Heel veel van mn planten houden het prima vol. Alleen niet de supermarkt peterselie, maar goed, voorverpakte peterselie kost 80 cent, een plantje 59...quote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja, de mijne gaan ook steeds dood. Niet alleen de peterselie trouwens, maar ook basilicum, bieslook, citroenkruid e.d. in zulke potjes.![]()
Hebben die nu echt zoveel verzorging nodig om het wat langer te doen, vraag ik me dan af... Tja, blijkbaar wel dus.![]()
Leef, bedankt voor de tips in ieder geval!
Stoppen met dronken te worden zodat je niet alles voor een wc aanziet !quote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef klusman het volgende:
hey hey,
waarom gaat mijn peterselie plantje binnen een week dood? hoe moet je zoiets verzorgen? de vorige gaf ik netjes regelmatig water (niet te veel) maar binnen een week begon hij al te vergeelen
Ik heb afgelopen zaterdag een nieuw plantje gekocht, maar zie nu al dat de stengels slap gaan hangen, wat kan ik doen?
thanks!
ik had het niet over mijn eigen stengeltje dat slap hangt als ik gezopen hebquote:Op maandag 2 maart 2009 23:49 schreef Tydarr het volgende:
[..]
Stoppen met dronken te worden zodat je niet alles voor een wc aanziet !
Arme peterselie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |