Ik ergerde mij van de week ook zijn opnmerking hier in de SC over vuig tuig!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Werd je maar gebeten![]()
Het zijn bij voortduring van die lafhartige opmerkingen, vaak net d'r langs
Wat dacht je?? Ik zal die Peter even van de eerste plaats stoten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is de OP met gifje gejat van FANN
[ afbeelding ]
Dít keer zat ik er idd op te azenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je?? Ik zal die Peter even van de eerste plaats stoten?
Ja die kenne we nu welquote:
Ah, er zijn gelukkig toch nog meer mensen die het door hebben de voordurende posts om iedereen en alles belachelijk te maken......quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ergerde mij van de week ook zijn opnmerking hier in de SC over vuig tuig!
Dat was vuig tuig voor de Appie die bedelen om voetbalplaatjes.
Die oetlul heeft het wel over kinderen.
En over kinderen die gemanipuleerd worden door vuig tuig waar die zelf zo graag bij zou horen!
Ik had het te druk met azen op de LAPO.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dít keer zat ik er idd op te azen
jij stookt het vuurtje graag nog even op hé Lies........quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Fann!![]()
(3e hit fok search)
(Wat heb ik die nacht gelachen! Sporti met haar klompendans!)
[RLS SC #051] Uitbuiken van al het kerstfood.
Maar met die infantiele plaatjes bij zijn eigen zogenaamde spitsvondige teksten maakt ie alleen zichzelf de dorpsgek van Fok.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, er zijn gelukkig toch nog meer mensen die het door hebben de voordurende posts om iedereen en alles belachelijk te maken......
ik was al bang dat ik de enige was.........
heeft ie plaatjes dan.....?.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar met die infantiele plaatjes bij zijn eigen zogenaamde spitsvondige teksten maakt ie alleen zichzelf de dorpsgek van Fok.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
jij stookt het vuurtje graag nog even op hé Lies........
Heb niet alles gelezen Coos, was te druk met onzinnige verdedigende stellingen betrekkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ergerde mij van de week ook zijn opnmerking hier in de SC over vuig tuig!
Dat was vuig tuig voor de Appie die bedelen om voetbalplaatjes.
Die oetlul heeft het wel over kinderen.
En over kinderen die gemanipuleerd worden door vuig tuig waar die zelf zo graag bij zou horen!
Sorry (maar niet heus), ik weet dat jij nooit nooit een topic opent, als iemand anders een LaPo heeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had het te druk met azen op de LAPO.
Te laat........quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee memory lane!![]()
En daar mag het blijven hoor!
De naweeën van DGK en CBMLquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is rls-sc?
Ik nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:22 schreef FANN het volgende:
Nah....... het wachten is op morgenochtend, waarin ons bolletje na rijp beraad met vrouwtje zijn gigantisch goeie binnenkomer heeft besproken en in den treure voorbereid.....
ben benieuwd
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een SlowChat voor mensen met het Restless Legs Syndrome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |