Ja, gezelligquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
03-03-09 Leuke datum voor een terroristische aanslag.
Die kan in "i always get my sin"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die staat ook op de Telegraafsite.
Collega van me wilde me net in het Engels een compliment geven: You are good busy!
Ik blijf die ene scene altijd geweldig vinden waarbij een Francaise voor de deur staat bij een Engelsman en zegt: "Je t'adore..."quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die kan in "i always get my sin"
De mooiste uit dat boekje vind ik trouwens deze
nederlander: I fok horses![]()
engelsman: Pardon?![]()
Nederlander: Ja!! Paarden.
Briljant.
Al moet je wel uitkijken met grappig bedoeld verengelst nederlands.Ik gooide een grappig bedoelde: keep m in the gate'!" eruit tijdens een tien minutengesprekje over mijn jongste.
![]()
de juf zat echtgelukkig snapt de IB-er mijn humor inmiddels een beetje
heh heh, wist je het nog niet? Sport en oorlog verbroedert!quote:
Ik mag alles, goed he.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
Ruzie over de plaats van het schilderij? Dementor wilde hem graag aan de muur, terwijll Juud de prullenbak wel een geschikte plek vond?
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Als die kk joden nou eens een keer normaal leren doen, is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:25 schreef dieenebart het volgende:
(behalve voetbal, want dat is oorlog.)
Oh ja, die Mondriaanverkrachting.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
Ruzie over de plaats van het schilderij? Dementor wilde hem graag aan de muur, terwijll Juud de prullenbak wel een geschikte plek vond?
Want je mag alles, maar een keer sex is ook wel prettig.quote:
LOLquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Want je mag alles, maar een keer sex is ook wel prettig.
Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor, moeders doen zulke dingen niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:37 schreef Dementor het volgende:
Ja dat sex gedoe schijnt bijzonder leuk te zijn.
Heb je ook seks in de aanbieding?quote:
Nou ja toch een paar keer maar dat was om moeder te worden toch.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor, moeders doen zulke dingen niet.![]()
Oe! Harde seks!quote:
Nou ja, ook dit heb ik van horen zeggen hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:45 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nou ja toch een paar keer maar dat was om moeder te worden toch.
Hoe oud ben je?quote:
Ach, over 2 jaar lees je deze tekst bij een ander en denk jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Fuck. Ik merk nu voor het eerst hoe irritant het is als je een sigaret wil, maar er geen mag. En dan moet ik van mezelf nu nog maar een kwartiertje wachten.
Maar ik kan het! Ik doe het! Ik wil het! En! Ik zal zegevieren!
Nog 14 minuten.
Kom op! Je kan het bestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Fuck. Ik merk nu voor het eerst hoe irritant het is als je een sigaret wil, maar er geen mag. En dan moet ik van mezelf nu nog maar een kwartiertje wachten.
Maar ik kan het! Ik doe het! Ik wil het! En! Ik zal zegevieren!
Nog 14 minuten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:16 schreef Dementor het volgende:
Wie heeft er hier een DSDM foundation certificaat op zak?
Ik wil weten of dat heel erg moeilijk is of niet.
Ik zie nu echt een junk voor me die zat te shaken en nu helemaal bij kleurt bij het roken van een sigaretquote:
Niet!quote:
Oh, OK. Dan hoef je je handjes niet meer voor je ogen te doen als we het hier over seks hebben.quote:
Ja lekker!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, OK. Dan hoef je je handjes niet meer voor je ogen te doen als we het hier over seks hebben.
You're a..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet!
Ik ga het gewoon tot half vier rookloos volhouden. Pushing myself to limits I never dreamt I had.
Danku voor de goedkeuring Ome Gertquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, OK. Dan hoef je je handjes niet meer voor je ogen te doen als we het hier over seks hebben.
Wereldwijd hebben 8000 mensen zo'n training gevolgd.quote:
Je weet toch nooit wie hier meeleest.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wereldwijd hebben 8000 mensen zo'n training gevolgd.
Nee, inderdaad, logische vraag.in een door 10 mensen bezocht subforum.
Klopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
En dan is ie dadelijk nog helemaal niet zo lékker ook, dankzij ze pillz..
Graag gedaan en de groetjes van m'n secretaresse. Wacht, zal effe de webcam erop zetten!quote:
Als je het nog maar wél 10 dagen volhoudt. Het gaat wel érg hard zo, qua stakes.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
En daarom verhoog ik de stakes nogmaals en was die sigaret van net de laatste van deze werkdag.
Is het al half zes?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:44 schreef Gert het volgende:
Als je het nog maar wél 10 dagen volhoudt. Het gaat wel érg hard zo, qua stakes.
Ik wil niet stoken he? Maar, nu begin je weer te provoceren he? Die smiley aan het eind zegt genoeg om te weten wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet toch nooit wie hier meeleest.
Welnee man, je ziet spokenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken he? Maar, nu begin je weer te provoceren he? Die smiley aan het eind zegt genoeg om te weten wie je bedoelt.
Maar vrijdag de 13e is wel een érg mooie dag/datum om te stoppen, én het is dan gezellig samen met Noek. Voor zover stoppen gezellig is dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
Het zou me stiekem niks meer verbazen als ik inderdaad voor de 13e stop. Als ik tegen die tijd tenminste wel een pijp heb.
Pff nee man.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken he? Maar, nu begin je weer te provoceren he? Die smiley aan het eind zegt genoeg om te weten wie je bedoelt.
Nou dat weet ik dus niet en er lezen genoeg mensen mee die doorgaans niet posten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welnee man, je ziet spoken![]()
Maar hij weet best dat er hier niemand zo'n opleiding heeft. En ook niemand die meeleest (en die lezen niet voor niets mee, anders hadden ze wel posters geheten...)
je weet maar nooit of je opeens een pm krijgt van iemand met een dsdm certificaat. Staat dit al in google?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet en er lezen genoeg mensen mee die doorgaans niet posten.
Misschien kent iemand hier iemand die een dsdm certificaat heeft behaald, dat zou zomaar kunnen.
Dat duurt ongeveer een half uur.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
je weet maar nooit of je opeens een pm krijgt van iemand met een dsdm certificaat. Staat dit al in google?
Nee hoor, ik moest hardop lachen!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
De oude baas (pa van de huidige directeur) kwam net even bij mij op de kamer bijkletsen. Coole gast van een jaar of 70. Nu heb ik aan de andere kant van mijn bureau een tweede bureaustoel staan die nogal (...) gammel is. Schroefje eruit en ik waarschuw altijd voor deze schietstoel.
Vandaag vergat ik dat alleen en senior zat een beetje rond te draaien op die stoel en viel zo, in slow motion, op de grond. En toen moest ik heel hard lachen terwijl ik hem probeerde op te tillen ...
Volgens collega's verderop op de gang trilde de vloer van de knal.
Voorbeeldje van 'Je had erbij moeten zijn.'
Ik krijg een mental image van young Mr. Grace uit "Are you being served".quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
De oude baas (pa van de huidige directeur) kwam net even bij mij op de kamer bijkletsen. Coole gast van een jaar of 70. Nu heb ik aan de andere kant van mijn bureau een tweede bureaustoel staan die nogal (...) gammel is. Schroefje eruit en ik waarschuw altijd voor deze schietstoel.
Vandaag vergat ik dat alleen en senior zat een beetje rond te draaien op die stoel en viel zo, in slow motion, op de grond. En toen moest ik heel hard lachen terwijl ik hem probeerde op te tillen ...
Volgens collega's verderop op de gang trilde de vloer van de knal.
Voorbeeldje van 'Je had erbij moeten zijn.'
En is van deze kudde dan ook de Heer de herder?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi. Kom er gezellig bij.![]()
[ afbeelding ]
Ja, leuk, ik sluit even aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi. Kom er gezellig bij.![]()
[ afbeelding ]
Heb je dat echt helemaal gelezen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
Ik zat een beetje te snuffelen, kom ik dit topic tegen. Die OP.
Ja, erg hè? Ik wilde echt weten waar dit verhaal naartoe ging.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, leuk, ik sluit even aan![]()
[ afbeelding ]
Jij werkt heul niet bij Tele 2.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef CarOnline het volgende:
Ja, leuk, ik sluit even aan![]()
[ afbeelding ]
quote:
dat zeg ik...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En is van deze kudde dan ook de Heer de herder?
Oh en trouwens,were not cheap!
![]()
Ja lekker, je deed een Dementor edit. Das niet eerlijk.quote:
Ik neem het met een dikke korrel zout.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, erg hè? Ik wilde echt weten waar dit verhaal naartoe ging.
Oei, ze hebben het in Keulen horen donderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:18 schreef beequeen het volgende:
Nog meer slecht nieuws. Rare dag vandaag.
Pand stadsarchief in Keulen ingestort.
En dan een correspondent met de Brandenbürger op de achtergrond.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, ze hebben het in Keulen horen donderen.
Dat gedoe met die correspondenten is sowieso vaak een lachtertje. Is er 's middags iets gewichtigs besloten in de Tweede Kamer, en dan staat de politiek verslaggever 's avonds om half elf nog voor het Binnenhof, bij NOVA. Want jawel, ze zitten echt bovenop het nieuws hoor! Geen politicus meer te bekkennen daar inmiddels, maar goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dan een correspondent met de Brandenbürger op de achtergrond.
Zelfde als met het weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gedoe met die correspondenten is sowieso vaak een lachtertje. Is er 's middags iets gewichtigs besloten in de Tweede Kamer, en dan staat de politiek verslaggever 's avonds om half elf nog voor het Binnenhof, bij NOVA. Want jawel, ze zitten echt bovenop het nieuws hoor! Geen politicus meer te bekkennen daar inmiddels, maar goed.
Maar dan hebben ze vaak wel weer een mooi weer plaatjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfde als met het weer.
Gaan ze vertellen wat voor weer het vandaag was ...
Ja, GVD!!!!! Dat weet ik zelf ook wel!!!!!
En dan nemen ze nog een beetje moeite om voorzichtige vooruitzichten te bespreken.
Bloemig aardappeltje?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:14 schreef beequeen het volgende:
Klinkt eigenlijk als een vreemde combi als ik het zo typ.
denk niet dat ze dat bedoelt met vreemde combi, een bloemig aardappeltje kan best al hou ik er niet van. Dat is zo'n zachte bijna uit elkaar vallende aardappel.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
Spannend Liesje!
En je bent toch de eerste gegadigde?
Dus als je JA zegt, is het een GO?
Dank iedereen! Spannend idd! Maar wel leuke spanning nu!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Liesje, ik reageer hier pas op als je definitief JA hebt gezegd.
Dus dan weet je wat je te doen staat.
Kan je gelijk zeggen wat ze fout doen en hoe je het wil hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En weet je wat zo tof is?
Mijn leidinggevende, zei: Ja, er zijn nu aannamers in bezig en donderdag om 12 uur kan je kijken.
Aannemers! En die zijn er donderdag dus nog steeds. Ik hoop dat ze het allemaal heel mooi maken!
Ja!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je gelijk zeggen wat ze fout doen en hoe je het wil hebben
En misschien zit er wel een lekkere bouwvakker bijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je gelijk zeggen wat ze fout doen en hoe je het wil hebben
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En misschien zit er wel een lekkere bouwvakker bij
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha... Met zo'n lekker spleet boven zijn te krappe spijkerbroek.
Nou als daar druk bezig zijn, is het een kwestie van kleurtje en inrichten lijkt me.. Tof !! Tis dus min of meer als nieuwquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Maar ik hoop dus zo dat ik er maar weinig aan hoef te doen!![]()
Dat ik zo in kan zeg maar.
Hoi!
Gatverdamme, ik had het over een lekkere bouwvakker, nu moet ik ineens aan mijn buurman denkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha... Met zo'n lekker spleet boven zijn te krappe spijkerbroek.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik iedereen weg gejaagd met de bouwvakkersspleet van mijn buurman
En ik al helemaal niet, de rest van mijn badkamer is afgemaakt, terwijl ik in Spanje zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan geen bouwvakker meer zien. Ik had zo'n gast over de vloer vandaag (derde keer)
En wat ik echt irritant vind dat ze in zichzelf lopen te lullen. Ik hoorde Ahh nee he?? Ik nerveus..
Jeetje wat een prutswerk Ik in de complete stress.. Oh shit ff een oplossing zoeken WTF .. Ik wil dat je oprot en ik moet NU plassen![]()
Tis gelukt uiteindelijk
Ga je dat dan nu verhuren ofzo..?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
En ik al helemaal niet, de rest van mijn badkamer is afgemaakt, terwijl ik in Spanje zit.
Ben wel benieuwd , hoe alles eruit ziet, donderdag terug in Nederland.
Neen, we gaan gewoon op en neer tussen Spanje en Nederland.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je dat dan nu verhuren ofzo..?
Btw wat een prachtige naam voor je kleindochter![]()
Zwaaiquote:
Dat is ook zo superirritant als ze je lastig vallen terwijl ze bezig zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan geen bouwvakker meer zien. Ik had zo'n gast over de vloer vandaag (derde keer)
En wat ik echt irritant vind dat ze in zichzelf lopen te lullen. Ik hoorde Ahh nee he?? Ik nerveus..
Jeetje wat een prutswerk Ik in de complete stress.. Oh shit ff een oplossing zoeken WTF .. Ik wil dat je oprot en ik moet NU plassen![]()
Tis gelukt uiteindelijk
Hij had niet tegen mij maar tegen zichzelf das pas engquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo superirritant als ze je lastig vallen terwijl ze bezig zijn![]()
Ze moeten gewoon hun weken doen en hun problemen zelf opknappen.
Ja, oh nee hè is niet wat je wilt horen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had niet tegen mij maar tegen zichzelf das pas engIk dacht echt van nee he?? dat word in een gat piesen vandaag en komt ie morgen weer
Weken, als in tijd of weken in je toiletpot?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Deisyy het volgende:
Ze moeten gewoon hun weken doen en hun problemen zelf opknappen.
Tis nog enger als het een dokter is die zulke dingen zegt!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had niet tegen mij maar tegen zichzelf das pas engIk dacht echt van nee he?? dat word in een gat piesen vandaag en komt ie morgen weer
Ik zat nog in mijn ochtend gloren Sliep nog toen ie aanbelde .. Het enige wat ik wilde dat ie de klus klaarde en oprotten. Wel twee bakken koffie gegeven en ook zelf gedronken en toen moest ik nog harder naar de wcquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, oh nee hè is niet wat je wilt horen.En als je dan vraagt of er wat is en ze zeggen dan nee hoor is nog minder bemoedigend.
![]()
Gelukkig dat het nu klaar is!
Praat je tegen je beeldscherm, ik doe dat ook wel es. Maar ik heb collega's gehad die alles bespraken met het beeldscherm wat ze invoerdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef Copycat het volgende:
Ik praat ook heel vaak in mezelf op mijn werk.
Altijd eigenlijk. Het nadeel van een loner zijn.
Een cardioloog die zegt: hier klopt iets niet, is nooit grappig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tis nog enger als het een dokter is die zulke dingen zegt!
Oh ja, joepie. En zeggen ik ga eerst nog wel even piesen. Terwijl die kerel op de hal staat te wachtenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat nog in mijn ochtend gloren Sliep nog toen ie aanbelde .. Het enige wat ik wilde dat ie de klus klaarde en oprotten. Wel twee bakken koffie gegeven en ook zelf gedronken en toen moest ik nog harder naar de wc
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tis nog enger als het een dokter is die zulke dingen zegt!
Koffie en een paar peuken zijn voor het zwaardere werkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, joepie. En zeggen ik ga eerst nog wel even piesen. Terwijl die kerel op de hal staat te wachten
Dat doe je dan ook niet.
Ja, maar die had je nog niet op toen je net uit bed kwamquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Koffie en een paar peuken zijn voor het zwaardere werk
Nee, ik praat echt tegen mezelf. En geef mezelf ook antwoord. War ik het dan weer niet mee eens ben en dan ga ik dus weer tegen mezelf inquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
Praat je tegen je beeldscherm, ik doe dat ook wel es. Maar ik heb collega's gehad die alles bespraken met het beeldscherm wat ze invoerden
Nee toen de plee er in zijn geheel uit was geslooptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar die had je nog niet op toen je net uit bed kwam
Nou mevrouwtje, hier heeft al een hele poos niemand meer naar omgekeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat ??? Kom je voor een uitstrijkje en zegt ie " oh nee he "
Discussies hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik praat echt tegen mezelf. En geef mezelf ook antwoord. War ik het dan weer niet mee eens ben en dan ga ik dus weer tegen mezelf in.
Dat doe ik ook, maar gelukkig niet hardop!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik praat echt tegen mezelf. En geef mezelf ook antwoord. War ik het dan weer niet mee eens ben en dan ga ik dus weer tegen mezelf in.
Wat een tering zooi.. Doe es ontspannen. Niks mis toch met zo'n ijzere tang die ik net uit de vriezer heb gehaald. Weer zo'n jankwijf, normaal gesproken douwen ze er alles in en nu een beetje lopen miepen.Zoietsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou mevrouwtje, hier heeft al een hele poos niemand meer naar omgekeken.
Jongens, alsjeblieft?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een tering zooi.. Doe es ontspannen. Niks mis toch met zo'n ijzere tang die ik net uit de vriezer heb gehaald. Weer zo'n jankwijf, normaal gesproken douwen ze er alles in en nu een beetje lopen miepen.Zoiets
Sorryquote:
Going on 30. Eens moet de eerste keer zijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Going on 30. Eens moet de eerste keer zijn.
Het valt best wel mee hoor, die muis overdrijft gewoon.
Ik heb wrs een lieve HA. Hij verwarmt dat onding onder de warme kraan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!![]()
Het klonk best aannemelijk, het verhaal van Soury!![]()
Ja dat klinkt leukerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Going on 30. Eens moet de eerste keer zijn.
Het valt best wel mee hoor, die muis overdrijft gewoon.
Ik heb een vrouwelijke huisarts!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wrs een lieve HA. Hij verwarmt dat onding onder de warme kraan.
Die schraapt met nog meer liefde een stuk uit je baarmoederquote:
Kreng!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die schraapt met nog meer liefde een stuk uit je baarmoeder
Je moet dat wijffie niet zo bangmaken bitch. Leuk is het niet maar hoe jij het omschrijft.quote:
Dat zijn de ergste, de mannelijke zijn nog iets voorzichtig omdat ze geen flauw idee hebben hoe het voelt om een hap uit je baarmoeder te nemenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste, de mannelijke zijn nog iets voorzichtig omdat ze geen flauw idee hebben hoe het voelt om een hap uit je baarmoeder te nemen
Ik had al uitstrijkjes toen ik in de 20 was btwquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
WTF!![]()
Wat zijn jullie gemeen, waren jullie niet bang de eerste keer?
Doodsbangquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
WTF!![]()
Wat zijn jullie gemeen, waren jullie niet bang de eerste keer?
Echt? Volgens mij is het pas vanaf 30?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al uitstrijkjes toen ik in de 20 was btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw baarmoeder is dus onderhand een vergietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al uitstrijkjes toen ik in de 20 was btw
Elk jaar
En wat doe je aan ??Het sokken dillemaquote:
Ja hoor, een hap uit je baarmoeder.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Dat zijn de ergste, de mannelijke zijn nog iets voorzichtig omdat ze geen flauw idee hebben hoe het voelt om een hap uit je baarmoeder te nemen
quote:
Oh ja nou.. op een gegeven moment was het zo dat mijn huisarts het om de 5 jaar zette. Ik blijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw baarmoeder is dus onderhand een vergiet
Het voelt als een aardappel schilmesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, een hap uit je baarmoeder.![]()
Gewoon met een soort wattenstaafje wat slijm weghalen, meer is het niet.
Ik wacht op de zomerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom was ik dus doodsbang, bang dat ik toch beter met mijn sokken aan op de spreidstoel had moeten gaan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:20 schreef Copycat het volgende:
Ben je nu nog steeds niet geweest, Soury?
Wattenstaafjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, een hap uit je baarmoeder.![]()
Gewoon met een soort wattenstaafje wat slijm weghalen, meer is het niet.
We hebben het toch over een uitstrijkje hè en niet over een biopt.?![]()
Leuk voor lies om dit te lezen muts. Je overdrijft gewoon en laat je sokken maar thuis.quote:
Volgens mij (ik kijk liever niet) maar gaat er ook meer ijzerwerk naar binnen in de vorm van ik schraap wat weg ..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wattenstaafje![]()
Mijn slager huisarts doet het met een tangetje, eentje in leuke kleurtjes dat dan weer wel
Yes docquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk voor lies om dit te lezen muts. Je overdrijft gewoon en laat je sokken maar thuis.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wattenstaafje![]()
Mijn slager huisarts doet het met een tangetje, eentje in leuke kleurtjes dat dan weer wel
[ afbeelding ]
Huh? Het is wel een schraperig ding maar dit???quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
Wattenstaafje![]()
[ afbeelding ]
Dank ik ga mijn benen maar es spreidenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Natuurlijk ga je je niet voor de lol uit laten strijken, maar zo erg is het toch allemaal niet.
Het doet geen pijn en is alleen een onaangenaam gevoel en zo'n dokter heeft al zoveel dozen en sokken gezien, dat het hem of haar niets kan schelen hoe ze eruit zien.
En het is toch maar mooi voor je gezondheid.
Succes dames
Soury is een beetje verknipt af en toe.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Het is wel een schraperig ding maar dit???
Het is een snoeischaar, om eventueel de weg voor het watenstaafje vrij te makenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Het is wel een schraperig ding maar dit???
Was het toch een schaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury is een beetje verknipt af en toe.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een snoeischaar, om eventueel de weg voor het watenstaafje vrij te maken
Maar je gaat dus komende zomer.quote:
Peter!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet een uitpuilende aambei laten wegsnijden, ik heb me in januari laten doorverwijzen, en ik zou binnen 4 weken terecht kunnen bij de chirurg.
Niets meer van gehoord, ik zit nu in het proces van mezelf voornemen de huisarts hierover te gaan bellen.
Is wel goor hoor, zo`n uitpuilende aambei.
En onhandig, met die poepresten die erachter blijven steken, en dat dat dan in je onderbroek terecht komt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet een uitpuilende aambei laten wegsnijden, ik heb me in januari laten doorverwijzen, en ik zou binnen 4 weken terecht kunnen bij de chirurg.
Niets meer van gehoord, ik zit nu in het proces van mezelf voornemen de huisarts hierover te gaan bellen.
En onhandig, met die poepresten die erachter blijven steken, en dat dat dan in je onderbroek terecht komt.
Jawelquote:
Mijn zwager had dat ook eens, die had van die hele trossen uit zijn poeperd hangen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager had dat ook eens, die had van die hele trossen uit zijn poeperd hangen.
Die moest toen gewoon opgenomen worden en toen zijn ze operatief verwijderd.
Blufquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus, ik ga even hier niet meer kijken tot ik mijn tosti op heb.
Zoiets?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Jammie, met ketchup?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus, ik ga even hier niet meer kijken tot ik mijn tosti op heb.
Dat zijn complete darmenquote:
quote:
Gebakken kaas met gebraden aambei heeft ze nu wel op, denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop voor Liesje dat ze haar tosti al op heeft.
Misschien dat het nu op haar toetsenbord ligtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gebakken kaas met gebraden aambei heeft ze nu wel op, denk ik.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop voor Liesje dat ze haar tosti al op heeft.
Wat ben jij ondankbaarquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:01 schreef Marrije het volgende:
Gatver!!
Welterusten iedereen.
En nee, ik loop niet de ochtendkrant. Ik heb nachtdienst.
Trusten of werkse dan maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:01 schreef Marrije het volgende:
Gatver!!
Welterusten iedereen.
En nee, ik loop niet de ochtendkrant. Ik heb nachtdienst.
Warme Magnetronsloffen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Drie keer raden wat ik aan heb..
Goed. Net niet te krap en vooral een lekker zachte zool.quote:
quote:
Yes jou hebt een magnetronquote:
Ik heb ze een poosje op de verwarming gelegdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Waar heb je de magnetron vandaan ? Of even bij de buurvrouw erin.
Toen won hij ze ongeveer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je die niet beter aan kunnen hebben toen het nog vroor?
Hij heeft ze gewonnen, waar dan?quote:
I wish.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Magnetronsloffen!
Daar heb ik nog nooit van gehoord![]()
Had je die niet beter aan kunnen hebben toen het nog vroor?
Hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft ze gewonnen, waar dan?
Ik kreeg vorige week bericht dat ik 3 bekers Ben & Jerry's had gewonnen![]()
Nee ik won een Sint Nicolaasboek die na overleg met de avatarmakers richting iemand anders ging.quote:
Lang niet zo veel als de andere winnaars..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb je er niet voor lopen spammen!
Idd.. ik bedacht het me net..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee ik won een Sint Nicolaasboek die richting De Buurvrouw en haar kinderen ging,
waarschijnlijk komt die tegen december wel aan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die slofjes vond ik wel een prettige onderbreking van het aanvankelijk over wattenstaafjes gaande gesprek dat bruut onderbroken werd door iemand met weg te snijden overtollige uitgroeisels.![]()
Buona sera.
Toen was ik zeker bezig met mijn winterslaapquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hier.![]()
[UITSLAG] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2008!
Nou sorry dat ik stoorde hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die slofjes vond ik wel een prettige onderbreking van het aanvankelijk over wattenstaafjes gaande gesprek dat bruut onderbroken werd door iemand met weg te snijden overtollige uitgroeisels.![]()
Buona sera.
Niks sorry, ik was juist vol lof voor je.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou sorry dat ik stoorde hoor!![]()
![]()
Dank je Deissy
Volgens mij was het een verkapte " Ik wil een inwendig onderzoek"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks sorry, ik was juist vol lof voor je.
Er is toch een schouderklopjes topic... Daar ben je zelf ook in genoemdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Zal zo eens op zoek gaan naar Kleinzusje en Nachtzuster want die hebben het met de
Sint , Kerst en Oud&nieuw avatars maar druk gehad.. wil ze nogmaals bedanken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks sorry, ik was juist vol lof voor je.
Interpretatiesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was het een verkapte " Ik wil een inwendig onderzoek"
Waarom had jij een sinterklaasboek gewonnen, ik zag jou naam niet in het lijstje.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Zal zo eens op zoek gaan naar Kleinzusje en Nachtzuster want die hebben het met de
La-Vache-Qui-Rit!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Plaatjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de plaatjes gezien.
Frits deed mee met de kerst avatar wedstrijd en ik ook met de Sint Nicolaaswedstrijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Waarom had jij een sinterklaasboek gewonnen, ik zag jou naam niet in het lijstje.
Of moest ik verder lezen in dat topic dan de eerste 6 posts?
Terzijde: een ster die de zon ziet is alleen maar zichtbaar in het donkerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
En jij maar lachen, dat jouw sterretje de zon weer kan zien.
1 waarheid als eenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Terzijde: een ster die de zon ziet is alleen maar zichtbaar in het donker
O ok, die had ik ook gemist.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Frits deed mee met de kerst avatar wedstrijd en ik ook met de Sint Nicolaaswedstrijd.
Gaaf Lies! Je staat als enige kanshebber op de lijst?quote:Op woensdag 4 maart 2009 06:35 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
Laatste dagje voor het weekend, en morgen huisje kijken! Jeuj!
`quote:Op woensdag 4 maart 2009 06:35 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
Laatste dagje voor het weekend, en morgen huisje kijken! Jeuj!
Ik mag als eerste kijken ja!quote:Op woensdag 4 maart 2009 06:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaaf Lies! Je staat als enige kanshebber op de lijst?
Hai Twerk (je)quote:
Morgen om 12 uur. (Dus een beetje ritme is nog wel gewenst!quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Top dan! Hoe laat mag je en hoor je het direct als je het hebben wilt althans?
Goed van je!quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai Twerk (je)
Whehehhehe, ja!![]()
Ik heb vannacht zelf echt wel 6 uur geslapen ofzo, je zou bijna denken dat ik in een normaal ritme kom, maar dat weet ik de komende 4 dagen vast wel weer tot de grond toe te verneuken!
Oké, ach, gewoon lekker lang opblijven en dan weer zes uurtjes pitten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen om 12 uur. (Dus een beetje ritme is nog wel gewenst!) euh, als ik het hebben wil dan moet ik contact openemen met iemand, en die regelt het dan verder voor me.
Iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 07:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oké, ach, gewoon lekker lang opblijven en dan weer zes uurtjes pitten.
Vrij matig. Dat moet imo op te schroeven zijn tot 12 uur met 1 topic.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:40 schreef Dementor het volgende:
We doen nu gemiddeld een dag met een topic.
Kan ik bij deze jou nog even extra bedanken voor het prachtige boek!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef tuinfluiter het volgende:
creativequote:Op woensdag 4 maart 2009 08:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan ik bij deze jou nog even extra bedanken voor het prachtige boek!![]()
Het is begin februari aangekomen. Heb het gelijk opgeborgen bij de Sint-verkleedspullen, dan kom ik het op tijd weer tegen en hoef ik nu niet over Sint te lezen.Zodoende was het me even ontschoten het hier te melden. Maar écht prachtig en ik (en mijn jongens vast ook)ben er heel blij mee.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
en lekkers voor de fluiter! (heb bij de betreffende mod nog gevraagd of ik iets naar je kon en mocht sturen, niets meer op gehoord, dus dan maar virtueel
It takes one to know one.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan ik bij deze jou nog even extra bedanken voor het prachtige boek!![]()
Het is begin februari aangekomen. Heb het gelijk opgeborgen bij de Sint-verkleedspullen, dan kom ik het op tijd weer tegen en hoef ik nu niet over Sint te lezen.Zodoende was het me even ontschoten het hier te melden. Maar écht prachtig en ik (en mijn jongens vast ook)ben er heel blij mee.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
en lekkers voor de fluiter! (heb bij de betreffende mod nog gevraagd of ik iets naar je kon en mocht sturen, niets meer op gehoord, dus dan maar virtueel
Thanks!quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:07 schreef liesje1979 het volgende:
Fijne dag SC'ers, Noek en Cc succes weer met de pillen!
Vertel!quote:
Mijn droom vannacht!quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn droom vannacht!
Ik weet niet of het aan de Champix ligt, maar ik heb me toch een partij raar gedroomd en slecht geslapen. Heel veel verschillende dromen. In eentje had ik een vriendje van 18 of zo wiens vader Anthony Kiedis was, die was nog wel leuk, qua droom.
Maar ik droomde ook dat ik met mijn werk uit ging eten en ik een uur te laat kwam. Nog niks aan de hand tot de ober vond dat mijn pony te lang was en 'm zo, knip knip, tot stekeltjes kortwiekte. Toen werd ik heel boos en zeiden mijn collega's dat ik me niet zo moest aanstellen en toen heb ik het hele restaurant bij elkaar gehuild.
Heb je de praktijkverpleegkundige al een keer gebeld over jouw heftige bijwerkingen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef Noek het volgende:
Ik durf mijn dromen helemaal niet te vertellen. Het is echt heel erg.
Het is sowieso allemaal erg. Meneer wil dat ik ze in de prullenbak flikker maar ik weet het niet.
Die tweede droom over de pony was dus een soort van nachtmerrie ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
Mijn droom vannacht!
Ik weet niet of het aan de Champix ligt, maar ik heb me toch een partij raar gedroomd en slecht geslapen. Heel veel verschillende dromen. In eentje had ik een vriendje van 18 of zo wiens vader Anthony Kiedis was, die was nog wel leuk, qua droom.
Maar ik droomde ook dat ik met mijn werk uit ging eten en ik een uur te laat kwam. Nog niks aan de hand tot de ober vond dat mijn pony te lang was en 'm zo, knip knip, tot stekeltjes kortwiekte. Toen werd ik heel boos en zeiden mijn collega's dat ik me niet zo moest aanstellen en toen heb ik het hele restaurant bij elkaar gehuild.
Daar heb ik morgen een afspraak mee. Eerst wilde ik die opschuiven omdat mijn datum ook was verschoven maar ik ga maar wel heen want gisteren was toch wel het hoogtepunt qua heftigheid en als ik dat vandaag ook heb dan heb ik vanochtend mijn laatste geslikt en dat moet ik het toch van mijn ruggengraat gaan hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je de praktijkverpleegkundige al een keer gebeld over jouw heftige bijwerkingen?
Ja, geheel in mijn stijl: lekker oppervlakkig puur over uiterlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Die tweede droom over de pony was dus een soort van nachtmerrie ?
Ja, mijn bazenquote:Gelukkig was je vorige week nog naar de kapper, dus lekker niets aan de hand.
Toch best heftig hoor dat gedroom in de nacht, gekke dromen heb ik eigenlijk alleen
wanneer ik koort heb of antibiotica slik.
Liepen er geen lullen met hoofdjes rond in het restaurant?
Klote zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:07 schreef Noek het volgende:
Daar heb ik morgen een afspraak mee. Eerst wilde ik die opschuiven omdat mijn datum ook was verschoven maar ik ga maar wel heen want gisteren was toch wel het hoogtepunt qua heftigheid en als ik dat vandaag ook heb dan heb ik vanochtend mijn laatste geslikt en dat moet ik het toch van mijn ruggengraat gaan hebben.
Die ik niet heb.
Dat klinkt wel ernstigquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar heb ik morgen een afspraak mee. Eerst wilde ik die opschuiven omdat mijn datum ook was verschoven maar ik ga maar wel heen want gisteren was toch wel het hoogtepunt qua heftigheid en als ik dat vandaag ook heb dan heb ik vanochtend mijn laatste geslikt en dat moet ik het toch van mijn ruggengraat gaan hebben.
Die ik niet heb.
Ik stek hem wel van voorbijgangers. Zij denken dan toch dat het van een donkere kracht afkomstig is. Ik zie gewoon zwart onder de ogen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klote zeg.
Wil je een stukje van mijn ruggengraat hebben? Oh nee wacht, die heb ik ook niet.
Misschien een topic in V&A openen?
Nee, niet echt. Sorry. Ik rook al een stuk minder (heb er een spelletje van gemaakt met een collega die als een Moeder de gans op mijn peuken zit) dan voorheen. Niet altijd met evenveel plezier, maar dan ga ik hier een beetje rondlopen en mijn collega's vervelen met flauwe moppen en nog flauwere verhalen. Dan heb ik heel erg de aandacht nodig en moet iedereen zeggen dat ik goed bezig ben en dat ze trots op me zijn en dan voel ik me weer gesterkt om het nog een uur zonder sigaret te stellen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:18 schreef Noek het volgende:
Maar luister dan, Cc. Vannacht tussen het dromen door bedacht ik me opeens, want ik was zo labiel als een emmer gisteren, dat ik me ook zo voelde toen ik was gestopt met roken. Het lijkt wel alsof mijn lichaam én geest nicotine willen maar het komt niet binnen. Ik rook dus ook alleen maar meer maar het helpt niet. The thrill is gone.
Herken je dat?
Oh!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Sorry. Ik rook al een stuk minder (heb er een spelletje van gemaakt met een collega die als een Moeder de gans op mijn peuken zit) dan voorheen. Niet altijd met evenveel plezier, maar dan ga ik hier een beetje rondlopen en mijn collega's vervelen met flauwe moppen en nog flauwere verhalen. Dan heb ik heel erg de aandacht nodig en moet iedereen zeggen dat ik goed bezig ben en dat ze trots op me zijn en dan voel ik me weer gesterkt om het nog een uur zonder sigaret te stellen.
Gisteravond heb ik zelfs maar twee sigaretten gerookt (en één jointje) en de laatste peuk rookte ik eigenlijk alleen uit gewoonte en die smaakte heul niet.
Alle peuken smaken sowieso minder, maar helemaal opgeven, daar ben ik nu mentaal ook nog niet aan toe.
Oh het is lekker buitenquote:
Waarom?!quote:
Ja. Alleen zou die champix dat een beetje moeten nabootsen en zodoende opvangen. Bij Noek werkt dat gedeelte niet helemaal lekker, dus die krijgt de volle laag momenteel. Stoppen zonder pillen zou goeddeels hetzelfde effect opleveren. Alleen weet je zónder die pillen dat een sigaret wél smaakt, wél "z'n werk doet". En da's veel gevaarlijker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeutje Noek! Maar ik denk dat het inderdaad meer komt doordat je nicotine niet aankomt waar het zou moeten.
Ben ik al.quote:
Ah joh, ik ben toch naar de tuinquote:
De tuin moet ik hier ook nodig gedaan worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah joh, ik ben toch naar de tuin
En hier ben ik!quote:
Lees jij je nou eerst maar even in voordat je hier weer pedant komt doen, nix nada noppes stopper.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Champix bootst nix na, noppes, nada. Het doet precies wat het doen moet en dat is het blokkeren van neurotransmitters o.i.d.
De bijwerkingen zijn volstrekt herkenbaar, iedere keer als je de dosis verhoogt krijg je het weer voor je flikker. Na drie vier dagen slikken is je lichaam weer gewend en gaat het over.
Gewoon doorslikken dus. rare dromen gaan over, zweten gaat over, slapeloosheid gaat over. Wat blijft en sterker wordt is dat het lijkt alsof die nicotine niet aankomt, hoe hard je ook lurkt aan zo'n peuk
Oe! Weet jij een nóg ergere met "sun" dan de onderstaande?quote:
Ik heb ook geprobeerd te stoppen via het ziekenhuis en kreeg varenicline, maar ik was er ongevoelig voor. Helaas.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Lees jij je nou eerst maar even in voordat je hier weer pedant komt doen, nix nada noppes stopper.![]()
Werking
Varenicline blokkeert de werking van nicotine op de hersenen, waardoor de hersenen minder gevoelig zijn voor nicotine. Hierdoor neemt het verlangen naar nicotine af. Bovendien vermindert het de ontwenningsverschijnselen van het stoppen met roken, doordat het enigszins de werking van nicotine nabootst.
www.apotheek.nl
Als varenicline in de vorm van Champix is ingenomen hecht deze stof zich aan de nicotinereceptoren en voorkomt daardoor dat nicotine aan deze receptoren vast gaat zitten. De receptoren, en dus de hersenen, denken dat er nicotine aan vastzit en de roker krijgt een gevoel van bevrediging zonder echt te roken. Champix is een ideaal middel omdat het de behoefte aan een sigaret bevredigt, hoewel het een geneesmiddel is.
http://www.121doc.nl/champix.html
OMFG, the Goombay Dance Band was wel het toppunt van fout. Met die zanger met van dat schaamhaar op zijn hoofd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
Oe! Weet jij een nóg ergere met "sun" dan de onderstaande?
Echt rillingen!
Come on, let's go to Jamaica, met je houten pijpje.![]()
Ik vind het wel een lekker liedjequote:Op woensdag 4 maart 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
OMFG, the Goombay Dance Band was wel het toppunt van fout. ..
Maar er zijn meerdere methoden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ook geprobeerd te stoppen via het ziekenhuis en kreeg varenicline, maar ik was er ongevoelig voor. Helaas.
Nee die is écht niet erger dan de goombay dance band, no way!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |