Daar heb je ook zalfjes veur heurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:30 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk even mee wachten, ik zou eerst kijken hoe je hoofdhuid reageert na het scheren met stand 1.
Haha, dat had ik ook al in gedachten! Waarom zou ik het gelijk kort doen, ik kan toch ook eerst 9mm doen en daarna alsnog korter? Ben benieuwd, ga denk morgen naar de kappert.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef DennisMoore het volgende:
Boeien... een flinke metamorfose is 't toch wel, dus dan kun je 't beter gelijk goed kort doen. En dan zeggen dat je een weddenschap hebt verloren.
kapper?? heb je geen tondeuze, stukken goedkoper zelfde resultaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook al in gedachten! Waarom zou ik het gelijk kort doen, ik kan toch ook eerst 9mm doen en daarna alsnog korter? Ben benieuwd, ga denk morgen naar de kappert.
Veel slechter dan dat het nu is kan toch niet, gewoon doen dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:39 schreef Rem-koe het volgende:
M'n ma weigert mij te millimeteren. Tijdje geleden? 3 kwartier, haha.
Maar denken jullie dat het staat? Heb eigenlijk gewoon wat motivatie nodig
Hah, ik heb m'n haar niet gedaan op die fotoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:56 schreef Diabox het volgende:
[..]
Veel slechter dan dat het nu is kan toch niet, gewoon doen dus.
Dat zag ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:47 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Hah, ik heb m'n haar niet gedaan op die foto.
Alweer een reden om het te doen, hoef je voortaan je haar ook niet meer te doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:47 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Hah, ik heb m'n haar niet gedaan op die foto.
De meeste nieuwere modellen hoef je helemaal niet te voorzien van olie, die hebben meestal een onderhoudsvrije scheerkop waarbij de mesjes van speciaal metaal zijn gemaakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:13 schreef Semargofni het volgende:
Btw hoe vaak moet je ong dat ding voorzien van olie bij normaal gebruik (1x in de 2 weken)?
Wat fusebox zegt en anders: gewoon een druppeltje na elke gebruik als je 'm hebt schoon gemaaktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:13 schreef Semargofni het volgende:
Btw hoe vaak moet je ong dat ding voorzien van olie bij normaal gebruik (1x in de 2 weken)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |