Nou, een avatar is simpelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef aasimov het volgende:
Zoals?
Ik ben geen single, maar heb ook voor alles een simpele oplossing hoor.
Maar geen avatar is nog simpelerdererquote:
Nee, dat is gemakzucht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:50 schreef aasimov het volgende:
[..]
Maar geen avatar is nog simpelerderer
Vrouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
ik had nog een simpelere MNR
een man aan het werk zetten![]()
Het was goed te doenquote:
Wat is een broodje teveel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was goed te doen
Alleen een broodje teveel gegeten
Nou je weet wel.. 1 broodje die je niet had moeten etenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou je weet wel.. 1 broodje die je niet had moeten eten
Neukenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ga meer voor de simplistische oplossing.
2 broodjes gehad.. gewoon bolletje met ham.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, wat voor broodje, wat zat erop, hoeveel broodjes heb je gegeten?
En dat is 1 broodje teveel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 broodjes gehad.. gewoon bolletje met ham.
En had een kopje kippensoep en wat te drinken
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond ik ook raar.. maar jahquote:
dat je daar de dag mee door komtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar volgens wie dan?quote:
Ah, díe valkuil.quote:
Volgens mij maagquote:
Niet de hele dag joh.quote:
Haha, inderdaad..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, díe valkuil.
Dat lijkt altijd simplistisch te beginnen, maar het blijft toch verbazingwekkend hoe snel dat weer gecompliceerd wordt.
Gewoon doen alsof je neus bloedt dan valt dat gecompliceerde reuze mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, díe valkuil.
Dat lijkt altijd simplistisch te beginnen, maar het blijft toch verbazingwekkend hoe snel dat weer gecompliceerd wordt.
Is veel te weinig. Je maag zegt het omdat die op slaapstand staat met zo'n eetpatroonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij maag
[..]
Niet de hele dag joh.
ok mijn ding:
smorgens beetje drinken
om 9 uur een broodje
tussendoor thee
en om 12.15 lunch, zoals bovenstaande vaak
en om 15.00 meestal een milky break of hoe dat ook mag heten.
En dan natuurlijk avondeten en tussendoortjes enzoben een avondeter
Pfff, al ben ik wel benieuwd! Maar jij sport iedere dag! Dan kan het.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
zal maar niet mijn dagvoeding gaat posten. ook al valt het tegenwoordig wel mee. nog maar 3500-4000 kcal
Ïk vind het eig wel genoeg zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef JoeyT het volgende:
Is veel te weinig. Je maag zegt het omdat die op slaapstand staat met zo'n eetpatroon.
Da's mijn tactiek doorgaans ook; stoïcijns is my middle name.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef JoeyT het volgende:
Gewoon doen alsof je neus bloedt dan valt dat gecompliceerde reuze mee.
Dat mag je vinden, maar het is niet zo.quote:
Bovenstaande is wat ik normaal eet op het werk.. dus tussen 8 en 5.. pas buiten werktijd komen die komkommers te pasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef Duimelot het volgende:
cue je eet veel te weinig (tenminste als die tussendoortjes allemaal komkommers zijn)
zo komt je verbrandingsproces echt niet goed op gang joh.....
Ik ben altijd zeer duidelijk vanaf het begin maar dat werkt niet altijd (lees bijna nooit) Ik zal jouw aanpak eens gaan proberenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's mijn tactiek doorgaans ook; stoïcijns is my middle name.
Het blijkt niet altijd een oneindige rekbaarheid te hebben, maar het is niettemin wel het beste.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:48 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben altijd zeer duidelijk vanaf het begin maar dat werkt niet altijd (lees bijna nooit) Ik zal jouw aanpak eens gaan proberen
Kijk, dat is daar het mooie. De vrouwen denken net als de mannen. Een nachtje plezier is dat en niet meer dan dat. Zo denken zij ook. En geen gedoe met vrouwen die achter je aan blijven komen met een hoop drama. Dat is daar niet. En ja er zijn er wel een aantal daar ja met Duidelijkheidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lemme know how that works out for ya.
Heb je er daar in Brazilië nog een aantal met een hoop Duidelijkheid achtergelaten?
Dat duidelijk zijn vanaf het begin hè, dat is natuurlijk iets wat jij vindt van jezelf, maar de andere partij moet dat natuurlijk ook vinden. Dáár wil de schoen nog weleens wringen. Herkenbaar?
Omdat het voor jou normaal is, betekent het nog niet dat het het beste is voor je.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bovenstaande is wat ik normaal eet op het werk.. dus tussen 8 en 5.. pas buiten werktijd komen die komkommers te pas
Nee dat snap ik, maar ik weet ook niet wat wel het beste is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat het voor jou normaal is, betekent het nog niet dat het het beste is voor je.
Meer etenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ik weet ook niet wat wel het beste is.
Ik ook ja. En mannen zeuren dan altijd gelijk dat ik bot benquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan niet zo goed onduidelijk zijn
nou ja wel dingen onduidelijk verwoorden maar als een echte vrouw praat ik dan net zo lang tot ik er wel uit kom
misschien zou het me juist sieren soms wat minder duidelijk te zijn
6 maaltijden per dag. Zeg 2 boterhammen per maaltijd. Volkoren brood. Beleg mager vlees. Avondeten gewoon wat je lekker vindt. Avondsnack gewoon lekker wat magere kwark.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ik weet ook niet wat wel het beste is.
Als ik het kan kan jij het ook tochquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
gelukkig zijn daar 1000000 boeken over en nog 1000000 keer meer sites
ik heb denk ik nog de meeste problemen met vrouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook ja. En mannen zeuren dan altijd gelijk dat ik bot ben
Dat red ik niet. In brazilie was ideaal, tussen de middag gewoon warm eten en als avondeten ook. Rond vier uur koffie met brood en in de ochtend ook. Werkt briljant voor mijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
6 maaltijden per dag. Zeg 2 boterhammen per maaltijd. Volkoren brood. Beleg mager vlees. Avondeten gewoon wat je lekker vindt. Avondsnack gewoon lekker wat magere kwark.
Je kan het gewoon rustig opbouwen maar hou je aan de 6 eetmomenten, je krijgt vanzelf meer trek.
ik had het tegen cue, omdat ze zei dat ze niet wist hoe en watquote:
Dat vermeende bot-zijn is gewoon hun associatie, omdat het ze slecht uitkomt dat jij datgene zegt wat je zegt. Het is gewoon die vermaledijde Geslagen Hond-tactiek!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
Ik ook ja. En mannen zeuren dan altijd gelijk dat ik bot ben
Lief zijn voor dawgquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
Het is gewoon die vermaledijde Geslagen Hond-tactiek!
Da's afgunst zeker hè. Omdat jij goed in de 3D-artikelen zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb denk ik nog de meeste problemen met vrouwen
die mogen me vaak niet
Wat is briljant in jouw ogen? Briljant is als je lichaam optimaal functioneert. Je zal idd niet dikker worden als je op of onder je verbuik zit. Maar optimaal is het zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat red ik niet. In brazilie was ideaal, tussen de middag gewoon warm eten en als avondeten ook. Rond vier uur koffie met brood en in de ochtend ook. Werkt briljant voor mij
Welk boekje gebruik je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had het tegen cue, omdat ze zei dat ze niet wist hoe en wat
ik heb een handig boekje zelf (nou ja voor vriendje gekocht maar die dieet toch niet en ik doe de boodschappen)
Als maar duidelijk is dat ik slechts constateer hè. Van het daadwerkelijke slaan wens ik mij te distantiëren.quote:
Ja. En hoe je lichaam optimaal functioneert kan ook verschillen per persoon. Je kunt niet 1-2-3 aan iedereen hetzelfde eet en leefpatroon opleggenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is briljant in jouw ogen? Briljant is als je lichaam optimaal functioneert. Je zal idd niet dikker worden als je op of onder je verbuik zit. Maar optimaal is het zeer zeker niet.
Probleem 1.. volkoren brood vind ik niet te eten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
6 maaltijden per dag. Zeg 2 boterhammen per maaltijd. Volkoren brood. Beleg mager vlees. Avondeten gewoon wat je lekker vindt. Avondsnack gewoon lekker wat magere kwark.
Je kan het gewoon rustig opbouwen maar hou je aan de 6 eetmomenten, je krijgt vanzelf meer trek.
Ik functioneerde daar beter op dan het eetpatroon hier. Een broodje in de ochtend en een stuk of 3, 4 in de middag en dan avondeten. Ik voelde mij daar beter met dat eetpatroon. Lekker biefstukje tussen de middagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is briljant in jouw ogen? Briljant is als je lichaam optimaal functioneert. Je zal idd niet dikker worden als je op of onder je verbuik zit. Maar optimaal is het zeer zeker niet.
Dat is waar. Maar ik heb 100-en mensen begeleid dus weet wel waar ik het over hebquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. En hoe je lichaam optimaal functioneert kan ook verschillen per persoon. Je kunt niet 1-2-3 aan iedereen hetzelfde eet en leefpatroon opleggen
whaha die is briljant 3D-artikelenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's afgunst zeker hè. Omdat jij goed in de 3D-artikelen zit.
Volgens mij hadden we het er laatst al over, dat die venijnige afgunst vooral onder blonde vrouwen veel voorkomt.
Daar heb ik dan ook geen commentaar op. Als het aan mij ligt ontbijt ik warm, lunch ik warm en nog een warme avondmaaltijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik functioneerde daar beter op dan het eetpatroon hier. Een broodje in de ochtend en een stuk of 3, 4 in de middag en dan avondeten. Ik voelde mij daar beter met dat eetpatroon. Lekker biefstukje tussen de middag
Ik weet ook waar ik het over heb. En je kunt iemand wel van verre een wazig algemeen advies geven, maar daarbij is absoluut niet gezegd dat die persoon daar ook echt op de door jouw bedoelde manier mee geholpen is. Dan kan ze beter een advies op maat van iemand krijgen. Als ze dat zou willenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik heb 100-en mensen begeleid dus weet wel waar ik het over heb.
Dan eet je zilvervlies rijst, volkoren pasta.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Probleem 1.. volkoren brood vind ik niet te eten!
probleem 2.. ik ben een eter uit emoties/verveling/etc dus savonds aan alleen bv toetje (kwark) te eten.. dat haal ik denk ik niet
geen idee hoe het heet (ben te lam om het te zoeken nu) maar het is gewoon zo'n standaard boekje met tips en lijstjesquote:
Probleem 2 zie ik dan nog wel, maar je hoeft toch niet perse volkoren te eten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Probleem 1.. volkoren brood vind ik niet te eten!
probleem 2.. ik ben een eter uit emoties/verveling/etc dus savonds aan alleen bv toetje (kwark) te eten.. dat haal ik denk ik niet
Ik gaf gewoon een algemene richtlijn en zei dat er genoeg over te vinden is. En ja daar heeft ze gewoon wat aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet ook waar ik het over heb. En je kunt iemand wel van verre een wazig algemeen advies geven, maar daarbij is absoluut niet gezegd dat die persoon daar ook echt op de door jouw bedoelde manier mee geholpen is. Dan kan ze beter een advies op maat van iemand krijgen. Als ze dat zou willen
Dat weet je niet. Voor mij is 6 keer per dag eten juist weer niet optimaal bijvoorbeeld. En ja dat heb ik laten onderzoeken door iemand die er verstand van heeftquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon een algemene richtlijn en zei dat er genoeg over te vinden is. En ja daar heeft ze gewoon wat aan. Beter iig dan ze nu doet.
Echt snoep eet ik niet. Eerder te veel warm eten (tweex op een avond ofzo) of uhm. Tja wat eet ik eigenlijk savonds haha.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:22 schreef JoeyT het volgende:
Dan eet je zilvervlies rijst, volkoren pasta.
Wit brood kan je net zo goed suiker eten..
Het voordeel van die 6 maaltijden is dat je suikerspiegel niet zo sterk stijgt en daalt waardoor je minder trek in snoep zal hebben.
vraag maar in PMquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pfff, al ben ik wel benieuwd! Maar jij sport iedere dag! Dan kan het.
Ga er maar vanuit dat het voor 9 van de 10 mensen beter is. En ja ik heb er verstand van.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Voor mij is 6 keer per dag eten juist weer niet optimaal bijvoorbeeld. En ja dat heb ik laten onderzoeken door iemand die er verstand van heeft
Nou vooruit dan maar weerquote:
Ik ook. En ikw eet dat er heel veel verschillende mensen zijn, die allemaal op een andere manier werken. En dat je dus op zoek moet naar een manier die voor jou werkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het voor 9 van de 10 mensen beter is. En ja ik heb er verstand van.
Ja, ik!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
iemand een kat hebben?
ben dr beu
stom rotbeest
ik niet. maar wat heeft ze nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
iemand een kat hebben?
ben dr beu
stom rotbeest
Ok Ripley.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. En ikw eet dat er heel veel verschillende mensen zijn, die allemaal op een andere manier werken. En dat je dus op zoek moet naar een manier die voor jou werkt.
Heeft ze je vann8 wakkergehouden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
iemand een kat hebben?
ben dr beu
stom rotbeest
Vrouwen? ze heeft gewoon gelijk.quote:
Nee dat heeft ze niet. Ik ga er ook niet op door.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwen? ze heeft gewoon gelijk.
wat jij net neerzette is echt niet voor iedereen aan te raden hoor.
maar ja, jij hebt er verstand van............
Soms heb je gewoon geen gelijk Joey en je staat zo niet open voor dingen die buiten jouw vrij nauwe gezichtveld liggen. Waarom niet eens wat breder kijken of dingen aannemen ipv gelijk te verzuchten dat mijn geslacht lastig isquote:
Goede katten heb ik dan, dat ze gewoon naar boven gaan zodra ik in bed lig en pas naar beneden zodra ik wakker (moet) word(en).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heeft ze je vann8 wakkergehouden?
Deden de mijne ook, nu blijven ze maar mooi in me woonkamer 's nachts. Misschien een idee.
Hij heeft daar uiteraard wel een punt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
ipv gelijk te verzuchten dat mijn geslacht lastig is
Ben je dietist dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dat heeft ze niet. Ik ga er ook niet op door.
Het is hetzelfde als ik een rechter ga uitleggen hoe zijn werk in elkaar zit.
jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heeft ze je vann8 wakkergehouden?
Deden de mijne ook, nu blijven ze maar mooi in me woonkamer 's nachts. Misschien een idee.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft daar uiteraard wel een punt.
In je eigen vakgebied heb je dus altijd gelijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:33 schreef JoeyT het volgende:
Het is hetzelfde als ik een rechter ga uitleggen hoe zijn werk in elkaar zit.
Ik heb wel gelijk Ripley. We hebben het hier over een optimaal eetpatroon. Ik kijk sec naar de voeding en nu niet naar een dagindeling bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon geen gelijk Joey en je staat zo niet open voor dingen die buiten jouw vrij nauwe gezichtveld liggen. Waarom niet eens wat breder kijken of dingen aannemen ipv gelijk te verzuchten dat mijn geslacht lastig is
Ga jij mij uitleggen hoe en waar ik in moet beleggen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
In je eigen vakgebied heb je dus altijd gelijk?
ze heeft gewoon een vriendje nodig, kitten hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
als ik haar buiten sluit gaat ze mauwen en ze kan deuren openen
ze is in een rothumeur de laatst 2 weken of zo en haalt soms zomaar uit
en nu net heeft ze een van mn dubbelwandige theeglazen kapot gegooit
ze zit me echt te testen vandaag
alles doen wat niet mag
op tafel en op het aanrecht klimmen en zo proberen van de plant te snacken
ik heb gewoon geen zin (en energie dankzij haar) om er de hele dat achteraan te sjouwen
Geen geld om je kroelepoeziewoelie blij te houden, toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
ow tof ik dacht meteen maar ff kijken waar ik die theeglazen kan krijgen om er weer 4 te hebben zijn ze nog 25 euro per stuk ook
Alleen als ik jouw advies zou opvolgen zou het bij mij averechts werken. En dat kan voor andere mensen ook gelden natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb wel gelijk Ripley. We hebben het hier over een optimaal eetpatroon. Ik kijk sec naar de voeding en nu niet naar een dagindeling bijvoorbeeld.
Dus zo kijkend is dit voor 9 van de 10 mensen optimaal.
Hierin heb ik stage gelopen bij artsen, voedingswetenschappers en fysiotherapeuten.
Je kan alles zo specifiek maken als je wilt, maar nogmaals algemeenheid bestaat.
dat is dus mijn grote plan!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:35 schreef Duimelot het volgende:
in veel gevallen is het al heel wat als iemand meer gaat bewegen en zijn porties qua eten verkleint!
dus bv ipv 2x avond eten 1 keeripv een grote zak chips een klein zakje (en dan geen 6
) ipv een pak koekjes, 1 of 2 koekjes en dingen vervangen door andere ook lekkere maar gezondere minder kalorierijke dingen.met meer vezelfs enzo.
en je bewust zijn van wat je naar binnen werkt.
nu gaat hij weer zeggen dat je t niet snahapt...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen als ik jouw advies zou opvolgen zou het bij mij averechts werken. En dat kan voor andere mensen ook gelden natuurlijk.
Je weet niks van haar achtergrond, schildklierwerking, eventuele extra medische achtergrond. Dan kun je wel heel simpel stellen dat dit de oplossing is, maar dat is dus niet per definitie zo
Daar heb je het wel mee getroffen ja, het blijven immers doorgaans wel eigenzinnige beesten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
Goede katten heb ik dan, dat ze gewoon naar boven gaan zodra ik in bed lig en pas naar beneden zodra ik wakker (moet) word(en).
Jij bent dus nummertje tien volgens hem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen als ik jouw advies zou opvolgen zou het bij mij averechts werken. En dat kan voor andere mensen ook gelden natuurlijk.
Je weet niks van haar achtergrond, schildklierwerking, eventuele extra medische achtergrond. Dan kun je wel heel simpel stellen dat dit de oplossing is, maar dat is dus niet per definitie zo
volgens mij is het andersom en wil jou kitten een volwassen vriendje om tegen op te kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een vriendje nodig, kitten hebben?
9 van de 10 Ripley. Ik verzin het gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar is ook geen 1 standaard voor he - de ene klant is de andere nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga jij mij uitleggen hoe en waar ik in moet beleggen?
nee die info hou ik liever voor mezelfquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga jij mij uitleggen hoe en waar ik in moet beleggen?
mij heeft dat bijna 40kg laten afvallen (met de tijd) regelmatig eten maar wel bewust en daardoor veel minder snaaien. Maar ik heb nooit wat niet gegeten. Heb ook nog wel bigmacs en friet gegeten en een stukje vlaai etc. Maar met mate.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is dus mijn grote plan!
en geen tussendoortjes meer behalve in het weekend etc
niet te streng (want dan wil ik het alleen maar hebben) maar wel gestructureerder (dus ook op normale etenstijden eten en niet onbijt overslaan en dan om 11 uur en 3 uur eten of zo
kroelepoeziesnol gaat het zelf maar bij elkaar verdienenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen geld om je kroelepoeziewoelie blij te houden, toch?.
Ik sodemieter mijn kat gewoon behoorlijk hardhandig in de bank ofzo (dattie wel zacht terechtkomt, wat dénk je wel!) alstie lastig is. Geen moeite mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
ze zit me echt te testen vandaag
alles doen wat niet mag
op tafel en op het aanrecht klimmen en zo proberen van de plant te snacken
ik heb gewoon geen zin (en energie dankzij haar) om er de hele dat achteraan te sjouwen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is het andersom en wil jou kitten een volwassen vriendje om tegen op te kijken
kat hebben?
Dit is dus gewoon wat ik aangaf hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij heeft dat bijna 40kg laten afvallen (met de tijd) regelmatig eten maar wel bewust en daardoor veel minder snaaien. Maar ik heb nooit wat niet gegeten. Heb ook nog wel bigmacs en friet gegeten en een stukje vlaai etc. Maar met mate.
En veel bewegen, wat je dan gewoon ook een heerlijk gevoel geeft.
40 kg dat is een boel!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij heeft dat bijna 40kg laten afvallen (met de tijd) regelmatig eten maar wel bewust en daardoor veel minder snaaien. Maar ik heb nooit wat niet gegeten. Heb ook nog wel bigmacs en friet gegeten en een stukje vlaai etc. Maar met mate.
alleen jij zegt je MOET zoveel keer per dag dat en dat eten en dan werkt het ZEKER WETENquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon wat ik aangaf he. Regelmatig en goede producten eten.
Dat blijven het ook, op het renuurtje na, zijn ze best lief..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar heb je het wel mee getroffen ja, het blijven immers doorgaans wel eigenzinnige beesten.
Haha, dat doe ik ook. Maar mij bijten ze als ik boos op ze ben. Of althans, de grootste doet datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik sodemieter mijn kat gewoon behoorlijk hardhandig in de bank ofzo (dattie wel zacht terechtkomt, wat dénk je wel!) alstie lastig is. Geen moeite mee.
ja wel in 3 etappes met 2 zwangerschappen tussendoor hahahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
40 kg dat is een boel!!
ik ga vanavond meteen zwemmen
dat durf ik nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik sodemieter mijn kat gewoon behoorlijk hardhandig in de bank ofzo (dattie wel zacht terechtkomt, wat dénk je wel!) alstie lastig is. Geen moeite mee.
oh moet dat wel op iets zachts al een bank, dus dat ik dr dan de trap af smijt werkt nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn poes is bang voor een babypop, als ie die pak dan is ze meteen rustig![]()
Ze moet niets van mequote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen jij zegt je MOET zoveel keer per dag dat en dat eten en dan werkt het ZEKER WETEN
en dat werkt averechts
mijn poes heet Kimi (maar we zeggen kimmie) en de kittens ga ik niet vernoemen anders heb ik straks 5 van die beesten hier rondrennen voor altijd...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat durf ik niet
voor alsnog ben ik van het Zem ik ben nu erg teleur gesteld in je ik dacht dat we het hier al over gehad hadden(en vriendje die dan op de achtergrond staat te lachen)
hoe heten jou katten?
en die van duim en nouk?
Die van mij heten Diesel en Pepper.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat durf ik niet
voor alsnog ben ik van het Zem ik ben nu erg teleur gesteld in je ik dacht dat we het hier al over gehad hadden(en vriendje die dan op de achtergrond staat te lachen)
hoe heten jou katten?
en die van duim en nouk?
wowh, respectquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij heeft dat bijna 40kg laten afvallen (met de tijd)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
neem je ooit ook maar iets aan van mensen, Joey? Ik heb het niet specifiek over nu, maar je bent over elk onderwerp zo rechtlijnig.
Ik herken dat wel, maar heb wel geleerd dat ook ik de waarheid niet in pacht heb en dat ik ook af en toe iets meer moet luisteren naar wat andere mensen te zeggen hebben. Word je alleen maar een breder mens van - in de figuurlijke zin dan
Dat sporten is idd ook een planning van mij. Al is het maar elke dag fietsen naar het werk. Alleen gebruik ik nu de regen nog als smoes.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net zoals jij niets van mij aanneemt?
Ik heb hier voor 'gestudeerd', dus weet gewoon waar ik het over heb. Dit is basisstof en natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar discussiëren hierover is gewoon nutteloos.
Ga naar een pretparkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh my, moest ik vorige week zo ongelooflijk lang werken.. ben ik deze week gewoon bijna heel de week vrij! alleen vrijdag nietwheohoe! wie weet wat leuks om te doen vandaag/morgen?
dawgstar!quote:
heb geen auto hahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat sporten is idd ook een planning van mij. Al is het maar elke dag fietsen naar het werk. Alleen gebruik ik nu de regen nog als smoes.
Daarnaast zit ik met het probleem dat ik echt geen enkele sport leuk vind om te doen (of het me leuk lijkt).. en ik wandelen ook niks aan vind omdat het zo doelloos is.
Ik heb geen idee, er is vast wel iemand ook vrij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gaat er iemand mee dan? alleen is ook zo suf!
Mijn katten vechten behoorlijk veel, en als je ziet hoe hardhandig dát eraan toe gaat ben ik er van overtuigd dat je niet bang hoeft te zijn dat je het beest pijn zal doen door hem in de bank te gooien. Of gewoon dwars door de kamer, dattie met vier poten wijd en uitgesperde nagels probeert zijn vaart te minderen.quote:
En die kat zo quasi-ongeïnteresseerd de andere kant op kijken hè. Ja ik ken dat, dat doen ze.quote:voor alsnog ben ik van het Zem ik ben nu erg teleur gesteld in je ik dacht dat we het hier al over gehad hadden(en vriendje die dan op de achtergrond staat te lachen)
Tom en Cartman heten ze, T is vader van C maar dat weerhoudt hem er niet van zijn zoon af en toe flink in elkaar te tremmen.quote:hoe heten jou katten?
ow jeej het e-player teamquote:
Daarom zei ik er ook specifiek bij dat het me niet om dit losstaande geval gingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net zoals jij niets van mij aanneemt?
Ik heb hier voor 'gestudeerd', dus weet gewoon waar ik het over heb. Dit is basisstof en natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar discussiëren hierover is gewoon nutteloos.
Technoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow jeej het e-player teamwie was nummer 3 ook weer Ripley?
tja katten hebben die discussie over de corrigerende tik natuurlijk nog niet gevoertquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn katten vechten behoorlijk veel, en als je ziet hoe hardhandig dát eraan toe gaat ben ik er van overtuigd dat je niet bang hoeft te zijn dat je het beest pijn zal doen door hem in de bank te gooien. Of gewoon dwars door de kamer, dattie met vier poten wijd en uitgesperde nagels probeert zijn vaart te minderen.![]()
[..]
En die kat zo quasi-ongeïnteresseerd de andere kant op kijken hè. Ja ik ken dat, dat doen ze.
[..]
Tom en Cartman heten ze, T is vader van C maar dat weerhoudt hem er niet van zijn zoon af en toe flink in elkaar te tremmen.
Nuff said.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
Heb ik een memo gemist?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow jeej het e-player teamwie was nummer 3 ook weer Ripley?
owjaquote:
vandaar.. ik zat al te denken waarom ik geen e-playa was..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja
he toevallig allemaal mannen op leeftijd
Ik dacht dat je economie studeerde?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
Omdat jij steeds roept dat je blauwtjes loopt, da's niet echt playerfahigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vandaar.. ik zat al te denken waarom ik geen e-playa was..
Nou Rip leg eens uit aub. Mij een beetje in een team plaatsen als ik er niet ben en neit eens ff vragen ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, jij, ik en Tech zitten in de categorie e-players. Kennelijk. Ask Rip.
Verschil moet er wezen hè?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik hoop dat je de humor hier ook wel van in ziet:P. Overigens is sporten wel meester jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarom zei ik er ook specifiek bij dat het me niet om dit losstaande geval ging
Een ander voorbeeld:
"Kun je geen chicks scoren? Veel gaan sporten, dan komt alles goed!"
Ik gaf gewoon aan wat goed voor haar zal zijn. Standaard regeltje waar ze veel aan kan hebben. Toen was voor mij de kous al afquote:Het valt me gewoon echt op. En als je goed kijkt naar wat ik zeg, dan neem ik wel van jou aan dat dit voor veel gevallen op gaat, maar dat het me slimmer lijkt voor iemand die echt iets aan zijn of haar eetpatroon wil doen om te zoeken naar een manier van leven die bij jou specifiek past. In plaats van een algemeen advies van iemand die je totaal niet kent zeg maar
Stoere namen - ergens was ik gewoon bang voor een jeuknaam als Minous ofzo. Dit is beter.quote:
Daarin ben ik afgestudeerdquote:
Da's waarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de humor hier ook wel van in ziet:P. Overigens is sporten wel meester ja.
[..]
Ik gaf gewoon aan wat goed voor haar zal zijn. Standaard regeltje waar ze veel aan kan hebben. Toen was voor mij de kous al af. Hoe ze het verder zelf invult mag ze zelf weten
.
Maar als jij begint over de werking van de schildklier en dergelijke dan heb ik wel van jezus ik geef hier geen diepgaand medisch advies.
Loop je ook zo te zeiken tegen Sonja Bakker (wat overigens waardeloos is)
Verder ben ik in het dagelijks leven veel meer flexibel, maar dan hebben we nooit meer van die leuke discussies hier op FOK!.
Zem had bijna poeksie gehetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Stoere namen - ergens was ik gewoon bang voor een jeuknaam als Minous ofzo. Dit is beter.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:59 schreef JoeyT het volgende:
Ik gaf gewoon aan wat goed voor haar zal zijn. Standaard regeltje waar ze veel aan kan hebben. Toen was voor mij de kous al af. Hoe ze het verder zelf invult mag ze zelf weten
.
Maar als jij begint over de werking van de schildklier en dergelijke dan heb ik wel van jezus ik geef hier geen diepgaand medisch advies.
Verder ben ik in het dagelijks leven veel meer flexibel, maar dan hebben we nooit meer van die leuke discussies hier op FOK!.
De tering wat kan jij zeiken zeg!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de humor hier ook wel van in ziet:P. Overigens is sporten wel meester ja.
[..]
.
en ze nemen veel plek in maar ze zijn wel schattigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Katten... heb er 3 stuk van.. de 1 nog eigewijser dan de ander
Ik val ook buiten de e-pleejurts, terwijl ik toch ook stokoud ben. Grilligheid is wederom troef, zo lijkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat wel ja hahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en ze nemen veel plek in maar ze zijn wel schattig
hoe heten ze?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Willst du es nie wieder sehen lass es schwimmen in Benzin!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn vorige poes heette Diesel
en de hond Benzin
Luna, Joey en Phoebe (laatste 2 zijn broer en grooooote zus haha)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe heten ze?
en hoe is het met het knijn MNR?
jij bent gewoon weer te oudquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik val ook buiten de e-pleejurts, terwijl ik toch ook stokoud ben. Grilligheid is wederom troef, zo lijkt.
Ik dacht meer aan "Ich brauch Benzin" van Rammstein.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:04 schreef kwaakvaak het volgende:
Willst du es nie wieder sehen lass es schwimmen in Benzin!
dat zijj geen katten meer, dat zijn zelf verplaatsende voetenbankjes!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb bijna 100kg gewogen met mijn 163 kort dus je kan je er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
wowh, respect![]()
had ik echt nooit achter jou gezocht dat je ooit 40 kilo zwaarder was.
Ik ging dus elke dag wandelen, hup andere kleren en schoenen aan en gaan, de rondjes werden alsmaar groter en groter.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat sporten is idd ook een planning van mij. Al is het maar elke dag fietsen naar het werk. Alleen gebruik ik nu de regen nog als smoes.
Daarnaast zit ik met het probleem dat ik echt geen enkele sport leuk vind om te doen (of het me leuk lijkt).. en ik wandelen ook niks aan vind omdat het zo doelloos is.
Prima! Nog steeds iedere morgen, avond ben ik blij met hemquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe heten ze?
en hoe is het met het knijn MNR?
das hetzelfde nummer hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan "Ich brauch Benzin" van Rammstein.
quote:Ich brauche Zeit
Kein Heroin kein Alkohol kein Nikotin
Brauch keine Hilfe
Kein Koffein
Doch Dynamit und Terpentin
Ich brauche Öl für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin
Brauch keinen Freund
Kein Kokain
Brauch weder Arzt noch Medizin
Brauch keine Frau nur Vaselin
Etwas Nitroglyzerin
Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin
Gib mir Benzin
Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren
Benzin
Willst du dich von etwas trennen
dann musst du es verbrennen
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin
Benzin
Ich brauch Benzin
Benzin
Gib mir Benzin
Een goed lijstje, dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
jij staat op het lijstje wijze oude mannen
Techno is anders nóg ouder. Je houdt het niet voor mogelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
jij bent gewoon weer te oud
jij staat op het lijstje wijze oude mannen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat zijj geen katten meer, dat zijn zelf verplaatsende voetenbankjes!
ow echt niet! wat zieligquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima! Nog steeds iedere morgen, avond ben ik blij met hem
Zijn oogje is nooit meer goed gekomen (het blijkt chronisch te zijn), maar hij is nog steeds even lief, heeft nog evenveel pit, gaapt nog steeds ontzettend dat ik ervan smelt en springt nog steeds van die ontzettend leuke dansjes
Dus goed
Rammsteinquote:
Daar kan ik me een beeld bij vormen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb bijna 100kg gewogen met mijn 163 kort dus je kan je er iets bij voorstellen
dus voor alle vollere dames die er wat aan proberen te doen... er is hoop gheghe
Ja ik weet dat jij echt nooit iets nuttigs weet te zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Zes keer per dag eten en veel sporten.
stonden jij en air er ook niet op?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Techno is anders nóg ouder. Je houdt het niet voor mogelijk.
Maar ik klaag niet, things could be worse.
Oke. Ze keer per dag eten is geen probleem dat andere wel. Of is wandelen ook sporten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Zes keer per dag eten en veel sporten.
Welke foto nu weer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij echt nooit iets nuttigs weet te zeggen.
Zit t je dwars dat ik Nouk eerder had gepakt als ik toch wel die foto had gestuurd?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
stonden jij en air er ook niet op?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:06 schreef Litpho het volgende:
Een goed lijstje, dat.
Ik had het moeten weten, want zóveel Duitse benzine-verheerlijkings-schlagers zijn er nou ook weer niet.quote:
Ik heb genoeg geplaagd voor vandaag.quote:
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow echt niet! wat zielig
heb je nooit een aaargh ga weg knijn dag?
Nee waarschijnlijk niet. Waar gaan schlagers eigenlijk over?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik had het moeten weten, want zóveel Duitse benzine-verheerlijkings-schlagers zijn er nou ook weer niet.
Oh en van mij uiteraardquote:
whaha nouk ik hoop dat je iets meer zelf respect hebt (iig zo sla ik je aan) dan je te "laten pakken" door iemand die zo praatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zit t je dwars dat ik Nouk eerder had gepakt als ik toch wel die foto had gestuurd?
Ding ding dingquote:
Zoals ik zei, ik klaag niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
stonden jij en air er ook niet op?
je bent iig in goed gezelschap Garridinges
Ah ja, daarvan valt natuurlijk elke vrouw van in het katzwijm en verandert in een willoos slachtofferquote:
Je moest eens weten hoeveel PM deze jongen krijgt die zo praat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nouk ik hoop dat je iets meer zelf respect hebt (iig zo sla ik je aan) dan je te "laten pakken" door iemand die zo praat
heeft iemand die ooit gezien?quote:
Jij zou toch oprotten?quote:
volgens mij is ie gewoon spuuglelijk en probeerd hij door deze houding en opmerking zichzelf wat moed in te praten en denkt ie dat ie nog ergens een beetje goed uit de verf komt. (irl kan ik t me niet voorstellen iig)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nouk ik hoop dat je iets meer zelf respect hebt (iig zo sla ik je aan) dan je te "laten pakken" door iemand die zo praat
Niet photoshoppen he.quote:
Nog even voor jou dan?quote:
haha een handvol dat konijn van jouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee
Zelfs niet toen hij de bedrading van mijn stereo door had geknaagd, hij mijn theezakjes steeds plundert, toen hij mijn plant helemaal had aangevroten, toen hij mijn tros druiven had aangevallen (en niets voor me had achtergelaten), zelfs niet toen hij mijn tarotkaarten had aangevroten (dat vond ik ècht niet leuk) of toen hij mijn buikspierbal had lek gebeten. En ook niet toen hij 2 weken terug mijn stoffen had verbeten.
Jupzquote:
ik zou dat konijn allang voor de kerst gebruikt hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee
Zelfs niet toen hij de bedrading van mijn stereo door had geknaagd, hij mijn theezakjes steeds plundert, toen hij mijn plant helemaal had aangevroten, toen hij mijn tros druiven had aangevallen (en niets voor me had achtergelaten), zelfs niet toen hij mijn tarotkaarten had aangevroten (dat vond ik ècht niet leuk) of toen hij mijn buikspierbal had lek gebeten. En ook niet toen hij 2 weken terug mijn stoffen had verbeten.
Om het hak-op-tak-gehalte nog wat op te vijzelen, dan nu de onvervalste Schlager als onderwerp!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
Nee waarschijnlijk niet. Waar gaan schlagers eigenlijk over?
daar zei ik toch niets over?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel PM deze jongen krijgt die zo praat..
Hoeren zijn t![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Stoere namen - ergens was ik gewoon bang voor een jeuknaam als Minous ofzo. Dit is beter.
Maar ze zijn ook stoer!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn vorige poes heette Diesel
en de hond Benzin
Liever niet.quote:
Dat is wel erg negatief.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij is ie gewoon spuuglelijk en probeerd hij door deze houding en opmerking zichzelf wat moed in te praten en denkt ie dat ie nog ergens een beetje goed uit de verf komt. (irl kan ik t me niet voorstellen iig)
Nu beledig je een aantal vrouwen uit deze reeks hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar zei ik toch niets over?
ik had het alleen over dames met zelfrespect
maar maak je daar niet te veel zorgen over, die komen niet in jou buurt hoor
Computers kan ik niet veel mee neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is niet overal goed in , hoop ik.
Vertel, bij wie in deze reeks heb je gescoord popje?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu beledig je een aantal vrouwen uit deze reeks he
Weer wat geleerd vandaaag.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Om het hak-op-tak-gehalte nog wat op te vijzelen, dan nu de onvervalste Schlager als onderwerp!
Een Schlager betekent letterlijk 'slager', als in 'geslaagd liedje' oftewel een hit.
En een béétje hit gaat nergens over.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou dat konijn allang voor de kerst gebruikt hebben
Hehe, ik besef me nu pas wat hij allemaal doet en heeft gedaan. Maar ben volgens mij best gek op mquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha een handvol dat konijn van jou
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel, bij wie in deze reeks heb je gescoord popje?
ik kan wel zeggen zo van.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jouw kat en dat konijn samen in 1 huis zetten misschien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha een handvol dat konijn van jou
quote:
Waarom mocht je Herman dan niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan wel zeggen zo van.
jij zegt iets.
iemand anders zegt dat je geen gelijk heb.
zeg jij, ik heb wel gelijk maar er zijn uitzonderingen.
en daarbij, zeik je ook over sonja bakker?
je draait rondjes, lult slap, zodat het voor jou goed uitkomt...
maar ik heb niet altijd (lees bijna nooit) zin om hele verhalen te typen.
dus is eenaltijd wel makkelijk.
en dan komen mijn vragen
waarom haal je nouk hierbij?
hoezo zou jij nouk eerder gepakt hebben? en eerder dan wie? (heb ik haar gepakt dan namelijk?)
waarom zou iets mij dwars zitten? ik denk eerder dat het jou dwars zit. en dat denk ik (ik beargumenteer natuurlijk) namelijk toen ik zei dat ik niet in mijn eigen bedje sliep begon jij meteen over dat nouk de hoer van fok was, en ik niet zo moest "patsen"
terwijl ik niks heb gezegt over nouk, of ergens over gepatst heb.
ik zou het zeer op prijs stellen als je mijn vragen letterlijk en duidelijk kan beantwoorden, ipv een lulverhaal met het uiteinde dat ik herman brood waarschijnlijk niet mocht
Ik kwets niemand. Sterker nog ik geef de mensen een zondebok en daar houden ze vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef dawg het volgende:
Joe, je zult het wel druk hebben met pm'en nu, of niet? Om alles recht te praten enzo.
Dat ben ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
Tuurlijk. Je was toch ambtenaar en werkte in de ict.
Ik vind dat zo moeilijk.. om dan ook nog eens te bepalen waar je dan heen looptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
ik heb bijna 100kg gewogen met mijn 163 kort dus je kan je er iets bij voorstellen
dus voor alle vollere dames die er wat aan proberen te doen... er is hoop gheghe
[..]
Ik ging dus elke dag wandelen, hup andere kleren en schoenen aan en gaan, de rondjes werden alsmaar groter en groter.
Ben ook wel eens met iemand samen gegaan maar dat is minder effectief dan klets ik teveel
gewoon lekker muziekje op en lopen. Misschien doelloos maar toch niet je doet t ergens voor EN echt je voelt je daarna zo heerlijk, trots en fit en energiek. En daarna ook niet zin om te snaaien alleen al om t feit dat dat zonde is van dat geloopt
Tijn je luistert nooit naar mequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je was toch ambtenaar en werkte in de ict.
wel in zo'n plastic bubble huis danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jouw kat en dat konijn samen in 1 huis zetten misschien?
ik wilde het verdomme echt nét zeggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
Eindelijk mensen die opvalt dat ik mijn haar blonder gemaakt heb!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
Ow, en Nouk stond heul niet in mijn lijstjeUpdate nou eens een keer mensen!
Maar best liefquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom mocht je Herman dan niet?Het Hilton staat er trouwens prachtig bij vind je niet?
Ohquote:
Staat ze al in Boe's lijstje?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
dat heb ik ook heel lang gehad tot op een dag die knop egwoon finaal omging en ik ECHT niet zo verder wilde.....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo moeilijk.. om dan ook nog eens te bepalen waar je dan heen looptBen misschien heel vaag erin. Maar heb niet eens leuke muziek en muziekloos vind ik het al helemaal niks. Jah smoesjes enzo, maar ik weet ook dat zonder ideale omstandigheden enzo het niet werkt voor mij.
VIdn het wel knap van je, maar dat wist je al
Dat bedoel ik niet, knurft.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kwets niemand. Sterker nog ik geef de mensen een zondebok en daar houden ze van.
Geeft niet? Ronduit belachelijk. Herman was een groot mensquote:
Ow, reminds me:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
hij geeft niet voor niets geen antwoordquote:
Jij bent van de lijstjes hier niet wij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
Jawel knurft.quote:
Ik weet alleen dat Nouk gedate heeft met snuitebolletje end at dat uitliep in "gewoon gezellig".quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
wel op het date lijstje nouk
of is daar geen losse lijst van?
pfoe er moet een kleurtjes pijltjes schema komen
Herman welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geeft niet? Ronduit belachelijk. Herman was een groot mens.
Zaten jij, Rip en nog iemand niet in de lijstjes-bijhouden-categorie?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
wel op het date lijstje nouk
of is daar geen losse lijst van?
pfoe er moet een kleurtjes pijltjes schema komen
Jij hebt echt niet opgelet hier! :pquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Nouk gedate heeft met snuitebolletje end at dat uitliep in "gewoon gezellig".
Dus als Joey je dan al de hoer van Fok vindt is dat wel wat harsh
Dat zeg ik. Dan zul je nu ook wel aan het pm'en zijn. Oh nee wacht, laat maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel knurft.
Ik PM alleen mensen die ik kwets weet je nog. Even nadenken voordat je een grap maakt.
Soms voel ik me gewoon erg slim
Dingen uit de context halen zijn sommigen goed inquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Nouk gedate heeft met snuitebolletje end at dat uitliep in "gewoon gezellig".
quote:
Ik ben helemaal niet van de lijstjes. Ik ben maar van één lijstje en dat is het "mooie mannen waar ik mijn hoofd voor wil omdraaien" lijstje. Overigens een vrij leeg lijstje.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent van de lijstjes hier niet wij.![]()
Waar sta ik trouwens op lijstjes? Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig.
Ik luister wel naar je. Of ik er iets mee doe is iets anders.quote:
Ja snap je nu mn reactie op je eigen grap?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dan zul je nu ook wel aan het pm'en zijn. Oh nee wacht, laat maar.
Ik hoop dat ik ook ooit die knoop kan omhakken en het dan ook echt doe ipv erover zit te denken..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik ook heel lang gehad tot op een dag die knop egwoon finaal omging en ik ECHT niet zo verder wilde.....
Je gaat toch ook werken, is wel uit te houden maar is het superrrrrrrrr gewledig whoopie jeejeej elke morgen dat je de deur uit loopt?
Het kost je een uurtje per dag (die je anders voor de pc zou zitten snaaiend en wel)
gewoon doen!
en waarheen? nou je kent de weg een beetje, hoelang loop je naar t station en trug? doe je zoiets of neem es een andere route zolang je ook maar weer TRUG loopt hihihi
Nee, jij snapt mij niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja snap je nu mn reactie op je eigen grap?
Ik ben dol op 2 dingen. PM KRIJGEN en mijn anonimiteit. Dus eerste kan jij voor zorgen, tweede kan ik voor zorgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
PM het dan eens Joey, als je daar zo dol op bent.
Volgens mij snappen we elkaar dan gewoon nietquote:
Maar we weten allemaal wat dat is met BIJNA hèquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ow, reminds me:
ik had dit weekend echt BIJNA een snelwegparkeerplaats-sexdate met Duim en Rhu. Scheelde echt héél weinig.
Werksequote:
quote:
Slim voelen en slim zijn...dat zijn 2 compleet verschillende dingen....quote:
Je vergeet sport.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben dol op 2 dingen. PM KRIJGEN en mijn anonimiteit. Dus eerste kan jij voor zorgen, tweede kan ik voor zorgen.
Ik voel me gewoon soms erg slim.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij snappen we elkaar dan gewoon niet.
toen ik net verhuist was (vorige huis niet deze) had ik nog geen zeer been en ik kende de buurt niet dus ging ik uit school altijd ff lopenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik ook heel lang gehad tot op een dag die knop egwoon finaal omging en ik ECHT niet zo verder wilde.....
Je gaat toch ook werken, is wel uit te houden maar is het superrrrrrrrr gewledig whoopie jeejeej elke morgen dat je de deur uit loopt?
Het kost je een uurtje per dag (die je anders voor de pc zou zitten snaaiend en wel)
gewoon doen!
en waarheen? nou je kent de weg een beetje, hoelang loop je naar t station en trug? doe je zoiets of neem es een andere route zolang je ook maar weer TRUG loopt hihihi
en nu dus meerdere dates met rival heeft gehadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik help alleen een handjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Zaten jij, Rip en nog iemand niet in de lijstjes-bijhouden-categorie?
Ah, dank je Rhuquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en nu dus meerdere dates met rival heeft gehad
dat sexen laat ik dan ff in het midden
lief van me he
Ja, maar wát een spannend moment was dat!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
Maar we weten allemaal wat dat is met BIJNA hè
quote:
Nou! Ik geef je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, maar wát een spannend moment was dat!
Da's óók wat waard.
Tevreden met die info?quote:
Nou, ik durf het bijna niet te vragen, maar....quote:
Vraag het dan maar nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te vragen, maar....
Het is zeker leuk.. speculeer hier wat Rival en Nouk gedaan hebben!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
het is weer gezellig
Wat een lol.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is zeker leuk.. speculeer hier wat Rival en Nouk gedaan hebben!
Ze hebben het maar zwaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
En wéér slaat Ripley in blinde woede ende frustratie een toetsenbord aan gruzelementen.
Ik ga weer terug, ga je mee D_H?quote:
Good for you.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pfoe, ik heb het zoooooooo erg naar mn zin hier!
en dan net zo poep bruin worden als jij?quote:
Goed hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan net zo poep bruin worden als jij?
aan de pic te zien hoef jij de komende 8 winters niet terug
(en met een witte D_H aan je zijde zie je er uit als duo penotti)
En ik kan niet liegenquote:
neequote:
Ik kan wel heel goed om de waarheid heen draaien trouwens!quote:
nou, vertel dan eens mensenquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
nou, vertel dan eens mensenIs er al gefriemeld? En etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |