too much infoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
choco lekker , alleen zal het op dit moment niet binnenhouden qua buikloop , heb eerder wat aan norrit
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, eens kijken wanneer de vlaai van Floris komt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:07 schreef Jimbo het volgende:
iemand hier die iets over printers weet ?
ding wat ij heb print echt super licht, maar izt net een nieuwe cardridge in dus daar kan 't mniet aan liggen
Ja, klopt. Vorige week draaiden ze geloof ik wel een andere..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
Jammer dat ze altijd alleen maar dit nummer van haar draaien, maar evengoed:
Sheryl Crow
print nu via photoshopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb die van mij 2 jaar geleden verkocht op de rommelmarkt voor n tientje.......
Toen printe ie ook al licht
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
print nu via photoshopis ie weer te donker
hoor ik daarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig heb ik Scheveningen Blvd in de buurt
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n zin in de zomerDaar helpt dit nummer ook wel weer bij
niemand..?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:12 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand verstand van marktonderzoek hier?
Inderdaad! Maar zondag was het nog beter weerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoor ik daarzomer
![]()
gister was t zulk goed weer heen nu weer regen en nat
quote:
Ouwe spammer!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
een zin waar rekenen in voorkomt snap ik bij voorbaat al nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar ik heb zeg maar een populatie van 68. En een response van 32. En nou moet ik de betrouwbaarheid van dat onderzoek uitrekenen
binnenkort lekker zomerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar zondag was het nog beter weer
Thanksquote:
Is dat jouw voiture?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zo af en toe moet je die spammen hequote:
Ik ken datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja zo af en toe moet je die spammen he
Ik ken dat ookquote:Tevens doet't me denken aan de zomer, en daar heb ik nu echt behoefte aan!
Feliquote:
Het ging hier over voituresquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wil je pronken met je afstandsbediening
Die uitvoering staat nu gewoon weer voor 42 pond op de site en ligt voor 45 euro bij Media-Marktquote:No Line On The Horizon (Ltd Edition Hardback Book CD+DVD)
Price on order date: £44.98
Price charged at dispatch: £17.99
Lowest price up to and including release date: £17.99
Quantity: 1
Total Savings: £26.99
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |