Ik heb Giel geen 1 keer iets over fok horen zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:38 schreef yvonne het volgende:
Noemt ie wel FOK! en Pirania als bron?
Of is het weer "eigen"gevonden nieuws?
dumpert en telegraaf doen dat ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:38 schreef yvonne het volgende:
hij zal het wel "gewoon" van telegraaf.nl hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:38 schreef yvonne het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:42 schreef yvonne het volgende:
Waarom verbaast het me ook niet
Maar puik werk Pirania!
Als het zelfs al bij DAG verkeerd kunnen doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:42 schreef yvonne het volgende:
Waarom verbaast het me ook niet
Maar puik werk Pirania!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:07 schreef GSMboy het volgende:
Die upload-site van de Omroep kan je gewoon beschouwen als een nieuwe Youtube![]()
Staan er ook leuke fragmenten van Giel online en ter inzicht?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef alexis_ het volgende:
Giel gooit die quote 'ik zie je borsen' en 'boobies' inmiddels als jingle door nummers e.d.
Ja, en het is nu al irritant. Als Eva nou even uit de radio kwam floepsen was het al een stuk acceptabeler.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef alexis_ het volgende:
Giel gooit die quote 'ik zie je borsen' en 'boobies' inmiddels als jingle door nummers e.d.
Sure, zo is hij welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:33 schreef alexis_ het volgende:
Giel claimde net dat ie de eerste was met dit nieuws. oid. Ik luisterde niet helemaal helder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |