AZ en DWS waren goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Breach het volgende:
Welke 4 clubs, buiten de traditionele top 3, werden ooit kampioen van de Eredivisie?
Sparta, DWS, DOS en AZ 67 dusquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:29 schreef tong80 het volgende:
Noem twee spelers die bij Coerver als jong talent de demonstraties verzorgden ?
quote:
Geef mij DIVO maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ik maakte tegen Dinteloord mijn debu\ut als 15jarige eerste elftal speler
Waar speelde je toen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ik maakte tegen Dinteloord mijn debu\ut als 15jarige eerste elftal speler
Jazekerquote:
NIVO-Sparta in Zaltbommel.quote:
Amaj!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
NIVO-Sparta in Zaltbommel.
Het eerste stond op degraderen en ik scoorde aan de lopende band in de B-1. Ze namen de gok om mijj als spits op te stellen. En we bleven erin.
Als tong van de wijven was afgebleven en van de drank, dan had hij een fortuin kunnen maken in het betaald voetbal.quote:
Dat waren nog eens tijden...quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:25 schreef dndiek het volgende:
Die heb je volgens mij ook ooit in een van je google-quizzen gesteld
Der Weltmeister iddquote:
quote:(Maassluis, 30 juli 1984) is een Nederlandse voetballer.
De boomlange spits probeerde het ooit in de jeugd bij Sparta Rotterdam, maar keerde terug naar zijn geliefde Excelsior Maassluis. In het seizoen 2005/06 speeldein de zaterdaghoofdklasse A.
De aanvaller werd ook geselecteerd voor het Nederlands amateurelftal en maakte indruk door in een oefenduel tegen het Olympisch elftal een goal te scoren uit een vrije trap. RKC Waalwijk bood hem een kans in het betaald voetbal.
In het seizoen 2006/07 speeldevoornamelijk in Jong RKC, waarvoor hij scoorde tegen Ajax in de KNVB-beker. Aan het eind van het seizoen debuteerde
in het eerste elftal van RKC.
Zijn goede prestaties als supersub in het seizoen 2007/08 zorgden ervoor dat hij in de winter zijn contract bij RKC mocht verlengen. Desondanks speeldein het seizoen 2008/09 niet veel, waarna hij in de winterstop op huurbasis naar Excelsior vertrok. Daar maakte hij met vijf goals uit vijf duels een stormachtige entree.
quote:(Den Helder, 25 januari 1978) is een Nederlandse voetballer. In zijn jeugd speelde hij voor ZDH in Den Hoorn (Texel), wat tevens het dorp is waarin hij is opgegroeid.
begon zijn carrière als profvoetballer in 1996 bij AZ. Nadat hij drie jaar weinig aan spelen toekomt, wordt hij verhuurd aan FC Zwolle in de Eerste divisie. Na twee jaar gaat hij naar het hoger gewaardeerde Sparta waar hij van 1999 tot en met 2003 in de Eredivisie voetbalt. Nadat hij weg mag bij Sparta in 2003 gaat hij naar de Go Ahead Eagles, waar hij drie jaar heel goed speelt, dat levert de transfer naar SBV Excelsior op waarmee hij in 2006 promoveert naar de Eredivisie. Vanaf seizoen 2006/2007 speelde hij met SBV Excelsior in de Eredivisie. Die club verhuurde
in januari 2008 voor de rest van het seizoen aan FC Dordrecht. Na afloop van het seizoen 2007/2008 werd zijn contract bij Excelsior niet verlengd, waarop
vertrok naar FC Emmen.
In februari 2009 werd bekend datna het seizoen 2008/09 naar zaterdaghoofdklasser Excelsior Maassluis zal gaan.
Ronald en Frank de Boerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:42 schreef tong80 het volgende:
Noem 15 familieleden die betaaldvoetbal speelden.
Voorbeeld Erwin en Ronald Koeman.
Shit is MM on line en maait iedereens voeten weg voor het grasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef methodmich het volgende:
Edwin en Joey Godee
Cees en Patrick Paauwe
Edinho en Jordão Pattinama
Clarence en Chedric Seedorf
Eric Willaarts en Ricky van Wolfswinkel
Dominique en Gregoor van Dijk
Jan en Edwin OIde Riekerink
Arnold en Gerrie Mühren
Danny en Daley Blind
Wim Jansen en Stanley Brard
Gérard en Dennis de Nooijer
Cor en René van der Gijp
David Mendes da Silva en Iderlindo Moreno Freire
Collins en Paddy John
Edwin en Donny Gorter
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:55 schreef dndiek het volgende:
Tellen deze ook?
van Bommel en van Marwijk
vd Weerden en Arnesen
Ooijer en vd Kerkhof
Jawel hoor. Noemde ze de neefjes van Pipo ( De acteur Cor Witschge )quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:16 schreef Dhill0n het volgende:
We hebben de broertjes witschge nog niet gehad?
ah niet gezienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Noemde ze de neefjes van Pipo ( De acteur Cor Witschge )
Maar zijn broer Wil wel. Speelde bij (dacht ik) Sparta.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:14 schreef tong80 het volgende:
De vader van Jan van Beveren was nederlands kampioen 100 meter sprint. Dus die telt6 niet
Grappig dat wist ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar zijn broer Wil wel. Speelde bij (dacht ik) Sparta.
Bogarde ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welke speler van Ajax schreeuwde vanaf het bordes van de stadsschouwburg: " we willen hasj coke en pillen"
1990 tijdens het vieren van het kampioenschapquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef DeTolk het volgende:
Lijkt me echt iets voor Richard Witsche.
Andi Mullerquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef tong80 het volgende:
Welke technisch directeur van een Duitse "Topclub" is gisteren ontslagen ?
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Andreas Müller van schalke mischien
Zwembad incident. Ploeggenoten gooiden hem in het zwembad, maar JM bleek niet te kunnen zwemmen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef DeTolk het volgende:
Bij welk "incident" was Pfaff betrokken tijdens dat toernooi?
Jhonny van Beukering (NEC),quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:34 schreef methodmich het volgende:
Welke vier eredivisiespelers zijn benaderd door de bond van Indonesië om interlands te gaan spelen voor dat land?
Hij speelt al jaren niet meer, maar je doelt waarschijnlijk op het WK 1974.quote:
Je bent te goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hij speelt al jaren niet meer, maar je doelt waarschijnlijk op het WK 1974.
ik ben benieuwd wie...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:24 schreef tong80 het volgende:
Welke speler werd ooit aan Helmond Sport uitgeleend om later het EK-88 te winnen ?
Dat vermoedde ik alquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:30 schreef tong80 het volgende:
Is juist maar mijn vraag was verkeerd hij komt uit Helmond en werd uitgeleend aan Antwerp FC.
Mijn excuses
Wrijf het er nog ff inquote:
Zo jammer dat Brazilië 82 eruit vloog door hun hakjes achterin.quote:
Niks jammer. Italië was beter.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo jammer dat Brazilië 82 eruit vloog door hun hakjes achterin.
Brazilië speelde het hyele toernooi brijlant.quote:
Fabio Capelloquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
Welke huidige coach speelde in 1973 tegen Ajax in een EC-1 finale ?
Ik zoek een voetballerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:23 schreef DeTolk het volgende:
Michael van Praag, neef van Chiel van Praag.
quote:
Juistquote:
Ja nu de naam nogquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:41 schreef dndiek het volgende:
De Slager van Bilbao met die lastige achternaam
Ik reken hem goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was Andoni Goitoekxae Olaskan of zoiets toch
Ik wist zijn naam maar ik had geen idee hoe je het moest spellen. Na wat google werk bleek het dit te zijnquote:
Gorlukovichquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
Welke Rus brak het been van Marcel Peeper ?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 05:09 schreef tong80 het volgende:
Wie brak de kaak het jukbeen van Paul Gascoigne ?
Veel beterquote:
quote:After recovering from the haemorrhage, Olsen visited Australia coach Guus Hiddink at the Australian World Cup preparation camp in Melbourne. Olsen was acquainted with Hiddink through his friends Søren Lerby and Frank Arnesen. "I'm doing well, but it was a quite scary experience", Olsen told the Dutch newspaper De Telegraaf. The newspaper described Jesper Olsen as looking somewhat fatigued, but otherwise appearing as his usual self.
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:34 schreef tong80 het volgende:
Wat was de laatste keer dat van Hanegem op de middenstip moest huilen ?
Was dat geen mega hint in het andere topic ?quote:
Mwah ik vond de vraag nog knap lastigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dat geen mega hint in het andere topic ?
Maar het antwoord is simpelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mwah ik vond de vraag nog knap lastig
Tscheu la Ling ?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:09 schreef tong80 het volgende:
Welke speler begeleidde Aad Mansveld in zijn laatste dagen ?
Romarioquote:Op donderdag 2 april 2009 18:22 schreef tong80 het volgende:
Welke voetballer werd ooit ontvoerd door de ETA ?
oh nee...maar zijn vader of broer was dat toch wel....al denk ik niet door de ETA ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |