vind hem ook opeens een ander gezicht hebben, dikker ofzoquote:Op maandag 15 februari 2010 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope.
Btw; Michael ziet er in mijn ogen anders uitIk zie wel dat het dezelfde is, maar hij ziet er slecht uit
Ja! Ik weet niet wat het was, maar zijn huid zag er ook gewoon slecht uit... Ik weet niet, apart!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
vind hem ook opeens een ander gezicht hebben, dikker ofzozal hij nou steeds met van die gastrolletjes per aflevering komen of zal hij blijvend terugkomen?
Het is nog waar ook. Deze keer de vrijgezellenfeestjes, volgende keer de jurk, etc. Pffff.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Mja, vorig seizoen werd er inderdaad steeds toegewerkt naar de ontknoping. Het zal toch niet zo zijn dat we nu wekenlang toewerken naar dat huwelijk? Dat we constant kerkjes bezoeken, een jurk kiezen, de taart gaan kopen en god weet wat.
Lijkt er wel op jaquote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef superjojo het volgende:
Vind er eigenlijk dit seizoen niet veel aan. De vorige keer zat er een spanning onder, nu zijn de verhaallijnen meer een veredelde soap.
Hier dezelfde gedachtequote:Op maandag 15 februari 2010 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope.
Btw; Michael ziet er in mijn ogen anders uitIk zie wel dat het dezelfde is, maar hij ziet er slecht uit
Omdat het nu niveau GTST wordt. De eerste serie was leuk, maar dit is behoorlijk matig.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoezo?
haha dat weet ik wel zeker; dat wordt een wie-van-de-vier?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:36 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Puk zwanger is en dat ze niet weet van wie...
Vier?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
haha dat weet ik wel zeker; dat wordt een wie-van-de-vier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |