dat dus. Als ze het als excuus gebruikt kom je er vanzelf wel achter maar tot die tijd moet je haar steunen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je kan haar het beste gewoon steunen... meer kan je niet doen..
Waarom stel je haar die vraag dan niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:05 schreef Patrick_25 het volgende:
Aan de ene kant vraag ik me ook af of ze nog wel verliefd op me is en dat ze de ruzie van haar ouders als excusses gebruikt om te zeggen dat ze niet zo gelukkig meer is. Of dat er daadwerkelijke ruzie is en ik haar moet steunen.
Die oplossing hoef jij ook niet aan te dragen, dat is immers iets tussen haar ouders.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:40 schreef Patrick_25 het volgende:
Ik heb gisteravond wel aangegeven dat ik er voor haar wil zijn en graag wil helpen als dat kan.
Het enige probleem is dat ik de oplossing ook niet weet.
Ze heeft nu blijkbaar wel even andere dingen aan haar hoofd. Betrek het niet meteen zo op jezelf, zeker nu ze al heeft aangegeven waar ze met haar hoofd zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:27 schreef Patrick_25 het volgende:
Het is niet zo zwart-wit dat ze één keer niet wil afspreken en ik gelijk met vrienden ga stappen. Ik merkte gewoon dat de laatste week dat ze minder enthousiast is over ons. Vroeger wilde ze graag dingen met me doen, stuurde ze me iedere dag een paar smsjes, waaruit dan blijkt dat ze me leuk vindt. Nu is het vaak kort en zakelijk. En stappen met je vrienden moet af en toe ook kunnenlijk me.
Fijn voor haar dat wanneer ze het moeilijk heeft en ze (een week!) "iets minder enthousiast is", jij meteen zo reageert.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:27 schreef Patrick_25 het volgende:
Ik merkte gewoon dat de laatste week dat ze minder enthousiast is over ons. Vroeger wilde ze graag dingen met me doen, stuurde ze me iedere dag een paar smsjes, waaruit dan blijkt dat ze me leuk vindt.
Als ik het goed lees wil jij graag dat ze "in een leuke sfeer met jou om blijft gaan", dus vraag je haar eigenlijk om zich leuk voor te doen, terwijl ze zich kut voelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:30 schreef Patrick_25 het volgende:
Ik accepteer haar wel degelijk hoe ze is, alleen is het niet leuk als je ziet dat je vriendin ongelukkig is. Ik ben van nature iemand die graag in een leuke sfeer met elkaar omgaat ipv kortaf te doen tegen elkaar. Volgens mij reageerde ik helemaal niet raar, want ik was juist geinterresseerd in wat er speelde en heb meerder malen aangegeven dat als er wat is, ze altijd bij mij terecht kan.
Ik vraag me alleen af of ik juist contact moet gaan zoeken, of dat ik haar even met rust moet laten en wacht tot zij contact opneemt.
Dan vraag je aan haar of ze graag even met rust gelaten wil worden of dat ze het wel fijn vind als je contact blijft opnemen op die manier zegmaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:30 schreef Patrick_25 het volgende:
Ik accepteer haar wel degelijk hoe ze is, alleen is het niet leuk als je ziet dat je vriendin ongelukkig is. Ik ben van nature iemand die graag in een leuke sfeer met elkaar omgaat ipv kortaf te doen tegen elkaar. Volgens mij reageerde ik helemaal niet raar, want ik was juist geinterresseerd in wat er speelde en heb meerder malen aangegeven dat als er wat is, ze altijd bij mij terecht kan.
Ik vraag me alleen af of ik juist contact moet gaan zoeken, of dat ik haar even met rust moet laten en wacht tot zij contact opneemt.
Doe eens niet net alsof het allemaal zo simpel kan zijn!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan vraag je aan haar of ze graag even met rust gelaten wil worden of dat ze het wel fijn vind als je contact blijft opnemen op die manier zegmaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |