Ik oordeelde ook niet over je, het was gewoon een opmerking zonder bij bedoeling. Ik kan niet weten dat dat jou raaktquote:Op maandag 2 maart 2009 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is idd zo
alleen ik had van auto meer verwacht juist omdat ik haar mag
does that make sense? naja haha
Daarom, allemaal van die ongestelde trutjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook. Vrouwen onderling lopen alleen maar te bitchen.
oui oui, het is dinsdag, hup, de kroeg inquote:
Het is maandag?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
oui oui, het is dinsdag, hup, de kroeg in
Het is dinsdag nep-spanjaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is dinsdag nep-spanjaardLeer klokkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is dinsdag nep-spanjaardLeer klokkijken
Doe eens liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou...!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom, allemaal van die ongestelde trutjes
Wat een taalgebruik weer he ...quote:
En ik ben ook niet ongesteldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik weer he ...
jullie zijn geen trutjes hoor
aah okquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef toma het volgende:
Swiffmeister woont trouwens links van mij op het kaartje. Die kan er ook wel op.
Swiffmeister is trouwens een neef van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |