quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Die waren in Huize maas toch? Ben je heengeweest?quote:
Superdudequote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Partyflock? Ik ben geen cokesnuivende hardcore luisterende gabbert
HOU JE TOETSENBORD VIEZE RELLERT!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
Wat ik net nog wilde zeggen:
LastFM is voor kutpaupers.
Ga lekker verder met het invullen van je CU2 vragenlijstje proleetquote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
Dat ben ik, je tweelingbroer.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:40 schreef Florian_ het volgende:
Hm, vaag. Die mathijsf (met één T ipv 2) heeft precies dezelfde muzieksmaak als ik
quote:
Wutquote:Op maandag 2 maart 2009 21:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga lekker verder met het invullen van je CU2 vragenlijstje proleet!
Ik wilde het ook hebben, want daar kon je heel handig via anderen nieuwe muziek in je genre vinden dacht ik. Maar ik vind de site te moeilijk en heb geen zin om het onder de knie te krijgenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
Nou, 23 naamtopics in de [HOMO] reeks, tof manquote:Op maandag 2 maart 2009 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik voel me superieur door al die naamtopics.
Ik wil ook een grotere iPiemol.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik voel me superieur door al die naamtopics.
BWHEHEHE Bp IS TE DOM VOOR LAST.FM!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde het ook hebben, want daar kon je heel handig via anderen nieuwe muziek in je genre vinden dacht ik. Maar ik vind de site te moeilijk en heb geen zin om het onder de knie te krijgen![]()
Ohja deze:
[ afbeelding ]
Heb ik 23 naamtopics in de KLB-SC?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, 23 naamtopics in de [HOMO] reeks, tof man
Hij mocht wel wat gebruiksvriendelijker, ja..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde het ook hebben, want daar kon je heel handig via anderen nieuwe muziek in je genre vinden dacht ik. Maar ik vind de site te moeilijk en heb geen zin om het onder de knie te krijgen![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Partyflock? Ik ben geen cokesnuivende hardcore luisterende gabbert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |