Lotte idd en 1 van die bijna stieven is ook uit Lottequote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie er telkens "Ugly Betty" in
Ik kon niet meer op het Nederlandse komenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lotte idd en 1 van die bijna stieven is ook uit Lotte
Ik vind van welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:13 schreef baniekje het volgende:
En is het het waard om weer te gaan kijken?
Ja ik zie ook constant Lotte. Ik heb na één blok weer weg gezapt. Ik irriteerde mij teveel aan Lotte en dat rare gedoe met Bram.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lotte idd en 1 van die bijna stieven is ook uit Lotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef W00fer het volgende:ja dat begrijp ik, die mensen bedoel ik ook, maar zo maak je er wel een totaal andere serie van dan de eerste reeks. Daar begon het 'spannend' met een moord van Jeroen Krabbé in cement, en speelde door de hele serie 'wie-heeft-het-gedaan?'. Nu met de tweede reeks zit er totaal geen spannend element meer in, en kabbelt het een beetje voort... ik weet gewoon niet zo zeker of er wel een tweede seizoen had moeten komen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, vorig seizoen werd er inderdaad steeds toegewerkt naar de ontknoping. Het zal toch niet zo zijn dat we nu wekenlang toewerken naar dat huwelijk? Dat we constant kerkjes bezoeken, een jurk kiezen, de taart gaan kopen en god weet wat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, die mensen bedoel ik ook, maar zo maak je er wel een totaal andere serie van dan de eerste reeks. Daar begon het 'spannend' met een moord van Jeroen Krabbé in cement, en speelde door de hele serie 'wie-heeft-het-gedaan?'. Nu met de tweede reeks zit er totaal geen spannend element meer in, en kabbelt het een beetje voort... ik weet gewoon niet zo zeker of er wel een tweede seizoen had moeten komen..
Ik vond het gisteren een leuke aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met die 5 ton.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:03 schreef Tha_Duck het volgende:
@jorien: Logisch dat er nog geen verhaal is, seizoen 1 was eigenlijk niet bedoeld voor een seizoen 2 zover ik begrepen heb. Alle verhaallijnen werden daarom afgesloten. Er zal eerst iets nieuws opgebouwd moeten worden nu
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren een leuke aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met die 5 ton.
En dat vreemd gaan
50.000quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren een leuke aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met die 5 ton.
En dat vreemd gaan
Nope.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Het beeld loopt hier (digitaal upc) weer net als vorige week volgens mij 1.5 keer sneller. Echt irritant.
Meer mensen last van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |