijderd door FA
pi_66728637
R1 - J.CHELA (ARG) v. J.HUTA GALUNG (NED)
R2 - J.MONACO (ARG) v. T.DE BAKKER (NED)
R3 - L.ARNOLD KER / M.VASSALLO ARGUELLO (ARG) v. J.HUTA GALUNG / R.WASSEN (NED)
R4 - J.MONACO (ARG) v. J.HUTA GALUNG (NED)
R5 - J.CHELA (ARG) v. T.DE BAKKER (NED
pi_66729295
Dus toch de lichtgeblesseerde Monaco. Daar nemen de Argentijnen wel een risico.
pi_66731740
Jesse zie ik wel van Chela winnen. Dan staat 1-0 voor Nederland. Als de Bakker dan verliest is het 1-1. Dan wordt de dubbel cruciaal en als we die winnen wat mogelijk is staan we met 2-1 voor en dan de slotdag.
pi_66732328
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:13 schreef tennisboy het volgende:
Jesse zie ik wel van Chela winnen.
Waarop is dat dan gebaseerd?
pi_66732568
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ach niet alles hoeft altijd op iets gebaseerd te zijn. Ik zie het niet zo snel gebeuren, maar je kan nou ook weer niet zeggen dat de twee mijlenver uit elkaar liggen qua niveau. Dit is imho nog vrij realistisch om te zeggen. Als hij had gezegd dat Brie Whitehead in een single van Federer zou winnen, zou ik mijn twijfels hebben, maar hierbij absoluut niet.
pi_66735298
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon een gevoel .
In het vetrouwen wat ik voor Jesse heb . Van de rest staat Chela 159 ste en heeft dit jaar en vorig jaar nog geen bijzondere resultaten neergezet uitgezonderd van de QF in Viña del Mar.
pi_66735504
Wat is er eigenlijk met Chela? Vorig jaar januari stond hij nog 20e. Nu dus 159e.. Geblesseerd of gewoon slecht aan het presteren?
pi_66735754
Chela heeft er 3/4e jaar uitgelegen met een rugblessure (niet gek dat je dan 159e staat) en gaat nu gewoon weer verder waar hij mee bezig was: potjes winnen op gravel. En dan met amper uitschieters naar boven en onder. Hij won zelfs 2x een set van Robredo die gewoon top bezig is geweest de laatste weken. Huta Galung is van matig challenger-niveau op gravel, Chela is degelijk op ATP-niveau en Argentinië speelt ook nog eens thuis.

Natuurlijk kan Huta Galung winnen, maar de kans is niet heel groot.
pi_66766763
*4-2 Chela
pi_66766819
Ik zie alleen niks op Sport1 hier
pi_66766917
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:39 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zie alleen niks op Sport1 hier
1.3 is opengesteld voor de rest van de digitale kijkers.

2-5 nu. Het zit eigenlijk heel dicht bij elkaar, alleen houdt Chela al zijn games (alle games gingen naar 30-30) en Jesse leverde er één in.
pi_66767094
En 6-2 Chela..
pi_66767099
2-6.

Dat Argentijnse publiek Er zit niet zoveel, maar wat er zit is enorm irritant.
pi_66767643
Hoppa, break Jesse in de tweede set: *2-1.
pi_66768169
Kans op *5-2 Kom op!

Ai, niet gepakt. Deuce.

Weer een BP.
pi_66768304
*5-2
pi_66768317
Hoppa, dubbele break! 5-2

Gaat goed. Jesse gaat ook makkelijk mee in de rally.
pi_66768461
En de SET voor Huta!

6-2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')