quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
http://www.djmarcel.nl/eva_jinek_-_boobiez_djmarcel.nl_remix.mp3
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
http://www.djmarcel.nl/eva_jinek_-_boobiez_djmarcel.nl_remix.mp3
dat zijn best veel haren op dr armenquote:
Let me knowquote:Op woensdag 4 maart 2009 07:38 schreef alexis_ het volgende:
Goedemorgen. Ben benieuwd of ze die ergens op een station laten horen.
Ik heb hem ook even als annotatie in de DWDD video op youtube toegevoegd. (en hij stond al in de beschrijving)
Staat er nu op.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:51 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Nog steeds aan het "processen", nog even geduld
Hoop dat hij voor 23:30 wel klaar is.
Uploaden duurde ook lang, dus dit zal vast ook even duren.![]()
Maar straks dus hiero:
Bekijk deze YouTube-video
op de hoeveelste minuut?quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:10 schreef F04 het volgende:
http://download.omroep.nl(...)020090303%200500.MP3
http://download.omroep.nl(...)020090303%200400.MP3
Vanmorgen het Eva fragment op 3FM.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:29 schreef PiRANiA het volgende:
Ben ik weer
Check de stats van mijn hosting:
[ afbeelding ]
http://www.limburger.nl/article/20090304/BLOGS03/694265219/1056quote:De borsten van Eva
De economie zakt steeds dieper weg, het kabinet bezint zich op de moeder aller bezuinigingsoperaties en de brede maatschappelijke discussie in Nederland gaat over... de borsten van nieuwslezeres Eva Jinek.
Toegegeven: het gaat over heel veel in zo'n debat. Jinek zelf worstelde hardop met de ideale verhouding tussen blouse, topje en blote huid. Zoiets als de gulden snede bestaat niet in dit geval. De perfecte verhouding tussen textiel en vlees hangt af van het uur van de dag, de weersgesteldheid, de stand van de AEX-index, de gelegenheid, het gezelschap, het laatste nieuws, de eigen gemoedstoestand en nog 1001 andere zaken. Geen wonder dat Jinek tot het laatste moment in dubio bleef.
Ze waande zich vlak voor de journaaluitzending onder collega's, maar de camerabeelden belandden niettemin op internet. Ook de site van deze krant vond het bij hét nieuws van de dag horen. Op het web kreeg Jineks dilemma dankzij de diepzinnige bijdragen van onze weldenkende natie geheel nieuwe dimensies. Het ging er over de esthetiek van Jinek (“Lekker wijf!”), over esthetiek in vergelijkende zin (“Beter dan Noraly Beyer” en “Sacha blijft het lekkerst”), over stemvolume (voor een aanzienlijk van de bevolking zijn hard pratende vrouwen kennelijk erg bedreigend) en over het alomtegenwoordige complot der progressieven (“Zo probeert het linkse NOS Journaal toch nog kijkers te trekken”).
Benieuwd welk wezenlijk thema vandaag de nationale gemoederen gaat bezighouden. Bij gebrek aan aanbod kunnen we altijd nog even doorpraten over de borsten van Eva of olifant Annabel.
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=RA277C98#quote:'Een nieuwslezeres is toch geen bimbo'
In een internetfilmpje frunnikt de Nederlandse nieuwslezeres Eva Jinek uitgebreid aan haar bloesje, vlak voor de uitzending. 'Dat soort genante situaties komt bij ons niet voor', luidt het bij VRT en VTM.
Wel een beetje inkijk, of juist niet? Nieuwslezeres Eva Jinek vraagt het zich af, vlak voor ze het journaal moet lezen, in een filmpje dat op het internet is terechtgekomen. Ze voorspelt grinnikend al het commentaar van haar moeder: 'Ik zie je borsten!'
'Het is onze taak om dit soort genante momenten te voorkomen', zegt Saskia Dekkers, hoofdstyliste van de nieuwsprogramma's op de VRT. 'Als we kleren kopen voor de nieuwsankers, letten we er meteen op of die geschikt zijn. Niet dat we te preuts zijn en dat alle knoopjes tot boven toe dicht moeten, maar toch: een topje mag niet te diep open vallen en een nieuwslezeres mag er zich niet ongemakkelijk in voelen. De kijker mag niet letten op wat nieuwslezeressen aanhebben, maar wel op wat ze vertellen.'
Heinz Gijbels, VTM-hoofdstylist, sluit zich daar bij aan. 'Het moet deftig zijn. Een nieuwsanker is geen bimbo. Toch wordt er af en toe best wel eens gediscussieerd: moet dit knoopje dicht of mag het open? De oplossing is vaak: een topje onder die blouse dragen.'
Commentaar van kijkers krijgen de stylistes zelden. 'Ooit stoorde een kijker zich aan de nauw aansluitende kleren van de zwangere weervrouw Jill Peeters', aldus Gijbels. 'Die heb ik toen teruggemaild dat een zwangere vrouw tegenwoordig haar buik mag laten zien. En toen Birgit Van Mol ooit haar haar geknipt had, vroeg iemand zich af of dat een pruik was, en of ze misschien kanker had.' (hmp)
hoe lompquote:En toen Birgit Van Mol ooit haar haar geknipt had, vroeg iemand zich af of dat een pruik was, en of ze misschien kanker had.'
quote:
quote:
Dit kan trouwens wel eens van FOK! komen... ik meen ergens een dergelijke discussie gezien te hebben.quote:Op het web kreeg Jineks dilemma dankzij de diepzinnige bijdragen van onze weldenkende natie geheel nieuwe dimensies. Het ging er over de esthetiek van Jinek (“Lekker wijf!”), over esthetiek in vergelijkende zin (“Beter dan Noraly Beyer” en “Sacha blijft het lekkerst”),
http://www.parool.nl/paro(...)04/Arie-en-Eva.dhtmlquote:Arie en Eva
THEODOR HOLMAN
Eindelijk kan ik het over iets hebben waarvan ik ook verstand heb: halve naaktfoto's in de Linda. Arie Boomsma van de Evangelische Omroep heeft een goddelijk lichaam, zegt iedere vrouw die ik ken.
Maar Arie is zo christelijk als fijngemalen poppenstront. Ik zal u heel eerlijk zeggen: ik ken Arie. Een zeer aardige collega, intelligent en leuk, en van zijn christelijkheid geloof ik dan ook geen donder. Maar goed, bij Arie is het, als hij voor de camera zit, God voor en God na, en hij heeft zo'n beetje z'n eigen Godje gemaakt. Zijn Godje is een gezellige, wat linkse handenarbeid-leraar die van een takje een macraméhoepel kan maken.
Nou heeft het blad Linda. de gewoonte om zeer smakelijke, buitengewoon mooie, intelligente, scherpzinnige, razend aantrekkelijke, woest sensuele, begerenswaardige mannen in ondergoed te fotograferen.
Dus hebben ze mij ook gefotoshopt. Dat ging allemaal heel keurig. Ik kreeg dure Italiaanse onderbroeken te dragen die tot de knie reikten, plastic druiventrossen of een rol pepermunt om in de broek te doen en een Engels shirt om de embonpoint af te dekken.
Nu is Arie ook door Linda. gefotografeerd en heeft de EO hem onmiddellijk voor drie maanden geschorst. God ziet Arie niet graag in ondergoed, weet de EO-directie. Dat God vrouwonvriendelijk was, begreep ik, maar zo vrouwonvriendelijk? God is in die kringen toch een vrouw tegenwoordig? Ik volg het niet.
Arie heeft nu - en dan blijkt er dus eigenlijk een enorme slappe lul in die onderbroek van Arie te zitten - zijn excuses aan de EO aangeboden.
Kijk, dan die Eva Jinek van het NOS Journaal. Ook een presentator. Haar tieten werden nieuws! Ze werd niet geschorst. Zo hoort het. Ik bedoel: eerst een dode olifant, dat is heel tragisch, maar dan die big boobies van Eef! Hét panacee tegen de kredietcrisis.
Heerlijke grappen waren meteen te lezen: 'Is er nog nieuws... jongens.' 'We zagen bij de NOS slechts het topje van de ijsberg.' 'Bij Hans Laroes, moeten ze uit de bloes.' 'Eva Jinek had de beste opening van het journaal,' etc. Arie Boomstammetje steekt hier schril bij af. God koos duidelijk voor Eva.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dit kan trouwens wel eens van FOK! komen... ik meen ergens een dergelijke discussie gezien te hebben.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:45 schreef Andersnamelijk het volgende:
Eva is wel fucking lekker
Kunnen we ook overdrijven?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand Eva deze morgen al op het journaal gezien? Haar rechter (voor het oog) boobie is duidelijk kleiner dan haar linker!Wie kan er caps maken?
Maar hij heeft wel gelijk!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kunnen we ook overdrijven?
Vind het nu allemaal wel een beetje over de top gaan
Precies! En dat wil denk ik zeggen dat ze, voor de uitzending begon, niet met haar boobies heeft gespeeld om ze in de juiste proporties te manouvrerenquote:
http://player.omroep.nl/?aflid=9022164 dus!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies! En dat wil denk ik zeggen dat ze, voor de uitzending begon, niet met haar boobies heeft gespeeld om ze in de juiste proporties te manouvreren
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflid=9022164 dus!
Tsja... wat is de lol daarvan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand Eva deze morgen al op het journaal gezien? Haar rechter (voor het oog) boobie is duidelijk kleiner dan haar linker!Wie kan er caps maken?
Fijn dat je dat nieuws even kwam meldenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef Sj0rs het volgende:
Het heeft een zekere mate van triestheid dat dit soort dingen zich tegenwoordig "nieuws" mag noemen.
mijne zijn ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:29 schreef PiRANiA het volgende:
Ben ik weer
Check de stats van mijn hosting:
[ afbeelding ]
Mail zal ik hem hosten voor je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef DJMarcel.nl het volgende:
vanmiddag ff snel gekeken iets van over de 300x in nog geen 12 uur tijd.
Uiteraard wordt dat ding ook wel weer rondgestuurd.
Statistieken:quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:14 schreef Caesu het volgende:
echt veel Eva Jinek in het meest bekeken lijstje voor Nederland.
http://www.youtube.com/browse
Ik heb de kranten nog van 9/11 en Enschederamp.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef busfoto.nl het volgende:
Met dank aan dit topic heb ik de uitzending van het 1e NOS Journaal na "de" ramp kunnen redden; deze was na een dag verdwenen van Uitzendinggemist maar stond nog wel tussen de Podcasts. Altijd interessant zulke nieuwsontwikkeling:
Deel 1/3
Deel 2/3
Deel 3/3
Ook nog een filmpje van een animatie van de crash bij Schiphol:
Enschederamp heb ik ook nog een krant vanquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik heb de kranten nog van 9/11 en Enschederamp.
Aha, rook uit de volkanen komt dus daarvan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Enschederamp heb ik ook nog een krant van
Tijdens 9/11 stond ik boven op de Puy de Dôme...
Foto genomen op 9/11:
[ afbeelding ]
En ja... In 2001 had ik een oude Sony DSC-S70...
Zo slechtquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Aha, rook uit de volkanen komt dus daarvan.
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Aha, rook uit de volkanen komt dus daarvan.
[ afbeelding ]
ja graag !quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef DJMarcel.nl het volgende:
effe iets leuks uploaden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |