abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67210572
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Aansluitend op de vorige opmerking.

Hoe lang doen jullie met je gilette mach 4 mesje als je er dagelijks je kin mee scheert en 1 a 2 keer in de week je schedel?

Na de week is bij mij de blauwe indicator strip die aangeeft dat je mesje bot is helemaal weg. Het wordt inderdaad dan een beetje hakken. Op die manier wordt het weer iets duurder (niet dat een gladde schedel ooit om financiele reden bij mij is gekomen) dan een tondeuse.

Of gebruiken jullie gewoon goedkopere scheermesjes?

Ik gebruik fusion (niet power) en daar doe ik ongeveer een week mee, scheer elke dag mijn hoofd en kin.
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Tja voor 8 tientjes heb je ook een echt goede.
Ja , helemaal waar, maar als je na 1 keer de smaak te pakken hebt en voor echt kaal gaat is het wel zonde als je een duurdere hebt gekocht (en voor een eenvoudig gemillimeterd hoofd voldoet volgens mij ook de simpelste tondeuse)
Gelukkig zonder haar
pi_67210874
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:32 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Ik gebruik fusion (niet power) en daar doe ik ongeveer een week mee, scheer elke dag mijn hoofd en kin.
[..]

Wow, elke dag! Fanatiek hoor!
Ik hou het nog steeds bij 2x in de week, en doe ± een maand met een mesje.
- NAC Breda -
pi_67211009
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Wow, elke dag! Fanatiek hoor!
Ik hou het nog steeds bij 2x in de week, en doe ± een maand met een mesje.
haha ja van 't ene uiterste in het andere
Gelukkig zonder haar
pi_67220658
Is het echt nodig om elke dag je bats te scheren als je kaal wilt?
Ik heb het nu op het kortste standje met een cheape tondeuse gedaan, dus het zal nu iets van 1mm zijn, maar ik overweeg het om helemáál kaal te gaan.
pi_67231797
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Malle_beer het volgende:
Ik heb het nu op het kortste standje met een cheape tondeuse gedaan, dus het zal nu iets van 1mm zijn, maar ik overweeg het om helemáál kaal te gaan.
Nee, ik scheer 1 a 2 keer per week mijn schedel, het is maar net wat je zelf wilt en prettig vind. Ik heb zwart haar, dus ook als ik mij net geschoren heb, zie je nog steeds de donkere haartjes (onderhuids). Ik begrijp ook niet dat iemand als Humberto Tan zijn schedel zo glad krijgt dat je zijn donkere haar niet ziet. Volgens mij is dat gewoon weg geschminkt.

Als je het met een mesje doet (dus glad) is het na 2/3 dagen weer net zoals je het nu hebt met een tondeuse. Dus daarvoor hoef je het niet te laten. Gewoon een keer doen. Zeker met het huidige weer is het echt heerlijk!
pi_67239096
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Malle_beer het volgende:
Nee natuurlijk niet, sterker nog, je hoofdhuid is niet er aan gewend om geschoren te worden dus ik zou dat zeker in het begin niet doen. Niets lelijker dan een geschoren hoofd dat rood is omdat je huid geïrriteerd is. 2 of 3 keer per week kan ook net zo goed. (en ik sla het uiteraard ook wel eens over als ik een keer geen zin heb).
Gelukkig zonder haar
pi_67284800
ben hier al ff niet meer geweest op dit topic, met name omdat ik kaal worden echt ruk vind. Ben er ook helemaal geen type voor, maar ben het lot zat. Ik slik al ff Propecia wat op zich aardig zijn best doet (behoud, maar geen hergroei). Heb een weddenschap met een maat (een 'kale') gemaakt. Als er 30 verschillende mensen hier "kaal" posten binnen een week mag ie me coupe eraf halen met de tondeuze en mag ik 8 maanden geen propecia slikken. Als dat niet gebeurt en er minder dan 20 van dat soort stemmen vallen mag hij zijn haar twee maanden niet 'buzzen'. Geloof me, dat ziet er redelijk hilarisch uit. als het er tussenin komt te liggen een ex-equo natuurlijk (gebeurt er niets).

Votes, plz
Fuck wat gaat het snel!
pi_67286132
Omdat je dit midden in de nacht plaatste denk ik dat je iets te veel op had toen je deze vreemde weddenschap bedacht... uiteraard stem ik niet want een beetje vent beslist zoiets lekker zelf!
Wil je kaal -> scheer het lekker af!
Wil je kaal, maar durf je (nog) niet -> wacht lekker tot je wel durft
Wil je niet kaal -> dan doe je het niet

Maar doe jezelf een lol: beslis zoiets gewoon zelf!

Of: (plaats een foto en) vraag serieus om advies!

[ Bericht 23% gewijzigd door TeChNo2 op 22-03-2009 09:05:02 ]
Gelukkig zonder haar
  zondag 22 maart 2009 @ 09:59:51 #34
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_67286677
Kaal.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zondag 22 maart 2009 @ 10:00:17 #35
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_67286682
nu nog 29
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zondag 22 maart 2009 @ 10:05:01 #36
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_67286747
Kaal heb ik geen zin in. Sowieso staat het me niet aan en m'n baard scheren is 1x in de 2 weken al veel. Mesjes schuren altijd over mijn huid.

Maargoed. De tondeuse gaat er wel 1x in de zoveel maanden overheen. (hoofd) 6mm en 4 bij de kruin anders heb ik zo'n mooi fliepje omhoog. Het is eigenlijk wel weer tijd. Het weer is er ook naar. Hmmm.. misschien vanavond mn visite lastig vallen met deze taak. (vinden ze meestal nog wel leuk ook)
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_67619479
quote:
Op zondag 22 maart 2009 02:51 schreef capibara het volgende:
ben hier al ff niet meer geweest op dit topic, met name omdat ik kaal worden echt ruk vind. Ben er ook helemaal geen type voor, maar ben het lot zat. Ik slik al ff Propecia wat op zich aardig zijn best doet (behoud, maar geen hergroei). Heb een weddenschap met een maat (een 'kale') gemaakt. Als er 30 verschillende mensen hier "kaal" posten binnen een week mag ie me coupe eraf halen met de tondeuze en mag ik 8 maanden geen propecia slikken. Als dat niet gebeurt en er minder dan 20 van dat soort stemmen vallen mag hij zijn haar twee maanden niet 'buzzen'. Geloof me, dat ziet er redelijk hilarisch uit. als het er tussenin komt te liggen een ex-equo natuurlijk (gebeurt er niets).

Votes, plz
Nou de uitslag van die "poll" lijkt me zo onderhand wel duidelijk: op die kiwi na interesseert het niemand een zier, kortom, nogmaals: beslis lekker zelf... das sowieso altijd beter
Gelukkig zonder haar
pi_67930231
Vandaag ook maar weer eens de tondeuse er over, 9 mm.
Nog even en ik ga het weer nog wat korter doen, heerlijk in de zomer!!!
pi_67931797
1 Keer in de week de tondeuse erover op standje 0 (zonder opzetstuk dus) en met het hendeltje maiximaal naar voren.

Heerlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games zondag 12 april 2009 @ 16:00:26 #40
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_67951354
6mm standaard hier, ongeveer om de 3/4 week. Ik wil echt niet anders, ben gezegend met het feit dat 't mij goed staat want heb niet echt geschikt haar voor andere wauwse coupes. Nog korter vind ik alleen chill als ik wat meer zon heb gehad, ik krijg er nu toch net iets teveel een chemo-look door.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:07:39 #41
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_68007163
Zaterdag naar de kapper geweest om een struik van bijna 15cm eraf te halen. Ze heeft me wel 3 keer gevraagd of ze me wel goed begrepen had . Zit nu op 9 milimeter. En de chicks vinden het ook beter zo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_68041755
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:07 schreef fathank het volgende:
Zaterdag naar de kapper geweest om een struik van bijna 15cm eraf te halen. Ze heeft me wel 3 keer gevraagd of ze me wel goed begrepen had . Zit nu op 9 milimeter. En de chicks vinden het ook beter zo
Dat moet wel een geweldig gevoel zijn als die "struik" op de grond valt
Gelukkig zonder haar
pi_68112503
Net weer de tondeuse er overheen gehaald. Bovenop standje 3, zijkanten 1 en nek met opzetstukje
pi_68116348
Hier ook de tonduese weer eens gepakt na een aantal jaar. 1 na laagste standje. 1-2 mm ofzo.

Is weer heel eventjes wennen, dat wel. Maar ziet er verder niet verkeerd uit. Ik heb er ook wel het hoofd voor gelukkig
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:37:58 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_68118801
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef TGV2 het volgende:
Net weer de tondeuse er overheen gehaald. Bovenop standje 3, zijkanten 1 en nek met opzetstukje
Krijg je dan niet zo'n eiland op je hoofd...?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_68120247
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Krijg je dan niet zo'n eiland op je hoofd...?
Nu je het zegt Maar alles 9mm vind ik te lang, zijkanten wil ik altijd korter hebben (max 3 mm).
pi_68453669
Gelukkig zonder haar
pi_68794382
Ik ben 17 jaar met redelijk grote inhammen, gebruik propecia en minoxidill maar ik ben er van bewust dat dit geen definitieve oplossing is. Gelukkig ben ik realistisch genoeg, hoe ijdel ik ook ben, zodat ik over ga op kaalscheren of mililmeteren. Het liefst helemaal kaal. Ik heb blond haar, dus als ik het met gillette lekker glad scheer is er dan nog iets zichtbaar van haar als ik dit tegen de richting in scheer? Nu is het 18 cm dus het wordt wel een stap maar daar zit ik nie over in, ik voel me er zelf fijner bij want nu ligt er overal haar. In het begin wil ik het niet elke dag scheren maar daarna als me hoofdhuid er aan gewend is wel. Is het dan goed om producten van Gillete te gebruiken? Lijkt me echt lekker voor in de zomer joh.
pi_68911041
Vandaag van 20cm -> 0.5cm. (Zijkant iets korter uiteraard.)
pi_68913350
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
Vandaag van 20cm -> 0.5cm. (Zijkant iets korter uiteraard.)
Zijkanten kaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')