abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 1999 @ 12:10:00 #1
545 dop
:copyright: dop
pi_235941
jaja het is echt waar

onze opper Guru is zwanger
ik weet nog net van wie maar meer nieuws volgd

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 6 november 1999 @ 12:37:00 #2
691 luciano
ondertitelloos
pi_235942

Moet hij maar niet zo veel (be)vruchtensap drinken!
pi_235943
Mag deze ook dicht, al die onzin. Bovendien haalt het de overzichtelijkheid weg.
  Admin zaterdag 6 november 1999 @ 12:59:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_235944
*zucht*
REAGEER ER DAN NIET OP !
Ben trouwens wel benieuwd van wie ik zwanger ben.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 6 november 1999 @ 13:56:00 #5
593 sjak
Juffie Bloem
pi_235945
Dat moet van een van de FOK!Bitches zijn
Lekker douchen!
pi_235946
Sluiten a.u.b.
pi_235947
Ik heb van een zeeeeeeeer betrouwbare bron dat "onze" Danny het met Hummie gedaan heeft in het kippenhok.
(echt waar)
Daarom werd gisteren het testbeeld er op gegooit!
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 6 november 1999 @ 14:19:00 #8
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_235948
zodra mannen zwanger kunnen worden mag jij de eerste zijn maar tot die tijd
~sluiten~ hier die handel
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
  Admin zaterdag 6 november 1999 @ 14:24:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_235949
quote:
op 11-06-1999 om 02:02 PM schreef tanjalies het volgende:
Sluiten a.u.b.

tanjalies, ik vind je een aardige vent voor zover ik je ken van je berichten, maar nog even voor de duidelijkheid: Admins en Moderators bepalen wat er gesloten moet worden, en zeker niet jij.
Als ik hier nou ZELF in reageer en ik sluit 'm niet, heeft 't geen zin er nog verder over te zeuren. Besluit een van de andere admins 'm te sluiten (Arjen, Remcow, Jorma, Phileine etc.) dan wordt 'ie vanzelf gesloten. Je hebt nu alleen maar bereikt dat 'ie weer bovenaan staat (en dat ik me ietsjes begin te irriteren).

We zijn druk bezig om dit forum netjes te houden, maar een lollige topic zo af en toe moet toch wel kunnen lijkt me. Gewoon niet lezen. Je weet nu waar 'ie over gaat, negeer deze topic dan gewoon.

pi_235950
Het was niet meer als een poging om mijn irritatie over de wat, in mijn ogen onzinnige topics weer te geven.

Bij deze mijn laatste tekst op dit forum.

pi_235951
Gelijk Danny ik wilde eerst niet reageren ondanks dat ik wel moest lachen om doppies onzin topic ('t is natuurlijk met knipoog bedoeld.) Alleen sommige mensen nemen alles ff iets te serieus, oeps hij staat weer bovenaan
fake a dream
pi_235952
in ieder geval GEFELICITEERD Danny
  Admin zaterdag 6 november 1999 @ 14:46:00 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_235953
quote:
op 11-06-1999 om 02:30 PM schreef tanjalies het volgende:
Het was niet meer als een poging om mijn irritatie over de wat, in mijn ogen onzinnige topics weer te geven.

Bij deze mijn laatste tekst op dit forum.

Nou zeg, je bent wel erg lichtgeraakt hoor.
Je vraagt of 'ie dicht kan, ik reageer, je zegt WEER 'sluiten aub', wat ik de eerste keer ook al niet deed, dus de tweede keer nog steeds niet zal doen.

Het aantal onzin topics valt best nog wel mee, 99% ervan is gesloten. Een klein beetje humor mag hier echter best blijven vind ik persoonlijk.

Ik bedoelde 't niet kwaad, maar als jij zo wil reageren dan kan ik er ook niks aan doen.
Ik ben niet iemand die gaat smeken of je alsjeblieft wil blijven, kan alleen zeggen dat ik 't jammer vind dat je zo reageert.
Misschien bedenk je je nog; in dat geval welkom terug. Zo niet, het ga je goed en bedankt voor de tijd die je hier hebt doorgebracht.

FOK!fossiel zaterdag 6 november 1999 @ 15:17:00 #14
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_235954
Kom op zeg, zie de humor er toch van in.
Als wij iets zien wat dicht moet/kan doen we het echt wel, daar zijn wij voor. En als je een topic ziet die je niet aanstaat en hij is toch open, reageer er dan niet op (like this?). Anders krijg je zo'n geirriteerde zooi.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_235955
Van harte Danny!! Ik kom over een maand of 8-9 wel een beschuitje bij je eten.

ooops, staat-ie toch weer bovenaan.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 november 1999 @ 15:28:00 #16
1568 Boo Boo
Al is de leugen nog zo.....
pi_235956
de waarheid achterhaald hem wel!

pi_235957
Leuk zeg, dany zwanger, ik dacht het al
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_235958
jammer van Tanjalies,
bracht toch interessante berichten hier.
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

pi_235959
Zo zie je maar, nieuwe mensen in een
vertrouwde omgeving. Niet iedereen
kan daar zo goed tegen.

-- Make love, not war --

[Dit bericht is gewijzigd door Johan (Datum 06 November 1999).]

pi_235960
quote:
op 11-06-1999 om 04:26 PM schreef Johan het volgende:
kan daar zo goed tegen.

Johan,
Volgens mij heeft dit er niets mee te maken, maar des te meer op de onfatsoenlijke manier waarop op iemand gereageerd wordt.
Niet iedereen is hiervan gediend.
Helaas maar waar.

Conclusie:
Door zo'n stom onzintopic verdwijnt iemand van dit forum, die mede aan het succes van dit forum heeft gewerkt. Jammer toch of niet?

Greets.

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

zaterdag 6 november 1999 @ 16:46:00 #21
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_235961
Inderdaad jammer van Tanjalies, ik hoop dat 'ie toch weer terug komt
Over het feit dat Danny zwanger is, kan je in onderstaand topic ZIEN, dat hij het al een tijdje is i/s/Forum23/HTML/000024.html
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  zaterdag 6 november 1999 @ 18:13:00 #22
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_235962
Weer bovenaan om ff duidelijk te maken dat TanjaLies niet de enigste/enige is die zich mateloos aan het irriteren is van (sommige) veronica-forummers die over elke scheet die ze laten 200 topics maken... Ik ben nog niet weg, maar ik heb het kaartje met "Een probleem los je op door er geen probleem te maken" in mijn hand..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Redactie Frontpage zaterdag 6 november 1999 @ 18:56:00 #23
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235963
Daar moet op gedronken worden hihaho, daar moet op gedronken worden hihaho !!!
Toch wel Amstel bier hoop ik ?
Van harte gelukgewenst,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_235964
quote:
op 11-06-1999 om 04:26 PM schreef Johan het volgende:
kan daar zo goed tegen.

Dat is toch wel een hele mooie vergelijking:

Tanjalies = Karin
Danny = Willem
Veronicaatjes = Cyrille en Anouk

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_235965
quote:
op 11-06-1999 om 07:02 PM schreef Hunter het volgende:

Tanjalies = Karin
Danny = Willem

Deze opmerking ROELT!

zaterdag 6 november 1999 @ 19:17:00 #26
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_235966
Danny : van mij natuurlijk !!!!! ik vroeg je niet voor niks ten huwelijk
pi_235967
quote:
op 11-06-1999 om 07:02 PM schreef Hunter het volgende:

Tanjalies = Karin
Danny = Willem

Hunter in reactie op Johan: wat ben ik blij dat ik al lezend, eigenlijk angsthazend om niet iets dubbel te openen, op jullie observatie van een 'virale besmetting' stuitte. Heb eens gelezen dat er intervisiegroepen zijn voor artsen en therapeuten aangezien bij overbetrokkenheid de grondthema's en processen van hun patiënten/cliënten overgenomen worden. De inhoud van de strijd kan ik niet beoordelen omdat ik te hapsnap lees. Maar het is fascinerend als je je realiseert dat in bepaalde posts van dit forum de gedelegeerde onderstroom van het BB-huis wordt verwoord.

To want, and to want and not to have ...

zondag 7 november 1999 @ 01:27:00 #28
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_235968
*oeps, dat wordt dus rekening houden met schommelende hormoontjes bij Danny

Gefeliciteerd!!!

pi_235969
Danny hoop je dan dat de eerste een zoon word zodat je volgende kinderen kunnen zeggen ,dat is mijn Big Brother.
En krijgen we dan allemaal beschuit met villamuisjes.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_235970
*start off-topic*

Over onzintopics gesproken, moest Danny is zwanger lezen om te begrijpen waar in godesnaam het topic Tanjalies kom terug over ging. Lekker handig om de discussie op zo'n manier in tweeën te splitsen . En dan, als iemand niet meer tevreden is met wat ie hier tegenkomt op het forum dan kan ie beter besluiten weg te gaan. Als Tanjalies de reacties van Danny aangrijpt om een streep te zetten onder z'n aanwezigheid hier zie ik geen enkele reden om slaafs aan hem te gaan vragen of ie alsjeblieft wil terugkomen. Het feit dat ie zinvolle stukjes schreef maakt niet dat anderen zich zijn sterallures, die ie nu tentoonspreidt zich moeten laten welgevallen.

En laten we wel wezen, het heeft iets heel vreemds om te eisen dat het over een programma van het kaliber van Big Brother uitsluitend serieus van toon is. Je maakt dan niet alleen het programma maar jezelf in mijn ogen op een pompeuze manier veel te belangrijk.

En zo zie je maar weer alleen omdat dit topic zo nodig dicht moest staat het weer helemaal bovenaan .

*end off-topic*

Danny weet je zeker dat je niet gewoon dikker bent geworden van de TV ? Het kijken bedoel ik .

pi_235971
Al dit gezever over onzin topics komt gewoon dat er te weinig spannends gebeurt bij BB of veronica laat te weinig zien wat wel leuk is, zoals gisteren op de streams ,toen ze gezellig samen aan het zingen waren.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_235972
TanjaLies dacht blijkbaar dat als je 450 postings hebt gedaan, dat je dan onschendbaar bent geworden en de Admins, etc. alles doen wat je vraagt. Dat viel dus vies tegen en ik vind het ook wel erg kinderachtig om dan gelijk weg te gaan: echt de weg van de minste weerstand. Zulke mensen kunnen we hier toch wel missen!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_235973
quote:
op 11-07-1999 om 04:12 AM schreef HiZ het volgende:
En dan, als iemand niet meer tevreden is met wat ie hier tegenkomt op het forum dan kan ie beter besluiten weg te gaan. Als Tanjalies de reacties van Danny aangrijpt om een streep te zetten onder z'n aanwezigheid hier zie ik geen enkele reden om slaafs aan hem te gaan vragen of ie alsjeblieft wil terugkomen. Het feit dat ie zinvolle stukjes schreef maakt niet dat anderen zich zijn sterallures, die ie nu tentoonspreidt zich moeten laten welgevallen.

Helemaal mee eens!!! Ook ik erger me soms aan sommige postings, maar die lees ik dan gewoon niet (heb ik dan stiekem toch wel gelezen anders zou ik niet weten ofdat ik me eraan erger )

Vroeger (lijk W en R wel), o.k. voor 1 a 2 maanden terug was alles overzichtelijker, wist je hoe de meeste schreven etc. Maar dit heeft toch ook zo z'n charmes!?!

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_235974
Danny,
nog gefeliciteerd met je kind in wording, misschien wel een tweeling. Laat je niet op de kop zitten door tanjalies, die is gewoon ongesteld en jaloers dat hij niet zwanger is.
  maandag 8 november 1999 @ 16:33:00 #35
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_235975
quote:
op 11-06-1999 om 02:24 PM schreef Danny het volgende:

Je hebt nu alleen maar bereikt dat 'ie weer bovenaan staat (en dat ik me ietsjes begin te irriteren).

Juist. Ik wou dat mensen stopten met het naar boven halen van dit soort topics. Heel naar.

(en Danny, gefeliciteerd. )

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')