Is deze wedstrijd geen eigen topic waardquote:
Daar ga ik niet over, maar tot nu toe is alles over (ook over Argentinië-Nederland) daar besprokenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is deze wedstrijd geen eigen topic waard
Nee. Kansloze 5-0 nederlaag, weinig tot geen Nederlanders die er in Argentinie bijzijn en het hebben van digitale televisie is een vereiste om uberhaupt beelden van deze wedstrijd te zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is deze wedstrijd geen eigen topic waard
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:32 schreef tong80 het volgende:
Del Potro
had zijn captain eerder laten weten
zich niet voor de wedstrijd in Buenos
Aires beschikbaar te stellen."Ik heb
nog geen antwoord van Juan Martin,maar
dit is een noodgeval",zei Vazquez.
quote:Sport1 zendt het Davis Cup-duel Argentinië-Nederland live en exclusief uit voor alle ruim 3 miljoen huishoudens die digitale televisie ontvangen. Op initiatief van REAAL Verzekeringen en de KNLTB kun jij ook als je niet geabonneerd bent op Sport1 de verrichtingen van het Davis Cup-team in Argentinië gratis op de voet volgen tijdens de drie speeldagen op Sport1 Extra.
Waarom staat dit mirakel trouwens nog niet tussen de fragmenten op de 50 jaar studio sport site?quote:
Del P had al eerder afgezegd toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef TheArt het volgende:
Niet Del Potro of Acasuso vervangt Fatty, maar wel Vassallo-Arguello.
Legendarisch.quote:
Van 0 naar 1% ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:17 schreef tennisboy het volgende:
Nu ook Nalbandian heeft afgezegd zijn we niet geheel kansloos. Er zullen zeker kansen komen om te winnen, dan moet Nederland wel alle kansen pakken die ze krijgen.
Ik zat te denken van 5% naar 35 %quote:
35% kom op zeg, die jongens die ze nu hebben ipv Nalby en Del Potro staan allemaal dik top-100, ondanks dat ze buiten gravel niks kunnen. Zelfs de dubbel is Nederland geen favoriet voor, Wassen verloor in Acapulco kansloos van 2 Mexicaanse kneuzen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:21 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ik zat te denken van 5% naar 35 %. Ik geloof in elk geval wel in een stuntje van onze mannen.
![]()
Met een racket he... niet met ballen, want dat kan hij hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon vol op die enkel van Monaco richten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |