beetje spanning zijn we wel gewend nu. als we maar wel winnen danquote:

hij ligt er keurig bijquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:32 schreef poehej het volgende:
[..]
Het verschil tussen onze grasmat en die van arsenal is niet te zien hé?

jij ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef poehej het volgende:
Ik ga zo richting stadion.. Mooi aan de vroege kant. Eerst nog ff wat eten bij die griek daar en dan mooi aan et bier in et stadion. Veel plezier allemaal!

Ik zeg nooit mn training afquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Rots het volgende:
Gewoon training afzeggen.
Begint al om 6 uur, leuke voetbalavond. Wordt een appeltje eitje voor jullie is de verwachting hier.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.

Mwah..vond dat nog wel meevallen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:01 schreef MaxPower het volgende:
Marseille is sowieso duur, dus een goedkoop tripje kan je vergeten.

Pastisquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Mwah..vond dat nog wel meevallen.
Hotel voor 25 euro per nacht, bier (of voor de sterke drank liefhebbers: Ricard) halen in de supermarkt en restaurantjes vond ik niet veel duurder dan elders.
6 euro voor een halve liter bier in Irish Pub trouwens..

Pastis is lekker ja, maar Ricard is zó lekker spul, zelden zoiets geproefd.quote:

ik weet het niet, ben er zelf ook geen fan van.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef Paran0id het volgende:
Even een kleine vraag welke vast al eens is langs gekomen in dit topic; Waarom verkrachten Twente supporters steevast You'll Never Walk Alone door het veel te snel te zingen, bij aanvang van een wedstrijd? Het meezingen begint langzaam zoals het hoort, maar vervolgens wordt het maar snel afgeraffeld alsof het een of andere saaie verplichting is.

quote:TenCate breekt met FC Twente om kunstgras
door Bert Hellegers. donderdag 05 maart 2009 | 03:19
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
ENSCHEDE - De skybox van TenCate in De Grolsch Veste is zaterdag bij de wedstrijd FC Twente - PSV leeg.
Het Almelose textieltechnologieconcern zette per direct het sponsorcontract stop. De directe aanleiding is de opmerking van FC Twente-voorzitter Joop Munsterman over kunstgras. In De Grolsch Veste wordt de grasmat vervangen. Munsterman verklaarde daarover eerder 'dat alles beter is dan kunstgras'.
Die opmerking schoot topman Loek de Vries van TenCate in het verkeerde keelgat. Het leidde ertoe dat de Twentse kunstgrasproducent en hoofdsponsor van SC He-
racles alle zakelijke banden met FC Twente heeft beëindigd. "We vinden dat een club zich op een genuanceerde manier over een product van een sponsor moet uitlaten", aldus woordvoerder Jaap de Carpentier Wolf van TenCate.
Zie verder pagina's 23 en 35
'FC Twente niet meer interessant' In één dag een nieuwe grasmat

quote:

Kufo veels te weinig gezien en heb trouwens ook bijna geen goede voorzet/vrije trap gezien
 Kufo veels te weinig gezien en heb trouwens ook bijna geen goede voorzet/vrije trap gezien  maar wel mooie lob van Marko, dus uiteindelijk in de laatste seconde nog gerechtigheid
 maar wel mooie lob van Marko, dus uiteindelijk in de laatste seconde nog gerechtigheid  

alle voorzetten, corners en vrije trappen zijn zeer zeer matig. Terwijl je toch personen hebt als Theo Janssen en Perez die een aardige trap hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
maar wel door naar de halve finales
wedstrijd was matig, Douglas goede vervanger van Rajkovic, Stam speelde een heldige wedstrijdKufo veels te weinig gezien en heb trouwens ook bijna geen goede voorzet/vrije trap gezien
maar wel mooie lob van Marko, dus uiteindelijk in de laatste seconde nog gerechtigheid

Ik dacht gelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las het vanmorgen en dacht gelijk:

toen ik Joop dat hoorde zeggen.
 toen ik Joop dat hoorde zeggen. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |