Altijd in de zin dat je uberhaupt geen Ziggo abbo meer nodig hebt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:04 schreef Riparius het volgende:
[..]
Gehackte smartcards zijn altijd te gebruiken, dat zijn namelijk kaarten die helemaal niet zijn geregistreerd, net zo min als een kaart die nog in de preview periode zit en nog niet is aangemeld.
[..]
Ja, maar Ziggo hanteert een heel aparte definitie van het begrip maand, omdat je ook alles één maand vooruit moet betalen. Stel je zegt op op 8 maart 2009. Dan gaat je opzegtermijn van een maand in op 1 april, en wordt je opzegging dus geëffectueerd per 1 mei 2009.
Je begrijpt het niet helemaal. Je hebt altijd een Ziggo Z1 abo nodig van (standaard) ¤ 16,25 p.m. Als je dat opzegt, wordt het signaal van je aansluiting verwijderd en ontvang je dus helemaal niets meer, ook geen analoge televisie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Oké bedankt man.
Ik ga eerst kijken of ik aan zo'n kaart kan komen en als het kan zeg ik m'n abbo op.
Dat dacht ik dus alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:14 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal. Je hebt altijd een Ziggo Z1 abo nodig van (standaard) ¤ 16,25 p.m. Als je dat opzegt, wordt het signaal van je aansluiting verwijderd en ontvang je dus helemaal niets meer, ook geen analoge televisie.
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas er wel mee op gasten. Die mannen in Guantanamo Bay dachten ze er ook wel mee weg kwamen om wat kanalen te bekijken zonder ervoor te betalen.
Weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:14 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal. Je hebt altijd een Ziggo Z1 abo nodig van (standaard) ¤ 16,25 p.m. Als je dat opzegt, wordt het signaal van je aansluiting verwijderd en ontvang je dus helemaal niets meer, ook geen analoge televisie.
Da's natuurlijk logisch. Je hebt altijd een signaal nodig dat binnen komt, anders valt er voor dat gekraakte kaartje weinig te doen. Dus je betaalt gewoon een analoog basisabonnement en zegt extra digitale kanalen op, want die neemt dat gekraakte kaartje dan wel voor z'n rekening.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:20 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?![]()
Want als dat zo is laat ik het maar zoals het nu is....
Gewoon via medewerker, ik kan zelf ook dingen toevoegen op sc's zonder dat je er extra voor betaaltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef McDucky het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd of ze dus in de buurt van Roosendaal te vinden zijn.
Je kunt inderdaad tot maximaal drie smartcards laten registreren en krijgt dan dezelfde pakketten op alle drie de smartcards zonder dat er extra abonnementskosten in rekening worden gebracht. Dit systeem wordt volgens mededelingen van Ziggo medewerkers op het Ziggo gebruikersforum vanaf vandaag ingevoerd. Maar natuurlijk is dit alleen interessant als je extra (betaalde) pakketten afneemt, want voor het standaardpakket aan digitale zenders worden bij Ziggo sowieso geen kosten in rekening gebracht. Voor mensen die alleen het kosteloze standaardpakket aan digitale zenders afnemen verandert er helemaal niets. Het was namelijk bij Ziggo altijd al mogelijk om tot maximaal 5 smartcards op één adres te laten registreren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef Elwood1802 het volgende:
Eind maart willen ze met 3 smardcards alles ontvangen. Je betaalt dan 1 keer de kosten volgens mij.
Nee. Is dit nu zo moeilijk te begrijpen? Als je je Ziggo abonnement opzegt, dan wordt het signaal van je kabelaansluiting verwijderd en ontvang je dus helemaal niets meer, ook geen analoge TV.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:13 schreef big_n_fan het volgende:
eey maar nog ff een vraagje :
voor dat ik m'n huidige tv gekocht had en een abbo had lopen by ziggo kon ik al tv kyken,
weliswaar geen digitaal maar wel analoog dus,
als ik m'n abbo bij ziggo afzeg dan heb ik toch nog steeds analoog signaal en dat is toch genoeg om die gehackte smartcard te gebruiken?
maar hoe kan het dan dat vóór dat ik een ziggo abbo had ik wel analoog tv kon kijken....?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:18 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee. Is dit nu zo moeilijk te begrijpen? Als je je Ziggo abonnement opzegt, dan wordt het signaal van je kabelaansluiting verwijderd en ontvang je dus helemaal niets meer, ook geen analoge TV.
Het kan zijn dat de vorige bewoners ook een abonnement hadden en dat dit nog even doorliep voordat je zelf een abonnement nam. En tot december 2006 was analoge ontvangst van de Nederlandse TV ook mogelijk via de ether met een eigen antenne, alleen voor de publieke zenders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:14 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat vóór dat ik een ziggo abbo had ik wel analoog tv kon kijken....?
Ik weet niet of het nog zo is, maar een paar jaar geleden lieten ze bij een verhuizing gewoon het signaal op de kabel staan. Na een maand of wat kreeg je dan een brief of je je abonnement wou voortzetten, tegen betaling uiteraard.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:14 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
maar hoe kan het dan dat vóór dat ik een ziggo abbo had ik wel analoog tv kon kijken....?
Ga met het kaartje naar je slager, die maakt er wel gehakt van.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:59 schreef Stickvis het volgende:
kan niet iemand mij zo'n gehackt kaartje regelen
Ik woon hier al 9 jaar dus ik weet niet of wij ooit zo'n brief hebben gekregen maar,quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog zo is, maar een paar jaar geleden lieten ze bij een verhuizing gewoon het signaal op de kabel staan. Na een maand of wat kreeg je dan een brief of je je abonnement wou voortzetten, tegen betaling uiteraard.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de vorige bewoners ook een abonnement hadden en dat dit nog even doorliep voordat je zelf een abonnement nam. En tot december 2006 was analoge ontvangst van de Nederlandse TV ook mogelijk via de ether met een eigen antenne, alleen voor de publieke zenders.
Nee, als je een abonnement hebt bij Ziggo voor analoog krijg je digitaal (basispakket) er bij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
ik betaal (nouja mijn ouders) nu dus in feite dubbel?
én voor ziggo én voor dat analoge?
Ik zou je ouders maar eens vragen om hun giro- of bankafschriften goed na te kijken. Waarschijnlijk betalen ze al negen jaar lang gewoon voor analoge TV. En als je de kabel hebt doorgetrokken naar je eigen kamer dan had je natuurlijk zelf helemaal geen abonnement nodig. Alleen de smartcard kosteloos aanmelden op het bestaande abonnement van je ouders was voldoende geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
Ik woon hier al 9 jaar dus ik weet niet of wij ooit zo'n brief hebben gekregen maar,
ik betaal (nouja mijn ouders) nu dus in feite dubbel?
én voor ziggo én voor dat analoge?
beneden hebben we btw geen digitale tv en/of een lcd/plasma tv boven op mijn slaapkamer dus wel.
óóóóóóóóóhquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Nee, als je een abonnement hebt bij Ziggo voor analoog krijg je digitaal (basispakket) er bij.
Televisie Z1 heet dat tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |