Dan gooi ik Pamela Anderson er ook maar bij voor haar geweldige acteer prestaties in Barb Wirequote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Jeeh het volgende:
Ik denk vooral hoe ze acteren, maar we maken ons ook allemaal beetje schuldig aan het laatste
Uit de OP:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Clémence Poésy
Gaat dit topic overigens puur om hoe ze acteren.. of meer om het feit of de actrices 'do-able' zijn?
quote:PS: Voor de volledigheid moet er bij actrice altijd even vermeld worden dat het geen babe-contest is.
Nee maar je kunt wel zeggen dat het geen babe contest is, de kans is groot dat 8 van de 10 fokkers puur op 'de vormen van het lichaam' afgaat dan de daadwerkelijke acteer prestaties.quote:
ja, nog maar 3 keerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zag haar er nergens bij staan, maar neem aan dat ik haar over het hoofd heb gezien.. tot even voor de zekerheid:
Meryl Streep
Dat valt wel mee, in het verleden zaten we op het einde ook niet met een hoop babes. Wel met vrijwel uitsluitend hedendaagse actrices, maar dat krijg je er waarschijnlijk toch niet uit. Onbekend is onbemind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Nee maar je kunt wel zeggen dat het geen babe contest is, de kans is groot dat 8 van de 10 fokkers puur op 'de vormen van het lichaam' afgaat dan de daadwerkelijke acteer prestaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |