dan zal het wel weer eens niet goed gedaan zijn, of er worden nieuwe leidingen neergelegd dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:05 schreef SwiffMeister het volgende:
Dan nog vindt ik het raar. Want er was weinig tot niets mis met die kleine straatjes. Sommigen ervan zijn amper 2 jaar geleden nog opnieuw bestraat enzo :S
Als ze glasvezel zouden gaan leggen zouden ze een hele straat open trekken, dat is nu niet het geval.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan zal het wel weer eens niet goed gedaan zijn, of er worden nieuwe leidingen neergelegd dat kan ook natuurlijk
Tilburg op glasvezel?
dan moet je het even gaan vragen aan zequote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:09 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als ze glasvezel zouden gaan leggen zouden ze een hele straat open trekken, dat is nu niet het geval.
En als ze glasvezel gaan leggen, dan komt dat eerst flink in de media, want glasvezelverbindingen zijn er nog maar een handjevol hier in dit land.
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:00 schreef Tegan het volgende:
Ok, hij is best tof, maar ik zou zelf nooit die kleur uitkiezen. Die lichtroze is idd verschrikkelijk. Een mede-student van mij heeft die.
Amersfoortquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
welke nijkerk is het eigenlijk? die bij Amersfoort of die in Friesland?
Ik moet nu meteen aan iemand in mijn jaar denkenquote:
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:
Das wel handigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd straight to the point.
Ik zal even overleggen met mijn soort, oke?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als jouw soort (![]()
) dat nou ook eens deed.
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt. Wat nou, straight to the point..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd straight to the point.
Thnxquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Trouwens, ik vind die truien wel leuk hoor
Ik ben wel straight to the point, ik maakte het je direct duidelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt. Wat nou, straight to the point..!
Ik twijfel er nog een beetje over, maar ooit zal ik er wel één kopen [ al is het maar om te hebbenquote:
http://www.unigear.eu/universiteit/tilburgquote:
Dan heeft hij het vast goed gedaan! Fijn hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef vamperotica het volgende:
Zoonlief heeft de uitslag van de cito toets binnen
* vamperotica trotse mama is
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef vamperotica het volgende:Zoonlief heeft de uitslag van de cito toets binnen
Wat had ie?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef vamperotica het volgende:
Zoonlief heeft de uitslag van de cito toets binnen
Hoop geen griepquote:
ik MAVO / HAVOquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
Goed gedaan zoontje van Vamperotica
Ik had een mavo advies...
Ik had mavo voor de cito en van school havo/vwoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik MAVO / HAVO
Maar jah, was te lui om te leren dus alles maar op Mavo gedaan
En uiteindelijk ook VWO gedaan, toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Tegan het volgende:
Mijn Cito kwam een paar punten te kort voor Vwo (543, kan dat?), maar mijn advies was toch Mavo, omdat ik nog heel speels ofzo was/niet serieus genoeg. Mijn ouders vonden dat advies stom (oa omdat ik heb twee zussen heb die Gymnasium deden). Toen op de Havo/Vwo-brugklas naar Havo gestroomd
(niet goed genoeg waren mijn punten dus voor Vwo).
Aan het einde van de Havo in 2006, wist ik niet wat ik wilde gaan doen. Dus toen ben ik idd Vwo gaan doen (in een jaar op het Volwassenenonderwijs), gezakt op een tiende (omdat ik er totaal geen zin in had, en merendeel van het jaar dacht, wtf doe ik hier, ik heb al een diploma en ben helemaal klaar met de middelbare). Toen heel erg twijfelen wat ik moest doen. Hbo, werken, dat ene vak opnieuw doen, of iets combineren. Uiteindelijk is toen mijn zus ook gezakt (op het Gymnasium) en toen omdat zij ook enkele vakken opnieuw ging doen ben ik meegegaan. Toen dus samen geslaagd. En beide gaan studeren aan de UvT.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk ook VWO gedaan, toch?
Ach, die adviezen zeggen niet zoveel. Twee klasgenoten van mij hadden VWO en één VWO + en bij alle drie is het dramatisch afgelopen
Andere vriend heeft mavo gedaan, MBO, HBO en zit nu ook op de UvT
en dan nagaan dat wij niet de prijs van best verklede kregenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef Tegan het volgende:
Die pooier is echt erg![]()
. De non is wel cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |