Hmm ik heb niks van dit gezien. Wat hebben we ontdekt? Wie heeft Michael erbijj gelapt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:15 schreef W00fer het volgende:
Vandaag was de promo op voor de 4e aflevering. Heel anders dan wat de eerdere afleveringen waren. Veel ontdekkingen !! En Michael gaat mensen erbij naaien.
Dunya en Desie?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef amaranta het volgende:
Wie noemt zn kind nou Otger.
En wat is er met Dunya? Zij heeft iets met de moord te maken of niet?
Het begin leek ook een beetje op een Baantjer aflevering..quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:56 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het wel leuker zonder het mysterie van de moord op Bob.
De snelheid van de verhaallijnen vind ik ook wel prettig, dingen worden niet eindeloos uitgesmeerd over alle aflevering...
En ik ben stiekemop Joep
Joeno toch?? JOEp NOor...quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef Michellee het volgende:
Liever snel dan eindeloos uitgemolken....
Ja Joena....
Ik zat net precies hetzelfde te denken. Vooral door die moord en die videoband. Lekker origineel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:14 schreef Michellee het volgende:
De serie doet mij aan Meiden van de Wit denken.... Met de kleding en een mysterie door de serie...
In de reclame stukjes lijkt het alsof Bob de vader van Mouna heeft vermoord...quote:Op zondag 12 april 2009 09:12 schreef kenwel het volgende:
Blijft een toffe serie om te kijken. Helaas is het op internet slechte kwaliteit als je het vergeet het je wel.
Ik wil weleens weten wat Mouna nu achterhoud voor de rest van Apollo. En dat hondje echt een schatje.
Zozo, we krijgen wel waar voor ons geldquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef W00fer het volgende:
Ik heb GOED nieuws.
België heeft de serie aangekocht en hij is dus vanaf vandaag elke dinsdag te zien om 20.35 op ÉÉN
Voordelen:
-Geen commercials
-100x betere kwaliteit dan de streams
-Terug te kijken via ooitgemist.be (voor de belgen onder ons).
-Elke maandag EN dinsdag Jennifer Hoffman op tv![]()
Nadelen:
-Vandaag aflevering 1 (de moord)
Notes: ondertitels zitten er extragratis bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |