Nou, een avatar is simpelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef aasimov het volgende:
Zoals?
Ik ben geen single, maar heb ook voor alles een simpele oplossing hoor.
Maar geen avatar is nog simpelerdererquote:
Nee, dat is gemakzucht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:50 schreef aasimov het volgende:
[..]
Maar geen avatar is nog simpelerderer
Vrouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
ik had nog een simpelere MNR
een man aan het werk zetten![]()
Het was goed te doenquote:
Wat is een broodje teveel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was goed te doen
Alleen een broodje teveel gegeten
Nou je weet wel.. 1 broodje die je niet had moeten etenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou je weet wel.. 1 broodje die je niet had moeten eten
Neukenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ga meer voor de simplistische oplossing.
2 broodjes gehad.. gewoon bolletje met ham.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, wat voor broodje, wat zat erop, hoeveel broodjes heb je gegeten?
En dat is 1 broodje teveel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 broodjes gehad.. gewoon bolletje met ham.
En had een kopje kippensoep en wat te drinken
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond ik ook raar.. maar jahquote:
dat je daar de dag mee door komtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar volgens wie dan?quote:
Ah, díe valkuil.quote:
Volgens mij maagquote:
Niet de hele dag joh.quote:
Haha, inderdaad..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, díe valkuil.
Dat lijkt altijd simplistisch te beginnen, maar het blijft toch verbazingwekkend hoe snel dat weer gecompliceerd wordt.
Gewoon doen alsof je neus bloedt dan valt dat gecompliceerde reuze mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, díe valkuil.
Dat lijkt altijd simplistisch te beginnen, maar het blijft toch verbazingwekkend hoe snel dat weer gecompliceerd wordt.
Is veel te weinig. Je maag zegt het omdat die op slaapstand staat met zo'n eetpatroonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij maag
[..]
Niet de hele dag joh.
ok mijn ding:
smorgens beetje drinken
om 9 uur een broodje
tussendoor thee
en om 12.15 lunch, zoals bovenstaande vaak
en om 15.00 meestal een milky break of hoe dat ook mag heten.
En dan natuurlijk avondeten en tussendoortjes enzoben een avondeter
Pfff, al ben ik wel benieuwd! Maar jij sport iedere dag! Dan kan het.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
zal maar niet mijn dagvoeding gaat posten. ook al valt het tegenwoordig wel mee. nog maar 3500-4000 kcal
Ïk vind het eig wel genoeg zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef JoeyT het volgende:
Is veel te weinig. Je maag zegt het omdat die op slaapstand staat met zo'n eetpatroon.
Da's mijn tactiek doorgaans ook; stoïcijns is my middle name.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef JoeyT het volgende:
Gewoon doen alsof je neus bloedt dan valt dat gecompliceerde reuze mee.
Dat mag je vinden, maar het is niet zo.quote:
Bovenstaande is wat ik normaal eet op het werk.. dus tussen 8 en 5.. pas buiten werktijd komen die komkommers te pasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef Duimelot het volgende:
cue je eet veel te weinig (tenminste als die tussendoortjes allemaal komkommers zijn)
zo komt je verbrandingsproces echt niet goed op gang joh.....
Ik ben altijd zeer duidelijk vanaf het begin maar dat werkt niet altijd (lees bijna nooit) Ik zal jouw aanpak eens gaan proberenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's mijn tactiek doorgaans ook; stoïcijns is my middle name.
Het blijkt niet altijd een oneindige rekbaarheid te hebben, maar het is niettemin wel het beste.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:48 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben altijd zeer duidelijk vanaf het begin maar dat werkt niet altijd (lees bijna nooit) Ik zal jouw aanpak eens gaan proberen
Kijk, dat is daar het mooie. De vrouwen denken net als de mannen. Een nachtje plezier is dat en niet meer dan dat. Zo denken zij ook. En geen gedoe met vrouwen die achter je aan blijven komen met een hoop drama. Dat is daar niet. En ja er zijn er wel een aantal daar ja met Duidelijkheidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lemme know how that works out for ya.
Heb je er daar in Brazilië nog een aantal met een hoop Duidelijkheid achtergelaten?
Dat duidelijk zijn vanaf het begin hè, dat is natuurlijk iets wat jij vindt van jezelf, maar de andere partij moet dat natuurlijk ook vinden. Dáár wil de schoen nog weleens wringen. Herkenbaar?
Omdat het voor jou normaal is, betekent het nog niet dat het het beste is voor je.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bovenstaande is wat ik normaal eet op het werk.. dus tussen 8 en 5.. pas buiten werktijd komen die komkommers te pas
Nee dat snap ik, maar ik weet ook niet wat wel het beste is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat het voor jou normaal is, betekent het nog niet dat het het beste is voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |