nou ik zag op een gegeven moment dat je in de lobby zat, toen ging ik op iemand schieten met de bazooka en jij stond naast me. schiet jij mij doodquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh, jij bent dus die drift ?
Ik ben altijd heel vriendelijk, het is leuk als iemand even loopt te kutten, maar dan moet je ook een keer stoppen.
ik denk vanavond weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
Weet ik niet meer, het is wel lachen verderZodra je weer online gaat moet je maar een seintje geven.
Vanavond eerst voetbal. Ga proberen om ook ff te kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk vanavond weer![]()
ik heb ook erg gelachen gisteren (was alweer ffies niet online geweest)
Ik denk dat je San Andreas bedoelt.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:20 schreef Tijn het volgende:
De eindmissies van GTA IV vond ik trouwens beter te doen dan de eindmissie van Vice City. Dat was toch dat deel met dat brandende huis? Wat een kutmissie.
Waarom denk je dat ?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef Xracer78 het volgende:
Ik vind het nogal een tegenvaller. De graphics enzo zijn er wel op vooruit gegaan maar vergeleken met GTA: San Andreas kan je veel en veel minder. Ik vergelijk het met een verbetering van GTA 3, zelfde omgeving (oude lelijke straten van New York City (had eerder voor Las Vegas gekozen...), zelfde (basis)besturingen enz. Maar daarna werd het al beter met Vice City en San Andreas. Dus ik hoop dat de volgende spellen uit de GTA IV-reeks veel en veel beter zijn.
Ja ik was ook zo ver maar ik knal steeds het water in...quote:Op donderdag 16 april 2009 01:19 schreef Tijn het volgende:
Check anders deze video en doe wat ze hierin doen:
alleen voor de PC versie is dat mogelijk denk ik. je heb iig wel al name packs dat de autos heten als irl iigquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:48 schreef spenky het volgende:
komen er ook voor gta 4 nog koele auto add ons enzo, net als ik gewone ferraris en nederlandse polities in gta 3 had rijden...
jaaa nu nog de autos zelf !quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen voor de PC versie is dat mogelijk denk ik. je heb iig wel al name packs dat de autos heten als irl iig
ook voor omgebouwde xboxen is dat tegenwoordig mogelijk...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen voor de PC versie is dat mogelijk denk ik. je heb iig wel al name packs dat de autos heten als irl iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |