SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Je bedoelt waarschijnlijk Maaswijkstraat, er is bij mijn weten geen Maasdijkstraat in Den Haag. Het is niet exact in die buurt..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:54 schreef CaLeX het volgende:
het zal in de buurt van de maasdijkstraat zijn, maar welke het precies is...
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef Conekiller het volgende:
de brug is de maliestraat bij de kruising met de Smitswater en de Nieuwe Uitleg
Damned Beavisquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Damned Beavis![]()
Volgende keer zal ik wel foto's plaatsen van straten die verdwenen zijn en panden die niet meer bestaan
Tussen de Nijl en het oude politiebureauquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:34 schreef Conekiller het volgende:
Laan van meerdevoort tussen beeklaan en regentesselaan, oneven kant?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:50 schreef Conekiller het volgende:
Columbusstraat, en anders mag iemand anders
Als ik op de kaart in het Den haag topic zie waar je woont, hoef je niet heel verquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef Conekiller het volgende:
ben bijna in staat om even een stukje te gaan fietsen
Maar ja, dan kom ik dalijk terug en is het al geraden
Bedoel je dat je de weg dan kwijt raaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:10 schreef Conekiller het volgende:
nee maar ik ken mezelf, dan doe ik een extra stukje fietsen/skaten. BEn ik zo weer 2 uur verder. Had ik vandeweek ook. Denk ga even een kosrt rondje skaten en 4 uur later was ik terug
Helemaal goed!quote:Op maandag 9 maart 2009 08:30 schreef Conekiller het volgende:
de la reyweg richting loosduinsewegzo is tie makkelijk
Zat helemaal naar de andere kant te zoeken
Dat was weer een snelle! eigenlijk Vondelstraat, maar volgens mij bedoelde je dat ook.quote:
Weer helemaal goed!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef Conekiller het volgende:
dat gras is het blaricumseplei, gezien vanuit de bilthovenselaan? :S
aangepastquote:
Ben ik weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:24 schreef Fransie het volgende:
Hork zie ik ook al niet meer, geen idee waar iedereen gebleven is.
welcome backquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:48 schreef Hork het volgende:
[..]
Ben ik weer![]()
Straat weet ik niet, maar ik vermoed in de buurt van de Zuiderparklaan of de Harderwijkstraat.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef Conekiller het volgende:
dan had ik 'm namelijk wel geweten
Denk eerder bezuidenhout of moerwijk.... om het lekker vaag te houden, ik zie het namelijk zo even niet
quote:
De afgebeelde straat is eigenlijk de kleine veenkade, maar ik reken het goedquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef knnth het volgende:
Of je pakt even een foto met m'n stamkroeg
Reinkenstraat.
Daarom koos ik die ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:45 schreef soapie het volgende:
Ik heb de laatste foto's het idee dat het een heel andere stad is... Ik herken er niks van.....
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:44 schreef Fransie het volgende:
Oh, het heet daar nog G.J. van Marrewijklaan.
quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:33 schreef Fransie het volgende:
Sonoystraat genomen vanaf de Kraneburgweg.
quote:
quote:
roffel roffel .... Emantsstraat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:45 schreef Conekiller het volgende:
Fransie.... kom d'r maar in en SLA JE SLAG!!!!!!!!
quote:
quote:
quote:
quote:
helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef CaLeX het volgende:
Is dat niet de nonnetjessingel?
ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef Conekiller het volgende:
De Colman?
jeuj :pquote:
En weet je het al?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef Conekiller het volgende:
damned, die moet ik weten! Ga zo even kijken
PM mij het antwoord anders, aangezien jij een weekendje weggaat zal ik het controlerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Enige gedeelte van Waldeck waar ik nevernooit komquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef Fransie het volgende:
Albert Rousselstraat?
Voorlopig even geen tijd om een nieuwe te plaatsen.. dus als er liefhebbers zijn.. Anders wordt het vrijdag of zaterdag
volgens mij ookquote:
vanuit het centrum gezien wel ja, 1 richtingsverkeer... dus lage huisnummersquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:01 schreef Conekiller het volgende:
het is trouwens ook het begin van de weimar
Eerste punt voor Marvelous!quote:
.. maar vanaf welke etage is de foto genomenquote:
Dat ga ik niet vertellen, dan weet je meteen waar ik woonquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:45 schreef Fransie het volgende:
[..]
.. maar vanaf welke etage is de foto genomen
x2, maar ik zeg niet welke deur!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:43 schreef Conekiller het volgende:
6de?
nieuwe
[ afbeelding ]
En bonus kuddo's voor de lokatie van waar de foto genomen is
Oe, koste me bijna een paar biertjes! je zat zojuist bij mijn buurvrouw van een jaar of 30, beter als die andere buurvrouwen want die zijn tussen de 80 en de schijndood!quote:Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef Fransie het volgende:
Aronskelkweg, foto is genomen van de Muurbloemweg
@Marvelous mmm, biertjes... 3e van links
quote:
quote:
Sjongejonge, volgende keer neem ik hopelijk wel een moeilijke!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |