In het dubbel alle ballen door het midden, want als je er met 1 shot 2 uitschakelt is dat veel efficienter. Wellicht kan er eentje met een lichte blessure doorspelen op zondag zodat daar een verhoogd uitval risico is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:36 schreef XL het volgende:
[..]
Met een racket he... niet met ballen, want dat kan hij hebben
Chela/Vassallo zijn echt wel beter (een stuk ook) dan wat Nederland hier op de been brengt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:39 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij maken we best veel kans![]()
Maar even serieus, als ook Monaco niet kan spelen...dan zijn er ineens echt serieus wel kansen hoor...De rest van het hele argentijnse team is hopeloos in vorm...als we een kans zouden hebben is het nu wel....maar goed, arg speelt wel thuis natuurlijk....
Waarop is dat dan gebaseerd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:13 schreef tennisboy het volgende:
Jesse zie ik wel van Chela winnen.
Ach niet alles hoeft altijd op iets gebaseerd te zijn. Ik zie het niet zo snel gebeuren, maar je kan nou ook weer niet zeggen dat de twee mijlenver uit elkaar liggen qua niveau. Dit is imho nog vrij realistisch om te zeggen. Als hij had gezegd dat Brie Whitehead in een single van Federer zou winnen, zou ik mijn twijfels hebben, maar hierbij absoluut niet.quote:
Eigenlijk is het gewoon een gevoelquote:
1.3 is opengesteld voor de rest van de digitale kijkers.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |