dat deed ik maar nu weet ik dat het niet bij mij hoord dus laat ik het bij die anderquote:Op maandag 2 maart 2009 21:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik allemaal. Maar heb je dan nooit dat je de onzekerheid of angst van iemand anders overneemt?
ik ben heel gevoellig voor andermans emotiesquote:Op maandag 2 maart 2009 21:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik allemaal. Maar heb je dan nooit dat je de onzekerheid of angst van iemand anders overneemt?
Ja, dat klopt wat je zegt. Maar het zit toch ff in je systeem. Mij helpt het niet meer om dat tegen mezelf te zeggen. Ik weet te goed hoe het werkt.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat deed ik maar nu weet ik dat het niet bij mij hoord dus laat ik het bij die ander
Zekersquote:en mijn tt was beter![]()
Dat wel, maar ik heb het niet zo op telefoons. Is i.i.g. geen manier voor mij om affectie te laten blijken. >_<quote:
Ja, ik ook. Herken het ook. Maar dat afschermen gaat lastig als je iemand graag mag, toch? Tenminste, ik merkte het vandaag bij mijn vriendin. Haar opmerking raakte me tot op het bot (omdat ik open wilde staan en haar begrip wilde tonen).quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben heel gevoellig voor andermans emoties
als iemand een schijthumeur heeft voel ik dat direct aan, als iemand ergens mee zit merk ik dat meestal meteen en is iemand juist heel gelukkig voel ik dat ook.
vroeger raakte me dat enorm en leek het wel of ik er door opgeslokt werd en veranderde mijn eigen humeur hier ook door. tegenwoordig kan ik dat wel goed afschermen en egwoonweg negeren.
Ik ga niet meteen vragen of er wat is al voel ik t, is iemand humeurig ga ik niet mee sikkeneuren (is niet altijd meteen te zien aan iemand dat ie humeurig is of ergens mee zit maar ik voel het) etc etc
klinkt n beetje vaag maar dat heb ik van kinds afaan al heel erg gehad.
ik moet nog een nieuwe telefoon uitzoeken, met abbo voor ik helemaal failliet ga aan de pretpay.. Draaikont nog steeds rond een iPhone, het is een leuk ding.. Ben alleen bang dat ik er vrij snel klaar mee ben eigenlijk..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb het niet zo op telefoons. Is i.i.g. geen manier voor mij om affectie te laten blijken. >_<
Dat soort dingen zijn voor mij heel moeilijk te begrijpen ..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Herken het ook. Maar dat afschermen gaat lastig als je iemand graag mag, toch? Tenminste, ik merkte het vandaag bij mijn vriendin. Haar opmerking raakte me tot op het bot (omdat ik open wilde staan en haar begrip wilde tonen).
In de toekomst ga ik me wel voor haar afschermen, want ik wil mezelf beschermen.
In het geval van leuke dames; daar heb ik altijd de neiging bij om ze te gaan plagenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is mij te vaag
Topic alternatief : Hoe toon jij je affectie aan iemand ?
Dat zeker. Ik was inspiratieloos, as always..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat deed ik maar nu weet ik dat het niet bij mij hoord dus laat ik het bij die ander
en mijn tt was beter
Dat is okayquote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn voor mij heel moeilijk te begrijpen ..
Plagen is kusjes vragenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
In het geval van leuke dames; daar heb ik altijd de neiging bij om ze te gaan plagen![]()
quote:
nou bij sommige gevoelens wil ik nog wel aangeven dat ik wat merk en geef aan dat als de ander er over wilt praten dit kan maar houd het geheel open en laat de ander die stap dan nemen en ga niet doorvragen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Herken het ook. Maar dat afschermen gaat lastig als je iemand graag mag, toch? Tenminste, ik merkte het vandaag bij mijn vriendin. Haar opmerking raakte me tot op het bot (omdat ik open wilde staan en haar begrip wilde tonen).
In de toekomst ga ik me wel voor haar afschermen, want ik wil mezelf beschermen.
bij mij welquote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wat je zegt. Maar het zit toch ff in je systeem. Mij helpt het niet meer om dat tegen mezelf te zeggen. Ik weet te goed hoe het werkt.
[..]
Zekers
Doet me allemaal vrij weinig allemaal, van die gadgets. Mijn favoriete telefoon is nog steeds de Nokia 6310i. Strak, zakelijk en geen stomme toeters en bellen. Oh ja, en 2 weken standby tijd.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef kwaakvaak het volgende:
ik moet nog een nieuwe telefoon uitzoeken, met abbo voor ik helemaal failliet ga aan de pretpay.. Draaikont nog steeds rond een iPhone, het is een leuk ding.. Ben alleen bang dat ik er vrij snel klaar mee ben eigenlijk..
Jaa maar tis soms gewoon erg irritantquote:Op maandag 2 maart 2009 21:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Plagen is kusjes vragen
(zeiden ze niet voor niets vroeger al)
Jij moet meer met je gsm gaan doen en hem in de gaten houdenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Doet me allemaal vrij weinig allemaal, van die gadgets. Mijn favoriete telefoon is nog steeds de Nokia 6310i. Strak, zakelijk en geen stomme toeters en bellen. Oh ja, en 2 weken standby tijd.
Thanks Duim!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou bij sommige gevoelens wil ik nog wel aangeven dat ik wat merk en geef aan dat als de ander er over wilt praten dit kan maar houd het geheel open en laat de ander die stap dan nemen en ga niet doorvragen.
het afschermen bedoel ik meer met mezelf erdoor negatief voelen. dus mee gaan in het slechte gevoel en daardoor mezelf ook verdrietig, boos, teleurgesteld etc etc voelen.
ik ben ik en ik heb genoeg aan mijn eigen gevoel.
dat afschermen gaat weer gepaard met wat ik al zei dat ik gewoonweg pas voor langdurige negatieve gevoelens. Snel relativeren en inzien dat die gevoelens volstrekt nutteloos zijn. Dat helpt MIJ enorm.
Soms verzuip ik mezelf er gewoon even een uurtje heeeeeeeelemaal in meestal mbv muziek (muziek is nu eenmaal mijn ding) om daarna dan ook te zeggen zo en nu is t genoeg geweest en het van me af te zetten.
Herkenbaar..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb het niet zo op telefoons. Is i.i.g. geen manier voor mij om affectie te laten blijken. >_<
plagen is een van de krachtigste manieren van flirtenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
In het geval van leuke dames; daar heb ik altijd de neiging bij om ze te gaan plagen![]()
Wat is een eplayer zonder zijn telefoon immers?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij moet meer met je gsm gaan doen en hem in de gaten houden
Ja psies! Even hoofd luchten en zo. Ik vind het naar om me af te moeten sluiten voor een vriendin, maar als het mij te dichtbij komt, kan ik ff niet anders.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij mij wel
dan moet ik ff nagaan wie ik oppik zeg maar en dan ga ik ff wandelen of zo en als ik dan terug kom sluit ik me af voor die persoon
lullig maar een stuk minder lullig voor mij
Ik weet niet eens waar ik hem heb laten slingerenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:21 schreef automatic_ het volgende:
Jij moet meer met je gsm gaan doen en hem in de gaten houden
quote:
True!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
plagen is een van de krachtigste manieren van flirten
Nee klopt, maar in dit geval denk ik dat ze het wel persoonlijk op gaat vatten. Ze kan er niet tegen als ik me gesloten gedraag. Maar goed, ik zal er een balans in gaan vinden en mezelf eerst voorop stellen.quote:en MNR je hoeft je toch niet altijd voor die persoon af te schermen? alleen voor dat moment
ik ken het bv van klasgenoten, daar sluit ik me dan gewoon die dag voor af... de volgende dag is het vaak over
Dat is moederliefde!!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
Is dit moederliefde of wat? Ik, die niets om voetbal geeft, heb zojuist een uur en een kwartier voetballers onder mijn vingers door laten gaan. Plaatjes welteverstaan, dus veel had ik er zelf echt niet aan.
Ripley.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef Ripley het volgende:
Wat is een eplayer zonder zijn telefoon immers?
Ja dat ik eigenlijk slecht weet hoe het anders te moeten doenquote:
misschien kun je het har uit leggen?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:25 schreef MNR het volgende:
[..]
True!
[..]
Nee klopt, maar in dit geval denk ik dat ze het wel persoonlijk op gaat vatten. Ze kan er niet tegen als ik me gesloten gedraag. Maar goed, ik zal er een balans in gaan vinden en mezelf eerst voorop stellen.
Bedankt voor je tips en woorden Rhu!
Boxie... dat weet je echt welquote:Op maandag 2 maart 2009 21:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat ik eigenlijk slecht weet hoe het anders te moeten doenAffectie tonen op een andere manier that is
Beetje druk gehad met andere dingen afgelopen weekend en afgelopen week. Dus niet zoveel op FOK gezeten. Maar verder wel goed hoor.quote:
Dit is wel een mooie quote om als tvp te gebruiken.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
Soms verzuip ik mezelf er gewoon even een uurtje heeeeeeeelemaal in meestal mbv muziek (muziek is nu eenmaal mijn ding) om daarna dan ook te zeggen zo en nu is t genoeg geweest en het van me af te zetten.
je kan toch gewoon aangeven waarom je dat doet?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:25 schreef MNR het volgende:
[..]
True!
[..]
Nee klopt, maar in dit geval denk ik dat ze het wel persoonlijk op gaat vatten. Ze kan er niet tegen als ik me gesloten gedraag. Maar goed, ik zal er een balans in gaan vinden en mezelf eerst voorop stellen.
Bedankt voor je tips en woorden Rhu!
Dat lijkt me wel het enige juiste. We shall see.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien kun je het har uit leggen?
nou ja ik weet dat dat lastig kan zijn als mensen het niet ervaren dat oppikken van andere en zo
Klopt, klopt, klopt.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan toch gewoon aangeven waarom je dat doet?
als zij een persoon is die dat dan dus opmerkt dan is ze zelf ook gevoelig en zal ze het wel begrijpen.
anders hoeft ze geeneens te merken dat je je daarvoor afsluit.
je eigen gevoel afsluiten is wat anders dan geen medeleven meer kunnen tonen etc....
Oeh dat is wel engquote:Op maandag 2 maart 2009 21:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Boxie... dat weet je echt wel
Je kunt gewoon een smsje sturen waarin je schrijft: "ik vind jou lief"
Verder niets. Dat is genoeg.
Zucht... Dat bedoel ik..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik hem heb laten slingeren
He.. Kleine korte zinnetjes hebben vaak meer impact... Het enige verschil is dat je het moet menenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh dat is wel engmaar ik vind het ook niet zo speciaal eigenlijk
Voor jou misschien niet.. voor degene die het ontvangt welquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja, zulke smsjes zijn super liefquote:Op maandag 2 maart 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet.. voor degene die het ontvangt wel
Hoe vaak krijg je al vrijgezel nu een smsje dat iemand je lief vindt
Niet? Ik kan dat echt heel fijn vindenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik vond gewoon met t poetsen van mn auto een best mooie telefoonquote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik hem heb laten slingeren
Oplader kost een tientje bij de eerste de beste telefoonturkquote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond gewoon met t poetsen van mn auto een best mooie telefoon
heeft iemand ws verloren toen ie in mn auto gezeten heeft
maar wie!?!?!?!?
niemand heeft me verteld dat die zn telefoon verloren is ofzo
aangezien ik geen lader van dat ding hebt, is mijn dochtertje nu heeeeeeeeel blij met dr eigen 'speel'gsm die wel heeeeeeeeeeeel echt lijkt
Wow, goed van je! Hehe. Ik ken je al een beetje hèquote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Al gevonden, hij zat nog in mijn jaszak. Maar uh, geen oproepen of smsjes gemist.
Ja!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
ik smelt altijd bij zo'n sms
niets er in behalve ik vind je lief
of alleen maar kusje of zo
Of: Ga eens naar bed.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
ik smelt altijd bij zo'n sms
niets er in behalve ik vind je lief
of alleen maar kusje of zo
Jaja, ongelooflijk maar jij bent soms best goed bezigquote:
Hahaquote:Op maandag 2 maart 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of: Ga eens naar bed.
Die krijg ik weleens
Haha of *kruipt zachtjes naar automatic_ in bed, geeft een kusje en gaat slapenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef MNR het volgende:
Zo iemand die dan stuurt dat ie met zijn hoofd tegen me aan wil kruipen...
Toen smolt ik wel ff hoor.. pfff.
Dat was te verwachten toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja, ongelooflijk maar jij bent soms best goed bezig
Jaaa via sms, maar als je dan tegen iemand zegt "ik vind je lief" geeft vaak zo'n lauwe reactiequote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef MNR het volgende:
Het leukste zijn de smsjes die vanuit het niets komen
ahhhh fokkers sturen jou dit soort smsjes dus!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha of *kruipt zachtjes naar automatic_ in bed, geeft een kusje en gaat slapen
Maar goed; ik vind het ook altijd wel leuk om dat soort berichtjes zelf te sturen
je kan dr ook gewoon even lekker knuffelen of een kusje geven als je langslooptquote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaaa via sms, maar als je dan tegen iemand zegt "ik vind je lief" geeft vaak zo'n lauwe reactie
Hehe. Wie weet!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahhhh fokkers sturen jou dit soort smsjes dus!!!
Nee!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaaa via sms, maar als je dan tegen iemand zegt "ik vind je lief" geeft vaak zo'n lauwe reactie
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 2 maart 2009 21:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee!
Dat ben ik niet me je eens. Als je iemand recht in zijn ogen kijkt, kun je echt wel zien of het gemeend is of niet. Als ik iemand recht aankijk en ik zeg: "ik vind je lief", komt dat echt bij mij van binnenuit. En de glimlach die ik dan tegenover me zie... vind ik dan zo waardevol. Dat zijn de mooie momenten
Ja!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan dr ook gewoon even lekker knuffelen of een kusje geven als je langsloopt
een aai over de bol kan al genoeg zijn
t gaat om t gevoel (de affectie erachter) die je dan dus toont!
Haha. Och, dat valt allemaal wel meequote:
Ik begrijp je niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:51 schreef JoeyT het volgende:
Verkapte jezus wat mis ik niets post
ik sluit me bij mnr aanquote:Op maandag 2 maart 2009 21:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee!
Dat ben ik niet me je eens. Als je iemand recht in zijn ogen kijkt, kun je echt wel zien of het gemeend is of niet. Als ik iemand recht aankijk en ik zeg: "ik vind je lief", komt dat echt bij mij van binnenuit. En de glimlach die ik dan tegenover me zie... vind ik dan zo waardevol. Dat zijn de mooie momenten
ohja dat kon natuurlijk ook nog haha niet aan ged8quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Wie weet!
ik heb geen zin om mijn echte naam te gevne, ook al weten sommige die al wel![]()
Dat was verkapt zeggen dat ik jullie lekker door laat knuffelen om morgen wel weer ff vervelend te doenquote:
Ahhhhquote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat was verkapt zeggen dat ik jullie lekker door laat knuffelen om morgen wel weer ff vervelend te doen.
Praatjesquote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel tijd.![]()
Bovendien heb je zelf een drukke agenda.![]()
En nooit gehad dat de ander van het gestaar zich wat ongemakkelijk gaat voelen ? zeker als je dat zo zegt ?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee!
Hehequote:Op maandag 2 maart 2009 21:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohja dat kon natuurlijk ook nog haha niet aan ged8
Intimiteit is altijd ongemakkelijk.. omdat het opeens zo dichtbij komt. Maar dat maakt het juist zo fijnquote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
En nooit gehad dat de ander van het gestaar zich wat ongemakkelijk gaat voelen ? zeker als je dat zo zegt ?
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
Ik heb met een jongen meisjes gehad dat als we elkaar aankeken, de chemisty er vanaf vloog. Ik vond dat heerlijk. Vooral als we dan daarna gingen knuffelen. Dat is zo lekker
Zo'n sms, waar we het daarnet over hadden, heb ik dit weekend nog gehadquote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe lang is het geleden dat iemand, op wat voor manier dan ook, affectie toonde naar jullie?
Als in: vandaag. Alleen zit ik daar niet echt op te wachtenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe lang is het geleden dat iemand, op wat voor manier dan ook, affectie toonde naar jullie?
Dat ik echt dat van: wow wat lief is al een tijdje geleden..quote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
1 minuut, 10 minuten, 15 minuten. Ja ik vloog weer ff voorbij. Kenker wat een nerd onderwerpquote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
;D vertel?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Als in: vandaag. Alleen zit ik daar niet echt op te wachten
Ahh, dat is lief!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ik echt dat van: wow wat lief is al een tijdje geleden..
Trouwens wel eens toen ik in een wat depri periode zat van twee fokkers een knuffel gekregen.. zomaar uit het niets een pakketje thuisbezorgd gekregen
Dan bemoei je je er toch lekker niet meequote:Op maandag 2 maart 2009 22:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1 minuut, 10 minuten, 15 minuten. Ja ik vloog weer ff voorbij. Kenker wat een nerd onderwerp.
Vandaag nog, maar niet van de mensen waar ik het van zou willenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
dat was vanmiddagquote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
Jawelquote:Op maandag 2 maart 2009 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan bemoei je je er toch lekker niet mee
Natuurlijk tellen die meequote:Op maandag 2 maart 2009 22:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was vanmiddag
(als mn kindjes meetellen!?)
Ik ben het met CG eens...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel.
Beetje treurig gesteld met de SIngles.
Ooh knuffelen kan zo lekker zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Intimiteit is altijd ongemakkelijk.. omdat het opeens zo dichtbij komt. Maar dat maakt het juist zo fijn
Ik heb met een jongen gehad dat als we elkaar aankeken, de chemisty er vanaf vloog. Ik vond dat heerlijk. Vooral als we dan daarna gingen knuffelen. Dat is zo lekker
Serieus? Dat wist ik nog niet...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn ex stalkt me, niet echt interessant dus.
Hmm.. Ik ben er niet altijd fan van als ik eerlijk ben, maar ik kan niet zeggen wanneer wel/niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
FF wat zo te binnenschiet : Vinden jullie hand in hand lopen erg ? of juist leuk of ?
Jij bent dan ook een ontzettende nerd, dus pas je hier goed bij.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1 minuut, 10 minuten, 15 minuten. Ja ik vloog weer ff voorbij. Kenker wat een nerd onderwerp.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben het met CG eens...
Als het treurig met ons gesteld is, dan hebben wij echt geen zin in iemand met een relatie
Op z'n momenten.. niet altijd standaard ofzo.. Ben er zeker ook niet tegen.. maar niet elke sec dat je naast elkaar looptquote:Op maandag 2 maart 2009 22:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ooh knuffelen kan zo lekker zijn![]()
FF wat zo te binnenschiet : Vinden jullie hand in hand lopen erg ? of juist leuk of ?
Daar kan jij nu niet over oordelenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar ook zonder relatie krijg ik jeuk van zo'n onderwerp.
Gewoon lekker wegblijven dan op zo'n momentquote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar ook zonder relatie krijg ik jeuk van zo'n onderwerp.
Hmm...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik had er een einde aan gemaakt.. zij wilde me niet kwijt.. en nog steeds niet.
Dat is in principe waar. Alleen komen mn haren overeind als we gaan vertellen wanneer iemand lief tegen me is geweest.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een ontzettende nerd, dus pas je hier goed bij.
Helemaal verliefd hand in hand lopen... langs het strand ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:08 schreef mrbox het volgende:
Ik wil graag mn mening ventilerenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon lekker wegblijven dan op zo'n moment
En in de stad?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Helemaal verliefd hand in hand lopen... langs het strand ofzo.
iets meer als 1 uurtje geledenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
Dat kan ook ergens andersquote:
Aah de jeuk wordt al minderquote:Op maandag 2 maart 2009 22:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze posten nooit in bodybuildingquote:
danquote:
Dan verhuis je ergens anders heenquote:
Aangezien bijna iedereen hier "vandaag" antwoordt, zeur je een beetjequote:Op maandag 2 maart 2009 22:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is in principe waar. Alleen komen mn haren overeind als we gaan vertellen wanneer iemand lief tegen me is geweest.
Dan heb ik een beetje van: Ding dong kom achter FOK! vandaan en zorg dat je snel die knuffel krijgt.
Ja, dan zijn er niet altijd mensen voor handen waarvan je een knuffel wilt krijgen hèquote:Op maandag 2 maart 2009 22:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is in principe waar. Alleen komen mn haren overeind als we gaan vertellen wanneer iemand lief tegen me is geweest.
Dan heb ik een beetje van: Ding dong kom achter FOK! vandaan en zorg dat je snel die knuffel krijgt.
Nou als je het nodig vindt om dit te delen en er dus bewust mee bezig bent is er toch wat mis.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aangezien bijna iedereen hier "vandaag" antwoordt, zeur je een beetje
heerlijk toch en dan elkaar afentoe even lief aan kijken of beetpakken tussendoorquote:Op maandag 2 maart 2009 22:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan zorg je er maar voor dat Rival in je mooie nieuwe huis komt wonen en stel jij me snel aan je zus voorquote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dan zijn er niet altijd mensen voor handen waarvan je een knuffel wilt krijgen hè
Het kipje spelen?quote:
het was een vraag en mensen geven antwoordquote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou als je het nodig vindt om dit te delen en er dus bewust mee bezig bent is er toch wat mis.
Owja want dat is vanavond al direct te regelenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zorg je er maar voor dat Rival in je mooie nieuwe huis komt wonen en stel jij me snel aan je zus voor.
Win win situatie
Dan vind ik VBL nog leuk maar daar zijn ze zo dom.quote:
Eerste; nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zorg je er maar voor dat Rival in je mooie nieuwe huis komt wonen en stel jij me snel aan je zus voor.
Win win situatie
Zie de knipoogquote:Op maandag 2 maart 2009 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een vraag en mensen geven antwoord
net als wit of bruin brood?
bodybuilden stom of leuk? etc
dat doen we hier, aardig antwoord geven op vragen omdat we geintereseert zijn in elkaar
Alles beter dan - op dit moment - hier.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan vind ik VBL nog leuk maar daar zijn ze zo dom.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alles beter dan - op dit moment - hier.
Ik krijg er een beetje genoeg van, sorry.
Probeer POL of NWS eens?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:18 schreef JoeyT het volgende:
Dan vind ik VBL nog leuk maar daar zijn ze zo dom.
Oja sorry... Een 'trouwe' vriend. Overigens ben ik ook erg trouw en vroeg ik slechts of je me wilde voorstellen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eerste; nee.Tweede: nee, mijn zus heeft een veel te leuke (trouwe) vriend
Wat een gezeur van iedereen vandaag zegquote:Op maandag 2 maart 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alles beter dan - op dit moment - hier.
Ik krijg er een beetje genoeg van, sorry.
Geeft echt nietquote:
nee dankjequote:Op maandag 2 maart 2009 22:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie de knipoog.
En doe wat aan je spelling.
Je hebt duidelijk de afgelopen dag iets gemist, denk ikquote:Op maandag 2 maart 2009 22:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gezeur van iedereen vandaag zeg
Gelukkigquote:
Dat gaat dus ook niet gebeurenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja sorry... Een 'trouwe' vriend. Overigens ben ik ook erg trouw en vroeg ik slechts of je me wilde voorstellen.
Deze reeks is gewoon zo homoquote:Op maandag 2 maart 2009 22:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gezeur van iedereen vandaag zeg
Ik denk het. Enlighten mequote:Op maandag 2 maart 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de afgelopen dag iets gemist, denk ik
[..]
Gelukkig
Ik bood niets aanquote:
Nou volgens mij was je er gewoon en is het weer gebakken lucht omdat er hier geknuffeld moet worden.quote:
Sorry, maar daar heb ik weinig zin in. Haha.quote:
Perfect voor jou dusquote:
Desondanks blijf je dit topic toch stiekum volgen, en je reageert er zelfs.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:22 schreef JoeyT het volgende:
Deze reeks is gewoon zo homogeworden. Beetje op het randje kan niet meer.
Ik ga bijna eten
Ik ga eens kijken.quote:
Sterke reply...quote:
oke gewoon nee danquote:
Stiekem? Ik post hier al jaren. En er zijn altijd een paar users die het geknuffel minder knuffelig makenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Desondanks blijf je dit topic toch stiekum volgen, en je reageert er zelfs.
Nee is idd gewoon duidelijker. Dank jequote:Op maandag 2 maart 2009 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke gewoon nee dan
ik vond de dankje wel zo netjes maar dan niet
ik weet geloof ik niet alles maar er zijn wat emmertjes over gelopen oa naar tijn en sedan en ik denk dat iedereen blij was dat het weer rustig was en als joey dan zo joey gaat zijn is dat ff niet zo welkomquote:
Waarom mag er niet eens een tijdje geknuffeld worden?? Wat is daar mis mee. Waarom moet er altijd wel gezeik over iets zijn of over geneuk gepraat worden?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Stiekem? Ik post hier al jaren. En er zijn altijd een paar users die het geknuffel minder knuffelig maken.
Maar zeg er wel even duidelijk bij dat ik daar niets mee te maken had. Sterker nog, ik probeerde het te lijmenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet geloof ik niet alles maar er zijn wat emmertjes over gelopen oa naar tijn en sedan en ik denk dat iedereen blij was dat het weer rustig was en als joey dan zo joey gaat zijn is dat ff niet zo welkom
gok ik
Doet niets af aan het feit dat je het toch blijft volgen. Als ik iets niet meer leuk vind, dan volg ik het niet meer en post er gewoon niet meer. It's that simple.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:26 schreef JoeyT het volgende:
Stiekem? Ik post hier al jaren. En er zijn altijd een paar users die het geknuffel minder knuffelig maken.
Het leven is geen grote knuffelparadequote:Op maandag 2 maart 2009 22:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom mag er niet eens een tijdje geknuffeld worden?? Wat is daar mis mee. Waarom moet er altijd wel gezeik over iets zijn of over geneuk gepraat worden?
Gezeik ook altijd
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?quote:
Of waarom neem jij alles zo serieus?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom mag er niet eens een tijdje geknuffeld worden?? Wat is daar mis mee. Waarom moet er altijd wel gezeik over iets zijn of over geneuk gepraat worden?
Gezeik ook altijd
Ik kom nou niet op Fok! in de hoop daar het leven tegen te komenquote:
jawel, maar het klinkt zo... care bear wereld zeg maarquote:Op maandag 2 maart 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?
Ik zeg dan ook.. een tijdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet niet dat jij hier post mede door mij. Ik heb tientallen keren geprobeerd om deze reeks open te houden, open te krijgen en open gekregen. Het zit me dus diepquote:Op maandag 2 maart 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat je het toch blijft volgen. Als ik iets niet meer leuk vind, dan volg ik het niet meer en post er gewoon niet meer. It's that simple.
ow nee gadverquote:Op maandag 2 maart 2009 22:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
jawel, maar het klinkt zo... care bear wereld zeg maar
ik impliceerde toch ook niet dat jij er bij betrokken was?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar zeg er wel even duidelijk bij dat ik daar niets mee te maken had. Sterker nog, ik probeerde het te lijmen![]()
.
Wij zijn denk ik ook zeer tegenovergesteld. Jij bent echt zo'n troetelbeer en ik gedij lekker als het een beetje scherp is. We zoeken allebei iets en we klagen allebei, dus misschien moeten we gewoon meer geneieten van de momenten dat 1 van de twee er niet is.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?
Ik zeg dan ook.. een tijdje
heb t even voor je geeditquote:Op maandag 2 maart 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga vannacht laat opblijven
Dan weten jullie dat.
Ik heb nl helemaal geen zin om te slapen en morgen weer alleen wakker te worden
Dat is best wel triest en nerd-like eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:32 schreef JoeyT het volgende:
Jij weet niet dat jij hier post mede door mij. Ik heb tientallen keren geprobeerd om deze reeks open te houden, open te krijgen en open gekregen. Het zit me dus diep
Slaap lekker Rip.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga vannacht laat opblijven
Dan weten jullie dat.
Ik heb nl helemaal geen zin om te slapen en morgen weer wakker te worden
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wij zijn denk ik ook zeer tegenovergesteld. Jij bent echt zo'n troetelbeer en ik gedij lekker als het een beetje scherp is. We zoeken allebei iets en we klagen allebei, dus misschien moeten we gewoon meer geneieten van de momenten dat 1 van de twee er niet is.
Hmmm okequote:Op maandag 2 maart 2009 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een baaldag
Dus ik ben niet in mn hum
je kan anders geweldig KNUFFULUHHHHHHHHHquote:Op maandag 2 maart 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
al vind ik mezelf geen troetelbeer
En hier van 's ochtends tot 's avonds posten niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is best wel triest en nerd-like eigenlijk.
[..]
* Knuffel geeft.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een baaldag
Dus ik ben niet in mn hum
Een beetje danquote:Op maandag 2 maart 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
al vind ik mezelf geen troetelbeer
Dat is nou nét wat ik nodig had..quote:
kijk de meeste hier zijn single en zijn ook nog it nerds die de hele dag niets hoeven doen en wel over internet beschikken.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En hier van 's ochtends tot 's avonds posten niet?
En dan ook nog over wanneer je voor het laatst geknuffeld bent...
Nou oke .. een beetjequote:
Mwah, ik ben hier al een paar dagen niet geweest. Dat kunnen de regulars wel beaamen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:40 schreef JoeyT het volgende:
En hier van 's ochtends tot 's avonds posten niet?
En dan ook nog over wanneer je voor het laatst geknuffeld bent...
+1 Inzichtvol.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Duimelot het volgende:
kijk de meeste hier zijn single en zijn ook nog it nerds die de hele dag niets hoeven doen en wel over internet beschikken.
kan me voorstellen dat die dan de hele dag fokken.....
jij echter hebt een vriendin maar bent echt werkelijk zowat elke dag/ avond online (en dan ook nog in een singles topic en dan ook nog flirten en over neuken praten)
is imo nog veeeeeeeeeel trietser (vooral voor die vriendin)
Jij ik vind het ook erg triest dat ik de laatste tijd zoveel achter FOK! zit. Niet omdat FOK! suf is, wel omdat ik niet veel beters te doen heb dan een beetje studerenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, ik ben hier al een paar dagen niet geweest. Dat kunnen de regulars wel beaamen.
Ach, het is niet triester dan wat jij doet. Als je het echt zo homo en triest vond, you'd put your money where your mouth is.
Dankje Duimelotquote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kijk de meeste hier zijn single en zijn ook nog it nerds die de hele dag niets hoeven doen en wel over internet beschikken.
jij echter hebt een vriendin maar bent echt werkelijk zowat elke dag/ avond online (en dan ook nog in een singles topic en dan ook nog flirten en over neuken praten)
Poeh wat neem je het serieusquote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jottem beertjequote:Op maandag 2 maart 2009 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Je zou haast denken dat die vriendin verzonnen is
Ik geef zelden hoger dan +1, maar voor jou maak ik graag een uitzondering. Dus bij deze.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:45 schreef Duimelot het volgende:
iedereen krijgt altijd +10
en ik krijg maar +1
Tja, van mij mag je. Ik stoor me er verder niet aan. Alleen wijs ik je dan weer wel op enigzins hypocriet gedrag.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:46 schreef JoeyT het volgende:
Jij ik vind het ook erg triest dat ik de laatste tijd zoveel achter FOK! zit. Niet omdat FOK! suf is, wel omdat ik niet veel beters te doen heb dan een beetje studeren. Afgezien van de weekenden natuurlijk
.
Jij ik vind het ook erg triest dat ik de laatste tijd zoveel achter FOK! zit. Niet omdat FOK! suf is, wel omdat ik niet veel beters te doen heb dan een beetje studeren . Afgezien van de weekenden natuurlijk .quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Poeh wat neem je het serieus. Bovendien kloppen je tijden van mn internet gedrag niet
.
Mja inderdaad...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
He Duim, hij komt straks weer met: 'niet zo serieus joh!'
Wat is hypocriet?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, van mij mag je. Ik stoor me er verder niet aan. Alleen wijs ik je dan weer wel op enigzins hypocriet gedrag.
cuequote:
Kindercolaquote:
heyquote:Op maandag 2 maart 2009 22:57 schreef Den_Haag het volgende:
avond
bijna klaar met studeren. hoe was het hier vanavond?
Anderen zaken verwijten die je zelf ook doet.quote:
Trustequote:
Hoi D_H.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:57 schreef Den_Haag het volgende:
avond
bijna klaar met studeren. hoe was het hier vanavond?
ts niet zeuren jij, je kan altijd je ex even binnenroepenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Anderen zaken verwijten die je zelf ook doet.
Als ik op dit moment een leuke vriendin zou hebben, dan weet ik wel leukere dingen dan kansloos posten op FOK.
Mja, alleen heb ik daar net niet zo'n behoefte aan.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:00 schreef Duimelot het volgende:
ts niet zeuren jij, je kan altijd je ex even binnenroepen
staat ze tussen de bosjes in een lange zwarte jas en een hoed op?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, alleen heb ik daar net niet zo'n behoefte aan.
Ik bedoel je neemt het te serieus dat ik commentaar heb op 'JULLIE' internetgedrag.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jij ik vind het ook erg triest dat ik de laatste tijd zoveel achter FOK! zit. Niet omdat FOK! suf is, wel omdat ik niet veel beters te doen heb dan een beetje studeren . Afgezien van de weekenden natuurlijk .
dit zeg je net zelf.... ik heb niets over weekenden vermeld....
je hebt niet veel beters te doen dus?
en die ge wel di ge vriendin van je dan die zo bloedmooi op uiterlijk is gekozen maar een super innerlijk heeft waardoor je echt nooit voor een ander zou vallen.....
TRIEST toch dat je haar 'niets te doen' noemt en gewoon negeerd om een beetje duf te fokken en vooral veel te flirten en over neuken te praten
ik denk ook niet dat het waar is dat joey een vriendin heeft...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde jij laatst dat jullie juist samenwoonden in A'dam en dat jij nog iets in M'stricht had...quote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel je neemt het te serieus dat ik commentaar heb op 'JULLIE' internetgedrag.Commentaar op mn eigen heb ik zeker. Niet omdat ik niet mag internetten maar dat ik dat eigenlijk meer moet richting op wat taaiere stof
.
Tussen mij en mn vriendin zit dan ook vaak 250 km dus haar noem ik niet 'niets doen', maar haar 'doe' ik liever. Zit ik hier, zit zij niet hier.
[stook]quote:Op maandag 2 maart 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat het waar is dat joey een vriendin heeft...
Hij lult gewoon man.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat het waar is dat joey een vriendin heeft...
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde jij laatst dat jullie juist samenwoonden in A'dam en dat jij nog iets in M'stricht had...
Begin dan tegen Ryan3 over zijn vermeende kiddie-love in POL.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef JoeyT het volgende:
Niet omdat ik niet mag internetten maar dat ik dat eigenlijk meer moet richting op wat taaiere stof.
ik neem nix serieus, had gewoon zin om mijn associatie over jouw internetgedrag hier eens te plaatsenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel je neemt het te serieus dat ik commentaar heb op 'JULLIE' internetgedrag.Commentaar op mn eigen heb ik zeker. Niet omdat ik niet mag internetten maar dat ik dat eigenlijk meer moet richting op wat taaiere stof
.
Tussen mij en mn vriendin zit dan ook vaak 250 km dus haar noem ik niet 'niets doen', maar haar 'doe' ik liever. Zit ik hier, zit zij niet hier.
Ik zat net te lezen in POL en weet weer wat daar zo irri aan is. Bv dat Wilders topic. Ik krijg mezelf gewoon niet zo ver om te posten omdat ze gewoon zo, gewoon zo, gewoon op Wilders stemmenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Begin dan tegen Ryan3 over zijn vermeende kiddie-love in POL.
Ja, dit is ban waardig materiaal. Hihihihi.
Zie emoticonsquote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik neem nix serieus, had gewoon zin om mijn associatie over jouw internetgedrag hier eens te plaatsen
maar als iemand anders dat doet dan is het meteen 'serieus' !?!?
dan bijdeze, wil je aub niet alles zo serieus opvatten en je toetsenbord t raam uit smijten
en ga zelf ook mee vliegen danquote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik neem nix serieus, had gewoon zin om mijn associatie over jouw internetgedrag hier eens te plaatsen
maar als iemand anders dat doet dan is het meteen 'serieus' !?!?
dan bijdeze, wil je aub niet alles zo serieus opvatten en je toetsenbord t raam uit smijten
Ach, ik kan best begrijpen waarom mensen dat doen. Voornamelijk uit onvrede met de gevestigde orde.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef JoeyT het volgende:
Ik zat net te lezen in POL en weet weer wat daar zo irri aan is. Bv dat Wilders topic. Ik krijg mezelf gewoon niet zo ver om te posten omdat ze gewoon zo, gewoon zo, gewoon op Wilders stemmen.
dit is zooooooooooooooooooo havo3 niveau hequote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik studeer in Maastricht, ik solliciteer in A'dam. Ben ik in het westen dan woon ik idd samen. Eigen studio heb ik net over de grens.
Dat zal vast wel een drijfveer zijn, maar dat ze zo dom zijn om die populist van een Wilders te volgen is weer totaal iets anders.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, ik kan best begrijpen waarom mensen dat doen. Voornamelijk uit onvrede met de gevestigde orde.
Ja ik snap dat gewoon echt niet. Maar misschien ben ik te 'bang' voor de gevolgen. Ik heb het idee dat wanneer hij 'aan de macht' komt de multiculturele samenleving flink naar de klote gaat. Aan de andere kant, als hij eenmaal aan de macht is geweest zal er weinig van hem over zijn. Zulke mensen zitten het liefst voor altijd in de oppositie zodat ze zelf geen verantwoordelijkheid hoeven te dragenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, ik kan best begrijpen waarom mensen dat doen. Voornamelijk uit onvrede met de gevestigde orde.
Ben je nou nog bezig, hup voorover buigen jijquote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit is zooooooooooooooooooo havo3 niveau he
Euh dit gaat over PM naar auto... Ben arme student en het was goedkoper HUREN in Belgiequote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit is zooooooooooooooooooo havo3 niveau he
Maagdquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je nou nog bezig, hup voorover buigen jij![]()
Als je scherp bent, kan je iig wel geile plaatjes plaatsenquote:
Wat ik hem wel moet nageven is dat het een van de weinige politici is die wèl ruggengraat heeft. En zijn partijprogramma gaat natuurlijk wel verder dan de Islam (dat de media alleen dit aspect belicht, ligt meer aan de media en de reguliere partijen dan Wilders).quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef robbolo het volgende:
Dat zal vast wel een drijfveer zijn, maar dat ze zo dom zijn om die populist van een Wilders te volgen is weer totaal iets anders.
Tja, daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik snap dat gewoon echt niet. Maar misschien ben ik te 'bang' voor de gevolgen. Ik heb het idee dat wanneer hij 'aan de macht' komt de multiculturele samenleving flink naar de klote gaat. Aan de andere kant, als hij eenmaal aan de macht is geweest zal er weinig van hem over zijn. Zulke mensen zitten het liefst voor altijd in de oppositie zodat ze zelf geen verantwoordelijkheid hoeven te dragen.
Probsquote:
Waarom wil je niet neuken?quote:
gelukkig, ik ben niet de enigequote:
sinds jij geen piemel van vlees hebt....quote:
Ruggengraat. Het is gewoon makkelijk om te schreeuwen. Wat hij doet kan iemand van de PvdA of CDA niet doen. Bovendien draagt hij nooit de verantwoordelijkheid, dus hoeft hij nooit compromissen te sluiten. Komt hij aan de macht dan zal hij die waarschijnlijk net zo snel weer kwijt zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat ik hem wel moet nageven is dat het een van de weinige politici is die wèl ruggengraat heeft. En zijn partijprogramma gaat natuurlijk wel verder dan de Islam (dat de media alleen dit aspect belicht, ligt meer aan de media en de reguliere partijen dan Wilders).
[
Stom hoor..quote:Op maandag 2 maart 2009 23:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sinds jij geen piemel van vlees hebt....
als je die regelt dan wil ik best met jou neuken
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sinds jij geen piemel van vlees hebt....
als je die regelt dan wil ik best met jou neuken
![]()
![]()
![]()
Die ruggegraat van m zal m ook wel veel stemmen opleveren, maar dat lege populistsche gelul wordt er zo door overschaduwd. En ik kan Wilders er ook niet echt op betrappen om de andere punten van zijn partij-programma aan het licht te brengen. Doet hij volgens mij net zo sporadisch als dat de media dat doet.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat ik hem wel moet nageven is dat het een van de weinige politici is die wèl ruggengraat heeft. En zijn partijprogramma gaat natuurlijk wel verder dan de Islam (dat de media alleen dit aspect belicht, ligt meer aan de media en de reguliere partijen dan Wilders).
oh baby give it to mequote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mental image.... zie nu cue een salamiworst voorhangen
Er zal wss nooit een meerderheid in de kamer kunnen vormen. Maar dan hebben de mensen toch hun voorkeur uitgesproken voor verandering. Denk dat dat op dit moment het belangrijkste is.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ruggengraat. Het is gewoon makkelijk om te schreeuwen. Wat hij doet kan iemand van de PvdA of CDA niet doen. Bovendien draagt hij nooit de verantwoordelijkheid, dus hoeft hij nooit compromissen te sluiten. Komt hij aan de macht dan zal hij die waarschijnlijk net zo snel weer kwijt zijn.
Ik had die laatst nog in m'n handenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mental image.... zie nu cue een salamiworst voorhangen
is weer es wat anders dan een komkommerquote:Op maandag 2 maart 2009 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had die laatst nog in m'n handen
Ach ja, dat doet de SP b.v. ook. Dat is echt een pure oppositiepartij.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef JoeyT het volgende:
Ruggengraat. Het is gewoon makkelijk om te schreeuwen. Wat hij doet kan iemand van de PvdA of CDA niet doen. Bovendien draagt hij nooit de verantwoordelijkheid, dus hoeft hij nooit compromissen te sluiten. Komt hij aan de macht dan zal hij die waarschijnlijk net zo snel weer kwijt zijn.
pas je op, ik glibber zo van mn bank af joh!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had die laatst nog in m'n handen
Dat is de dagelijkse gang van zaken hequote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is weer es wat anders dan een komkommer
Gatver cue.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is de dagelijkse gang van zaken he
Maar die worst heb ik wel weer netjes teruggehangen
Mja ik ga je zo volgenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef Duimelot het volgende:
ik ga mn bedje opzoeken
fijne avond nog en slaap lekker strakjes![]()
Dat is al een goed beginquote:Op maandag 2 maart 2009 23:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
pas je op, ik glibber zo van mn bank af joh!
Ik bedoel dus niet meerderheid in de zin van meer dan 75 zetels. Maar grootste partij zou hij zo eens kunnen worden als er weer iets gebeurt.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er zal wss nooit een meerderheid in de kamer kunnen vormen. Maar dan hebben de mensen toch hun voorkeur uitgesproken voor verandering. Denk dat dat op dit moment het belangrijkste is.
ik had laatst een komkommer gekocht, maar toen kreeg ikbezoek... hebben we de komkommer maar gewoon opgegeten. ook lekkerquote:Op maandag 2 maart 2009 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is de dagelijkse gang van zaken he
Maar die worst heb ik wel weer netjes teruggehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |