Euroshopper bier op je zolderkamer is ook goedkoper.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Lage prijs van bier? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAYAHHAHAHAHAHAHA
Ik heb in Tsjechie gewoond en daar betaalde ik relatief gezien veeeeeeeeeeeeeeel minder aan dezelfde hoeveelheid drank als in NL. 5 Euro voor een halve liter bier in de kroeg in Amsterdam, rot toch op man.
Alsof het Oostblok niet goed vertegenwoordigd is in Amsterdam in een zekere handel in vrouwen. Enzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Euroshopper bier op je zolderkamer is ook goedkoper.![]()
Mensen die oostblok landen met onze hoofdstad vergelijken
Het probleem ligt aan de betutteling . Ik heb op mijn 15e ook wel eens straal tyfuslam op de wc liggen slapen. So what? Ja ik had ook dood kunnen gaan door een alcoholvergiftiging. Is niet gebeurt . Big deal zeg pubers blijven toch wel expirimenterenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:50 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon veel hogere straffen uitdelen aan zowel de verkopers alswel aan de minderjarige gebruikers, ipv de normale gebruikers nu te 'straffen' door ze weer extra te laten dokken.
Het probleem is niet dat de prijzen te laag zijn, maar het probleem is dat er blijkbaar nog steeds drank verkocht kan worden aan minderjarigen, en dat daar verder ook weinig/geen gevolgen aan vast zitten.
Ik vergelijk de prijzen in de kroeg in Praag en in Amsterdam. En Euroshopperbier.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Euroshopper bier op je zolderkamer is ook goedkoper.![]()
Mensen die oostblok landen met onze hoofdstad vergelijken
Ik had het even niet over de Wallenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof het Oostblok niet goed vertegenwoordigd is in Amsterdam in een zekere handel in vrouwen. Enzo.
Waarom zou je Amsterdam vergelijken met Praag? Praag is en blijft een pauperstad. Best leuk voor een goedkoop weekendje comazuipen met vrienden . Maar Amsterdam is kwalitatief toch net wat beter dan Praag(hoewel je daar ook aardig kunt stappen)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vergelijk de prijzen in de kroeg in Praag en in Amsterdam. En Euroshopperbier.Kom op hey, nagenoeg elk merk bier in Tsjechie kan zich meten met de topmerken in Nederland.
De kosten voor ondernemers in Amsterdam liggen hoger dan elders, dus zullen de prijzen verhoudingsgewijs ook hoger liggen. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik had het even niet over de Wallen![]()
Avondje stappen in Amsterdam mag best wat kosten vind je niet?
Precies. En het gemiddelde inkomen in Amsterdam zal ook vele malen hoger liggen dan in Praag. Al vind ik 5 euro voor een glas bier ( 10 gulden +) zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De kosten voor ondernemers in Amsterdam liggen hoger dan elders, dus zullen de prijzen verhoudingsgewijs ook hoger liggen. Moet kunnen.
Pas als je daar woont kom je veel dieper in het nachtleven terecht van Praag wat echt veeeel beter is dan Amsterdam of elke andere stad in Nederland. En Praag een pauperstad noemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Waarom zou je Amsterdam vergelijken met Praag? Praag is en blijft een pauperstad. Best leuk voor een goedkoop weekendje comazuipen met vrienden . Maar Amsterdam is kwalitatief toch net wat beter dan Praag(hoewel je daar ook aardig kunt stappen)
Ja tieft dan op naar Praag als het daar zoveel beter isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Pas als je daar woont kom je veel dieper in het nachtleven terecht van Praag wat echt veeeel beter is dan Amsterdam of elke andere stad in Nederland. En Praag een pauperstad noemen.Het stikt er tegenwoordig van de rijken. Vooral Russen.
Owja en alcohol = geen drugs?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:02 schreef Red_Cat het volgende:
Ga vooral de prijs van alcohol omhoog gooien, dan is de stap naar drugs ook weer veel sneller gezet
En die jongeren hebben natuurlijk geen oudere vrienden die het wel kunnen kopen. Compleet zinloos om dit op dat niveau aan te pakken. Ze weten gewoon niet hoe ze het wel aan moeten pakken, daarom verhogen ze de prijzen en trekken op die manier de handen ervan af. Terwijl dat natuurlijk complete BS is, want als wij kunnen verzinnen dat dat niet werkt kunnen zij dat ook neem ik aan......quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:50 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon veel hogere straffen uitdelen aan zowel de verkopers alswel aan de minderjarige gebruikers, ipv de normale gebruikers nu te 'straffen' door ze weer extra te laten dokken.
Het probleem is niet dat de prijzen te laag zijn, maar het probleem is dat er blijkbaar nog steeds drank verkocht kan worden aan minderjarigen, en dat daar verder ook weinig/geen gevolgen aan vast zitten.
het is gewoon de zoveelste melkkoequote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
En die jongeren hebben natuurlijk geen oudere vrienden die het wel kunnen kopen. Compleet zinloos om dit op dat niveau aan te pakken. Ze weten gewoon niet hoe ze het wel aan moeten pakken, daarom verhogen ze de prijzen en trekken op die manier de handen ervan af. Terwijl dat natuurlijk complete BS is, want als wij kunnen verzinnen dat dat niet werkt kunnen zij dat ook neem ik aan......![]()
Lekker met rust laten die prijzen, je pakt er de verkeerde mensen mee. Alsof dat ze ook maar iets kan schelen
Dat heb je mij niet horen zeggen, maar liever tien maal alcohol dan tien maal drugs. Dat kan namelijk veel eerder fout gaan dan met alcohol.quote:
Alcohol = drugs.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen, maar liever tien maal alcohol dan tien maal drugs. Dat kan namelijk veel eerder fout gaan dan met alcohol.
Slaat helemaal nergens op . Alcohol kun je ook gewoon dood aan gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen, maar liever tien maal alcohol dan tien maal drugs. Dat kan namelijk veel eerder fout gaan dan met alcohol.
Dat zeg ik niet huilebalk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja tieft dan op naar Praag als het daar zoveel beter is
Ach kom op man. Ja je kan aan alles doodgaan tegenwoordig! Maar maak even de vergelijking hoeveel mensen er out gaan op een party van alcohol en hoeveel er out gaan van drugsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op . Alcohol kun je ook gewoon dood aan gaan.
Dat zeg ik netquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |