Ok. Wil iemand me opgeven? Ik las dat dat Binck-lid er dan zelf ook wat aan verdient.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Binck is vaak ietsjes sloom, maar dat zijn ooit wel gefixed worden.
Je krijgt alleen 50 euro gratis transactiekosten als een Binck-lid je opgeeft.
Ik heb er weinig verstand van, maar ik ga er ook niet in stappen. Je kan er dikke winst mee maken, maar je kan er ook heel veel mee verliezen, mochten ze genationaliseerd worden. Bij nieuwe staatssteun krabbelt de koers op de lange termijn wel weer op.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:16 schreef slap het volgende:
Vgs mij is het credo bij ING momenteel: verkopen bij plusjes. Gestaffeld afbouwen
Wie ben ik, eh. Ik stap er iig niet in!
ben je al opgegeven?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok. Wil iemand me opgeven? Ik las dat dat Binck-lid er dan zelf ook wat aan verdient.
Als iemand geïnteresseerd is, stuur maar een PM!
¤ 0,10?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:10 schreef bleiblei het volgende:
Ben benieuwd, als Ordina nog een flinke zakker naar beneden gaat maken, koop ik nog wat bij.
Durven jullie nog in Financials te stappen of is dat te risicovol op dit moment?
Wat is bijv. voor ING een mooi instapmoment?
Tostrams stukje lees ik altijd op teletekst en hij zit meestal wel in de goede richting.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:26 schreef slap het volgende:
"De AEX gaat nu „het ravijn in” zegt hij: binnen zes maanden omlaag naar 170 punten, dan naar 110 punten. "
Tostrams
Wat een feest op deze mooie dag..
Er vanuitgaande dat het negatieve nieuws blijft aanhouden. Ik denk eigenlijk dat we het dieptepunt veel eerder gaan bereiken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:26 schreef slap het volgende:
"De AEX gaat nu „het ravijn in” zegt hij: binnen zes maanden omlaag naar 170 punten, dan naar 110 punten. "
Tostrams
Wat een feest op deze mooie dag..
quote:De AEX kan deze week een herstel laten zien tot maximaal 218 tot 220 punten, een niveau dat op zijn laatst aanstaande vrijdag kan worden bereikt.
"Volgende week verwacht ik de laatste zogeheten 'shake out' waarbij de AEX de 190 punten zal gaan opzoeken. Daaronder wordt de capitulatiefase afgerond en de basis gelegd voor een herstel dat kan duren tot in 2010", aldus technisch analist Edward Loef van Theodoor Gilissen Bankiers.
De eerste steun van de AEX ligt op de 200 punten, die al eerder in beeld was als steun in 1994 en als weerstand in 1993. Loef verwacht dat de AEX daar volgende week doorheen gaat. "In de buurt van de 190 punten zal een bodem worden gevormd en ik sluit niet uit dat we tijdens beurs de 175 punten even gaan zien. Dan is de bear market, die in werd gezet in 2007 afgerond en is de markt zeer sterk oversold. Of de beweging met paniek grote omzetten gepaard zal gaan is de vraag, maar krantenkoppen moet je niet uitsluiten", aldus Loef.
nope, intraday low is 205.21quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:55 schreef Wheelgunner het volgende:
Typfoutje bij RTL Z neem ik aan?
"AEX zakt intraday 1,5% tot onder de 106 punten"
lol, toch niet van Rotterdam Airport naar London Luton?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef sitting_elfling het volgende:
verdorie toch wel een leuke beursdag gemist zo te horen. Ben net 10 minuten geleden weer in London aangekomen na 8 uur reizen haha. (vertraging enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |