quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Aansluitend op de vorige opmerking.
Hoe lang doen jullie met je gilette mach 4 mesje als je er dagelijks je kin mee scheert en 1 a 2 keer in de week je schedel?
Na de week is bij mij de blauwe indicator strip die aangeeft dat je mesje bot is helemaal weg. Het wordt inderdaad dan een beetje hakken. Op die manier wordt het weer iets duurder (niet dat een gladde schedel ooit om financiele reden bij mij is gekomen) dan een tondeuse.
Of gebruiken jullie gewoon goedkopere scheermesjes?
Ja , helemaal waar, maar als je na 1 keer de smaak te pakken hebt en voor echt kaal gaat is het wel zonde als je een duurdere hebt gekochtquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Tja voor 8 tientjes heb je ook een echt goede.
Wow, elke dag! Fanatiek hoor!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:32 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik gebruik fusion (niet power) en daar doe ik ongeveer een week mee, scheer elke dag mijn hoofd en kin.
[..]
haha ja van 't ene uiterste in het anderequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wow, elke dag! Fanatiek hoor!
Ik hou het nog steeds bij 2x in de week, en doe ± een maand met een mesje.
Nee, ik scheer 1 a 2 keer per week mijn schedel, het is maar net wat je zelf wilt en prettig vind. Ik heb zwart haar, dus ook als ik mij net geschoren heb, zie je nog steeds de donkere haartjes (onderhuids). Ik begrijp ook niet dat iemand als Humberto Tan zijn schedel zo glad krijgt dat je zijn donkere haar niet ziet. Volgens mij is dat gewoon weg geschminkt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Malle_beer het volgende:
Is het echt nodig om elke dag je bats te scheren als je kaal wilt?
Ik heb het nu op het kortste standje met een cheape tondeuse gedaan, dus het zal nu iets van 1mm zijn, maar ik overweeg het om helemáál kaal te gaan.
Nee natuurlijk niet, sterker nog, je hoofdhuid is niet er aan gewend om geschoren te worden dus ik zou dat zeker in het begin niet doen. Niets lelijker dan een geschoren hoofd dat rood is omdat je huid geïrriteerd is. 2 of 3 keer per week kan ook net zo goed. (en ik sla het uiteraard ook wel eens over als ik een keer geen zin heb).quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Malle_beer het volgende:
Is het echt nodig om elke dag je bats te scheren als je kaal wilt?
Ik heb het nu op het kortste standje met een cheape tondeuse gedaan, dus het zal nu iets van 1mm zijn, maar ik overweeg het om helemáál kaal te gaan.
Nou de uitslag van die "poll" lijkt me zo onderhand wel duidelijk: op die kiwi na interesseert het niemand een zier, kortom, nogmaals: beslis lekker zelf... das sowieso altijd beterquote:Op zondag 22 maart 2009 02:51 schreef capibara het volgende:
ben hier al ff niet meer geweest op dit topic, met name omdat ik kaal worden echt ruk vind. Ben er ook helemaal geen type voor, maar ben het lot zat. Ik slik al ff Propecia wat op zich aardig zijn best doet (behoud, maar geen hergroei). Heb een weddenschap met een maat (een 'kale') gemaakt. Als er 30 verschillende mensen hier "kaal" posten binnen een week mag ie me coupe eraf halen met de tondeuze en mag ik 8 maanden geen propecia slikken. Als dat niet gebeurt en er minder dan 20 van dat soort stemmen vallen mag hij zijn haar twee maanden niet 'buzzen'. Geloof me, dat ziet er redelijk hilarisch uit. als het er tussenin komt te liggen een ex-equo natuurlijk (gebeurt er niets).
Votes, plz
Dat moet wel een geweldig gevoel zijn als die "struik" op de grond valtquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:07 schreef fathank het volgende:
Zaterdag naar de kapper geweest om een struik van bijna 15cm eraf te halen. Ze heeft me wel 3 keer gevraagd of ze me wel goed begrepen had. Zit nu op 9 milimeter. En de chicks vinden het ook beter zo
Krijg je dan niet zo'n eiland op je hoofd...?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef TGV2 het volgende:
Net weer de tondeuse er overheen gehaald. Bovenop standje 3, zijkanten 1 en nek met opzetstukje
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Krijg je dan niet zo'n eiland op je hoofd...?
Zijkanten kaal?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
Vandaag van 20cm -> 0.5cm.(Zijkant iets korter uiteraard.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |