Goodbye.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Schrijf het op. Gaat misschien makkelijker.
And I choke. I try to walk away and I stumble. Though I try to hide it it's clear. My world crumbles when you are not near.quote:
4:35 t/m 8:50quote:Op maandag 2 maart 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
Deze keer was trouwens het ergst denk ik, gaat door tot pagina 6
En ik heb in totaal 9 uur gespendeerd aan het luisteren van dat nummer, ik heb 'm nu geloof ik een dag of 4/5 in mijn bezit.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
Deze keer was trouwens het ergst denk ik, gaat door tot pagina 6
Ik wilde hier heel wijs niet op ingaan, maar je hebt me zover hoor. Tomaathoofd.quote:
En over 4/5 dagen word je opgenomen in een inrichting.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik heb in totaal 9 uur gespendeerd aan het luisteren van dat nummer, ik heb 'm nu geloof ik een dag of 4/5 in mijn bezit.
Hihihi, nu word ik rood.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde hier heel wijs niet op ingaan, maar je hebt me zover hoor. Tomaathoofd.
Neehoorquote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben het meisje in IQM's fobo. [ afbeelding ]
Je klinkt als mn broertje nu.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
En over 4/5 dagen word je opgenomen in een inrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |