abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 21:10:52 #1
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66631426

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_66631436
JA!!
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_66631484
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:06 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik allemaal. Maar heb je dan nooit dat je de onzekerheid of angst van iemand anders overneemt?
dat deed ik maar nu weet ik dat het niet bij mij hoord dus laat ik het bij die ander

en mijn tt was beter
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 2 maart 2009 @ 21:12:59 #4
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_66631509
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:06 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik allemaal. Maar heb je dan nooit dat je de onzekerheid of angst van iemand anders overneemt?
ik ben heel gevoellig voor andermans emoties
als iemand een schijthumeur heeft voel ik dat direct aan, als iemand ergens mee zit merk ik dat meestal meteen en is iemand juist heel gelukkig voel ik dat ook.

vroeger raakte me dat enorm en leek het wel of ik er door opgeslokt werd en veranderde mijn eigen humeur hier ook door. tegenwoordig kan ik dat wel goed afschermen en egwoonweg negeren.

Ik ga niet meteen vragen of er wat is al voel ik t, is iemand humeurig ga ik niet mee sikkeneuren (is niet altijd meteen te zien aan iemand dat ie humeurig is of ergens mee zit maar ik voel het) etc etc

klinkt n beetje vaag maar dat heb ik van kinds afaan al heel erg gehad.
pi_66631528
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat deed ik maar nu weet ik dat het niet bij mij hoord dus laat ik het bij die ander
Ja, dat klopt wat je zegt. Maar het zit toch ff in je systeem. Mij helpt het niet meer om dat tegen mezelf te zeggen. Ik weet te goed hoe het werkt.
quote:
en mijn tt was beter
Zekers
pi_66631532
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
Jij luistert niet aan de telefoon?
Dat wel, maar ik heb het niet zo op telefoons. Is i.i.g. geen manier voor mij om affectie te laten blijken. >_<
pi_66631568
gay
pi_66631590
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik ben heel gevoellig voor andermans emoties
als iemand een schijthumeur heeft voel ik dat direct aan, als iemand ergens mee zit merk ik dat meestal meteen en is iemand juist heel gelukkig voel ik dat ook.

vroeger raakte me dat enorm en leek het wel of ik er door opgeslokt werd en veranderde mijn eigen humeur hier ook door. tegenwoordig kan ik dat wel goed afschermen en egwoonweg negeren.

Ik ga niet meteen vragen of er wat is al voel ik t, is iemand humeurig ga ik niet mee sikkeneuren (is niet altijd meteen te zien aan iemand dat ie humeurig is of ergens mee zit maar ik voel het) etc etc

klinkt n beetje vaag maar dat heb ik van kinds afaan al heel erg gehad.
Ja, ik ook. Herken het ook. Maar dat afschermen gaat lastig als je iemand graag mag, toch? Tenminste, ik merkte het vandaag bij mijn vriendin. Haar opmerking raakte me tot op het bot (omdat ik open wilde staan en haar begrip wilde tonen).

In de toekomst ga ik me wel voor haar afschermen, want ik wil mezelf beschermen.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:15:24 #9
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66631595
trallaaa laaa
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 2 maart 2009 @ 21:15:47 #10
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66631610
Leuke TT
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 2 maart 2009 @ 21:16:31 #11
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_66631635
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik heb het niet zo op telefoons. Is i.i.g. geen manier voor mij om affectie te laten blijken. >_<
ik moet nog een nieuwe telefoon uitzoeken, met abbo voor ik helemaal failliet ga aan de pretpay.. Draaikont nog steeds rond een iPhone, het is een leuk ding.. Ben alleen bang dat ik er vrij snel klaar mee ben eigenlijk..
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:17:00 #12
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66631645
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Herken het ook. Maar dat afschermen gaat lastig als je iemand graag mag, toch? Tenminste, ik merkte het vandaag bij mijn vriendin. Haar opmerking raakte me tot op het bot (omdat ik open wilde staan en haar begrip wilde tonen).

In de toekomst ga ik me wel voor haar afschermen, want ik wil mezelf beschermen.
Dat soort dingen zijn voor mij heel moeilijk te begrijpen ..
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 2 maart 2009 @ 21:17:35 #13
101353 mrbox
Miep miep
pi_66631666
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:

[..]

Is mij te vaag

Topic alternatief : Hoe toon jij je affectie aan iemand ?
In het geval van leuke dames; daar heb ik altijd de neiging bij om ze te gaan plagen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:17:35 #14
220609 Nouk84
pi_66631667
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en mijn tt was beter

Dat zeker. Ik was inspiratieloos, as always..
pi_66631679
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn voor mij heel moeilijk te begrijpen ..
Dat is okay
En begrijpelijk.
pi_66631695
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:

[..]

In het geval van leuke dames; daar heb ik altijd de neiging bij om ze te gaan plagen
Plagen is kusjes vragen
(zeiden ze niet voor niets vroeger al )
  maandag 2 maart 2009 @ 21:18:43 #17
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66631699
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef MNR het volgende:

Dat is okay
En begrijpelijk.
weet ik.. maar toch, soms heb je het gevoel dat je iets mist ofzo..
  maandag 2 maart 2009 @ 21:19:11 #18
238120 Duimelot
pi_66631708
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef MNR het volgende:

[..]

nou bij sommige gevoelens wil ik nog wel aangeven dat ik wat merk en geef aan dat als de ander er over wilt praten dit kan maar houd het geheel open en laat de ander die stap dan nemen en ga niet doorvragen.

het afschermen bedoel ik meer met mezelf erdoor negatief voelen. dus mee gaan in het slechte gevoel en daardoor mezelf ook verdrietig, boos, teleurgesteld etc etc voelen.
ik ben ik en ik heb genoeg aan mijn eigen gevoel.

dat afschermen gaat weer gepaard met wat ik al zei dat ik gewoonweg pas voor langdurige negatieve gevoelens. Snel relativeren en inzien dat die gevoelens volstrekt nutteloos zijn. Dat helpt MIJ enorm.

Soms verzuip ik mezelf er gewoon even een uurtje heeeeeeeelemaal in meestal mbv muziek (muziek is nu eenmaal mijn ding) om daarna dan ook te zeggen zo en nu is t genoeg geweest en het van me af te zetten.
pi_66631754
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja, dat klopt wat je zegt. Maar het zit toch ff in je systeem. Mij helpt het niet meer om dat tegen mezelf te zeggen. Ik weet te goed hoe het werkt.
[..]

Zekers
bij mij wel
dan moet ik ff nagaan wie ik oppik zeg maar en dan ga ik ff wandelen of zo en als ik dan terug kom sluit ik me af voor die persoon
lullig maar een stuk minder lullig voor mij
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66631757
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef kwaakvaak het volgende:
ik moet nog een nieuwe telefoon uitzoeken, met abbo voor ik helemaal failliet ga aan de pretpay.. Draaikont nog steeds rond een iPhone, het is een leuk ding.. Ben alleen bang dat ik er vrij snel klaar mee ben eigenlijk..
Doet me allemaal vrij weinig allemaal, van die gadgets. Mijn favoriete telefoon is nog steeds de Nokia 6310i. Strak, zakelijk en geen stomme toeters en bellen. Oh ja, en 2 weken standby tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2009 21:20:56 ]
  maandag 2 maart 2009 @ 21:20:56 #21
101353 mrbox
Miep miep
pi_66631765
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:18 schreef MNR het volgende:

[..]

Plagen is kusjes vragen
(zeiden ze niet voor niets vroeger al )
Jaa maar tis soms gewoon erg irritant
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:21:37 #22
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66631796
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Doet me allemaal vrij weinig allemaal, van die gadgets. Mijn favoriete telefoon is nog steeds de Nokia 6310i. Strak, zakelijk en geen stomme toeters en bellen. Oh ja, en 2 weken standby tijd.
Jij moet meer met je gsm gaan doen en hem in de gaten houden
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66631821
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nou bij sommige gevoelens wil ik nog wel aangeven dat ik wat merk en geef aan dat als de ander er over wilt praten dit kan maar houd het geheel open en laat de ander die stap dan nemen en ga niet doorvragen.

het afschermen bedoel ik meer met mezelf erdoor negatief voelen. dus mee gaan in het slechte gevoel en daardoor mezelf ook verdrietig, boos, teleurgesteld etc etc voelen.
ik ben ik en ik heb genoeg aan mijn eigen gevoel.

dat afschermen gaat weer gepaard met wat ik al zei dat ik gewoonweg pas voor langdurige negatieve gevoelens. Snel relativeren en inzien dat die gevoelens volstrekt nutteloos zijn. Dat helpt MIJ enorm.

Soms verzuip ik mezelf er gewoon even een uurtje heeeeeeeelemaal in meestal mbv muziek (muziek is nu eenmaal mijn ding) om daarna dan ook te zeggen zo en nu is t genoeg geweest en het van me af te zetten.
Thanks Duim!

Ik weet dat het gesneden koek is en dat het voor de hand ligt, maar ik vind het prettig als iemand dit tegen me zegt.

voor jou!
  maandag 2 maart 2009 @ 21:22:07 #24
220609 Nouk84
pi_66631822
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef Techno het volgende:

[..]

Herkenbaar..
  maandag 2 maart 2009 @ 21:22:30 #25
238120 Duimelot
pi_66631834
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:

[..]

Jaa maar tis soms gewoon erg irritant
vooral als je er zelf niet zo goed tegen kan om trug geplaagd te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: