dat deed ik maar nu weet ik dat het niet bij mij hoord dus laat ik het bij die anderquote:Op maandag 2 maart 2009 21:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik allemaal. Maar heb je dan nooit dat je de onzekerheid of angst van iemand anders overneemt?
ik ben heel gevoellig voor andermans emotiesquote:Op maandag 2 maart 2009 21:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik allemaal. Maar heb je dan nooit dat je de onzekerheid of angst van iemand anders overneemt?
Ja, dat klopt wat je zegt. Maar het zit toch ff in je systeem. Mij helpt het niet meer om dat tegen mezelf te zeggen. Ik weet te goed hoe het werkt.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat deed ik maar nu weet ik dat het niet bij mij hoord dus laat ik het bij die ander
Zekersquote:en mijn tt was beter![]()
Dat wel, maar ik heb het niet zo op telefoons. Is i.i.g. geen manier voor mij om affectie te laten blijken. >_<quote:
Ja, ik ook. Herken het ook. Maar dat afschermen gaat lastig als je iemand graag mag, toch? Tenminste, ik merkte het vandaag bij mijn vriendin. Haar opmerking raakte me tot op het bot (omdat ik open wilde staan en haar begrip wilde tonen).quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben heel gevoellig voor andermans emoties
als iemand een schijthumeur heeft voel ik dat direct aan, als iemand ergens mee zit merk ik dat meestal meteen en is iemand juist heel gelukkig voel ik dat ook.
vroeger raakte me dat enorm en leek het wel of ik er door opgeslokt werd en veranderde mijn eigen humeur hier ook door. tegenwoordig kan ik dat wel goed afschermen en egwoonweg negeren.
Ik ga niet meteen vragen of er wat is al voel ik t, is iemand humeurig ga ik niet mee sikkeneuren (is niet altijd meteen te zien aan iemand dat ie humeurig is of ergens mee zit maar ik voel het) etc etc
klinkt n beetje vaag maar dat heb ik van kinds afaan al heel erg gehad.
ik moet nog een nieuwe telefoon uitzoeken, met abbo voor ik helemaal failliet ga aan de pretpay.. Draaikont nog steeds rond een iPhone, het is een leuk ding.. Ben alleen bang dat ik er vrij snel klaar mee ben eigenlijk..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb het niet zo op telefoons. Is i.i.g. geen manier voor mij om affectie te laten blijken. >_<
Dat soort dingen zijn voor mij heel moeilijk te begrijpen ..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Herken het ook. Maar dat afschermen gaat lastig als je iemand graag mag, toch? Tenminste, ik merkte het vandaag bij mijn vriendin. Haar opmerking raakte me tot op het bot (omdat ik open wilde staan en haar begrip wilde tonen).
In de toekomst ga ik me wel voor haar afschermen, want ik wil mezelf beschermen.
In het geval van leuke dames; daar heb ik altijd de neiging bij om ze te gaan plagenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is mij te vaag
Topic alternatief : Hoe toon jij je affectie aan iemand ?
Dat zeker. Ik was inspiratieloos, as always..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat deed ik maar nu weet ik dat het niet bij mij hoord dus laat ik het bij die ander
en mijn tt was beter
Dat is okayquote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn voor mij heel moeilijk te begrijpen ..
Plagen is kusjes vragenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
In het geval van leuke dames; daar heb ik altijd de neiging bij om ze te gaan plagen![]()
quote:
nou bij sommige gevoelens wil ik nog wel aangeven dat ik wat merk en geef aan dat als de ander er over wilt praten dit kan maar houd het geheel open en laat de ander die stap dan nemen en ga niet doorvragen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Herken het ook. Maar dat afschermen gaat lastig als je iemand graag mag, toch? Tenminste, ik merkte het vandaag bij mijn vriendin. Haar opmerking raakte me tot op het bot (omdat ik open wilde staan en haar begrip wilde tonen).
In de toekomst ga ik me wel voor haar afschermen, want ik wil mezelf beschermen.
bij mij welquote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wat je zegt. Maar het zit toch ff in je systeem. Mij helpt het niet meer om dat tegen mezelf te zeggen. Ik weet te goed hoe het werkt.
[..]
Zekers
Doet me allemaal vrij weinig allemaal, van die gadgets. Mijn favoriete telefoon is nog steeds de Nokia 6310i. Strak, zakelijk en geen stomme toeters en bellen. Oh ja, en 2 weken standby tijd.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef kwaakvaak het volgende:
ik moet nog een nieuwe telefoon uitzoeken, met abbo voor ik helemaal failliet ga aan de pretpay.. Draaikont nog steeds rond een iPhone, het is een leuk ding.. Ben alleen bang dat ik er vrij snel klaar mee ben eigenlijk..
Jaa maar tis soms gewoon erg irritantquote:Op maandag 2 maart 2009 21:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Plagen is kusjes vragen
(zeiden ze niet voor niets vroeger al)
Jij moet meer met je gsm gaan doen en hem in de gaten houdenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Doet me allemaal vrij weinig allemaal, van die gadgets. Mijn favoriete telefoon is nog steeds de Nokia 6310i. Strak, zakelijk en geen stomme toeters en bellen. Oh ja, en 2 weken standby tijd.
Thanks Duim!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou bij sommige gevoelens wil ik nog wel aangeven dat ik wat merk en geef aan dat als de ander er over wilt praten dit kan maar houd het geheel open en laat de ander die stap dan nemen en ga niet doorvragen.
het afschermen bedoel ik meer met mezelf erdoor negatief voelen. dus mee gaan in het slechte gevoel en daardoor mezelf ook verdrietig, boos, teleurgesteld etc etc voelen.
ik ben ik en ik heb genoeg aan mijn eigen gevoel.
dat afschermen gaat weer gepaard met wat ik al zei dat ik gewoonweg pas voor langdurige negatieve gevoelens. Snel relativeren en inzien dat die gevoelens volstrekt nutteloos zijn. Dat helpt MIJ enorm.
Soms verzuip ik mezelf er gewoon even een uurtje heeeeeeeelemaal in meestal mbv muziek (muziek is nu eenmaal mijn ding) om daarna dan ook te zeggen zo en nu is t genoeg geweest en het van me af te zetten.
Herkenbaar..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb het niet zo op telefoons. Is i.i.g. geen manier voor mij om affectie te laten blijken. >_<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |