quote:Op zondag 28 december 2008 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn feestlocatie, wat doe je?!
Dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
ik maak er bij deze de efteling van
![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Laysa![]()
Ben er ook weg van.
Buona notte en buenas noches
quote:Op zondag 28 december 2008 01:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik draag jou voor als wedding planner
Slaap lekker Ruud!quote:Op zondag 28 december 2008 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Laysa![]()
Ben er ook weg van.
Buona notte en buenas noches
Fann wil ook vast wel een half alfabetje hoorquote:Op zondag 28 december 2008 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou heel gevaarlijk zijn, ik heb niet eens een agenda!![]()
Maar ik zou wel een stukje willen doen!![]()
De A is van avond, 26 september
De B is van BBQ do you remember?
De C is van Cookie, die maakten jullie voor mij!
De D is van dank, hij maakt me zo blij.
Naja, en dan verder....
quote:Op zondag 28 december 2008 01:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat meen je nietsorry
ik maak er bij deze de efteling van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohwja! Dan doen Fan, en ik (Ja ik weiger die 2e Nquote:Op zondag 28 december 2008 01:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fann wil ook vast wel een half alfabetje hoor
quote:Op zondag 28 december 2008 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
zullen we het over sport hebben![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 01:10 schreef Sporti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
zullen we het over sport hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies daar kan geen "moetje" tegenopquote:Op zondag 28 december 2008 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja! Dan doen Fan, en ik (Ja ik weiger die 2e N) omstebeurten 4 regels! Dat zou gezellig zijn!
![]()
En dan de laatste 2 regels precies tegelijkertijd zeggen! Ik zeg, dat alleen al is een reden om te trouwen!
quote:Op zondag 28 december 2008 01:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Precies daar kan geen "moetje" tegenop
Tof! Dan heb jij ook gelijk je eigen stukje om te doen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De A is van avond, 26 september
De B is van BBQ do you remember?
De C is van Cookie, die maakten jullie voor mij!
De D is van dank, hij maakt me zo blij.
Nou vooruit een stukje dan........quote:Op zondag 28 december 2008 01:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fann wil ook vast wel een half alfabetje hoor
Ik maak plaats voor de nachtploeg, wens je rustige dienst Liesquote:Op zondag 28 december 2008 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus, heeft iedereen opeens een normaal ritme ofzo?
eerst een stukkie alfabet !!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 01:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik maak plaats voor de nachtploeg, wens je rustige dienst Lies
Ik lig in een deukquote:Op zondag 28 december 2008 01:22 schreef FANN het volgende:[/
[b]E is voor En kijk is wat ie voor mij kocht
F is voor Fok waar hij vond wat hij zocht
G is voor Gezelligheidsposter wat ie is
H is voor Huilie of had ik het mis?
I is voor Ikke ben de beste daar is waar het om gaat
J is voor Joker waar hij voor staat
en nu Sporti.........
neeeeeeee., da's flauw....... ikke heb het ook gedaan door jou schuld......quote:Op zondag 28 december 2008 01:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk, maar je begrijpt als kwaliteitsposter kan ik me hier niet laten gaan Fann
quote:Op zondag 28 december 2008 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stik hier zowat, en echt, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
"Hij" kwam thuis, en ik vroeg, huh, huil je?
Ik: Nee ik kom niet meer bij.
Toen heb ik het al nahikkend voorgelezen.![]()
Maar dat mag niet meer enzo
Zijn we niet allemaal kwaliteitsusers, ieder op zijn eigen manier?quote:Op zondag 28 december 2008 01:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk, maar je begrijpt als kwaliteitsposter kan ik me hier niet laten gaan Fann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |