Pff... wie zegt dat ik op mijn oude dag (als ik die al haal) verzorgd moet worden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij wilde op je ouwedag nog even naar Azië of Afrika verhuizen, omdat er daar nog wel genoeg jongeren zijn om voor je te zorgen? Ze zien je aankomen...
Er is nieuwe aanwas in Azië en Afrika dus de soort houdt niet op te bestaan!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:36 schreef Lemmeb het volgende:
'Bewuste kinderloosheid' staat gelijk aan zelfmoord, alleen dan op grotere schaal. Zelfmoord van de soort, welteverstaan. Zonder nieuwe aanwas houdt alles op.
Ah, ik had al zo'n vermoeden toen je over Afrika begon. Egocentristisch racisme.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk wel. Als je maar genoeg geld meebrengt kan alles.
Maar ik laat me toch liever door m'n eigen kinderen verzorgen. D.w.z. door jongeren die zeer goed bekend zijn met mijn eigen cultuur of die daarin zijn opgegroeid.
Nee. Ze is erg knap en de seks is bijzonder goed. Dus onderneem ik liever nog wat pogingen om haar om te praten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik zou in jouw geval dan ook idd niet echt lang in zo'n situatie blijven hangen, niet bepaald eerlijk naar beide toe lijkt me.
Ik heb het even voor je opgezocht en deze stijgt inderdaad nog een heel klein beetje. Deze stijging komt overigens vooral voor rekening voor niet-westerse allochtonen, die, zoals we inmiddels allemaal weten, schijt hebben aan ons en onze cultuur.quote:Maar volgens mij zal stijgt deze ook nog gewoon
Ja, net als de afgelopen jaren zeker. Want Nederland is immers zo aantrekkelijk voor hoger opgeleiden!quote:En daar die voornamelijk plaatsvind in Azië en juist dat werelddeel in de toekomst zal bestaan uit de meeste hoogopgeleide ter wereld, hoef je je ook geen zorgen te maken dat alleen arme, onderontwikkelde mensen deze kant op komen.
Als er niemand meer is om de kosten voor dijkverhogingen etc. te betalen, zal Nederland inderdaad langzaam in zee zakken.quote:Hoewel je je mag af gaan vragen hoelang Nederland, met de stijging van de zeespiegel dat meer en meer een waarschijnlijkheid zal zijn, nog zal bestaan.
Dat ben ik niet met je eens. Het is een reëel probleem. Maar de omvang van het probleem is wel afhankelijk van de vraag of je graag met gelijkgestemden door het leven wilt blijven gaan, of het niet erg vindt ruimte te maken voor achterlijke culturen en terug te gaan naar de middeleeuwen.quote:Ik doe niet alleen of het probleem niet bestaat, in realiteit bestaat het probleem ook gewoon weg niet.
Zeg linkse troll, blijven we wel even normaal tegen elkaar doen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, ik had al zo'n vermoeden toen je over Afrika begon. Egocentristisch racisme.
De manier waarop jij praat over je vriendin, en dat zie je wel als de toekomstige moeder van je kinderen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. Ze is erg knap en de seks is bijzonder goed. Dus onderneem ik liever nog wat pogingen om haar om te praten.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De manier waarop jij praat over je vriendin, en dat zie je wel als de toekomstige moeder van je kinderen?![]()
Of ben je nu zelf zo wanhopig ofzo?
Nouja, mocht ze toch besluiten kinderen te willen, dan trouw ik natuurlijk met haar. Zoniet, dan is het binnenkort toch een keer over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je zegt dat je vriendin geen kinderen wilt, maar jij wel. En dat je denkt dat ze niet nog erg lang je vriendin zal zijn.
Maar ze is wel knap en de seks is bijzonder goed.
Ik vind het een beetje vreemd dat je zo over je partner praat, maar haar kennelijk wel als de toekomstige moeder van je kinderen ziet.
dat zei ik hierboven ook al...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:24 schreef WRH het volgende:
het duurt even een paar pagina's maar als kinderloze wordt je vanzelf wel weer tegennatuurlijk, slecht en egoistisch genoemd en de oorzaak van het uitsterven van het briljante Nederlandse ras...
heerlijk verfrissend...
Japs, we = bad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:24 schreef WRH het volgende:
het duurt even een paar pagina's maar als kinderloze wordt je vanzelf wel weer tegennatuurlijk, slecht en egoistisch genoemd en de oorzaak van het uitsterven van het briljante Nederlandse ras...
heerlijk verfrissend...
'Zeg nooit nooit'quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zal noooooit voor een ander kinderen nemen,
Omdat ik graag seks wilde met een mooie vrouw. En deze lag op dat moment voor het oprapen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
waarom heb je dan niet eerder de keus gemaakt om het met iemand te proberen met een 100% kinderwens?
Nou, zoveel heb ik nog niet geïnvesteerd hoor.quote:Eerst jaren in elkaar investeren, samenwonen, band opbouwen, trouwplannen en dan dit laten verpesten door één ding: de kinderwens.
Neehoor, ZO belangrijk is het niet, voor mij persoonlijk althans. Ik ben niet het type dat door dit soort zaken gefrustreerd raakt.quote:Die kinderwens kan heel belangrijk zijn, maar als hij ZO belangrijk voor je is, als jij vanaf moment 1 al weet dat je je voort wilt planten en je vriendin geeft al vanaf begin / langere tijd aan dit niet te kunnen garanderen, dan kwel zowel jezelf als je vriendin door langer bij elkaar te blijven.
Ja. Dat lijkt me ideaal. Ook erg bevordelijk voor de dominante positie die ik toch al heb over haar.quote:Maar zou je dat willen? dat zij toegeeft, wat wrsch zal zijn omdat JIJ zo graag kinderen wilt en anders een ander gaat zoeken?
Het is ook niet alsof de Nederlanders enige moeite doen, om die mensen tot "onze cultuur" toe te laten. Wellicht qua projecten en geld wel, maar niet qua mentaliteit. Nederlanders hebben toch wel een chronische moeite om buitenlanders te accepteren, komt vast door ons klagerige natuur ofzow.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb het even voor je opgezocht en deze stijgt inderdaad nog een heel klein beetje. Deze stijging komt overigens vooral voor rekening voor niet-westerse allochtonen, die, zoals we inmiddels allemaal weten, schijt hebben aan ons en onze cultuur.
Daar zijn we zelf ook debet aan natuurlijk, we hebben tot nu toe namelijk vooral mensen toegelaten die het werk wilde doen, wat wij niet meer deden.quote:Ja, net als de afgelopen jaren zeker. Want Nederland is immers zo aantrekkelijk voor hoger opgeleiden!
Ookal zou de de Nederlandse bevolking explosief stijgen, dan zullen de kosten van de dijken toch zo hoog worden, dat het economisch niet meer interesant is om Nederland in stand te houden. De stijgende zeespiegel, die toch echt aan het stijgen is, is wat dat betreft een probleem van enige kwadraten groten, dan een eventueel krimpende bevolking.quote:Als er niemand meer is om de kosten voor dijkverhogingen etc. te betalen, zal Nederland inderdaad langzaam in zee zakken.
Dat mag, maar dat zegt meer over jouw prioriteiten, dan over het werkelijke probleem.quote:Dat ben ik niet met je eens. Het is een reëel probleem.
Ik heb idd geen probleem om met meerdere culturen samen te leven. Het getuigt van een behoorlijk kortzichtige blik op de wereld als jij denkt dat er enkel alleen maar "achterlijke" culturen zijn, maar goed.quote:Maar de omvang van het probleem is wel afhankelijk van de vraag of je graag met gelijkgestemden door het leven wilt blijven gaan, of het niet erg vindt ruimte te maken voor achterlijke culturen en terug te gaan naar de middeleeuwen.
Neehoor, dat komt niet arrogant over. Ieder z'n meug.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef Semisane het volgende:
En tja...mijn gelijkgestemden zijn idd nou eenmaal mensen met een wat "wereldse mindset" en een open blik naar buiten gericht. En ja ik weet hoe arrogant en elitair dit overkomt, maar ja dat is dan maar zo.
shit, dan is Mr. Moblo niet mijn warequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
'Zeg nooit nooit'
'Als je de ware tegenkomt wil je vanzelf kinderen'
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Omdat ik graag seks wilde met een mooie vrouw. En deze lag op dat moment voor het oprapen.
[..]
Nou, zoveel heb ik nog niet geïnvesteerd hoor.
[..]
Neehoor, ZO belangrijk is het niet, voor mij persoonlijk althans. Ik ben niet het type dat door dit soort zaken gefrustreerd raakt.
[..]
Ja. Dat lijkt me ideaal. Ook erg bevordelijk voor de dominante positie die ik toch al heb over haar.
geldt ook voor :quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is de enige reactie die ik ga geven:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef _Led_ het volgende:
Altijd grappig, van die verzuurde chagerijnige zeikerige mensen die alleen willen blijven
Nee hoor, maar als klagende kinderloze word je wel chagerijnig, verzuurd en ongezellig genoemdquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:24 schreef WRH het volgende:
heerlijk verfrissend...
Jammer. Ik zie niet wat er zo "quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is de enige reactie die ik ga geven:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |