Alsof de grap ineens slechter daar door wordtquote:Op maandag 2 maart 2009 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ondanks die gruwelijke fout toch tweede
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:38 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je 'n balletje uit de goal plukken, moet je voor een Boeing bukken....... Yogho ! Yogho !
Ik kreeg van setzen de poedel omdat ik een woord verkeerd gespeld had.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof de grap ineens slechter daar door wordt
Ik kan me ook nog wel herinneren dat ik de poedel kreeg omdat ik als ipv dan schreef of vice versa........quote:Op maandag 2 maart 2009 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kreeg van setzen de poedel omdat ik een woord verkeerd gespeld had.
Ja dus dan moet ik dat ook maar doen?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ummmmmmm paint onderschriftquote:Op maandag 2 maart 2009 23:00 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe opgave van RayMania's "Raad waar de bal is" zelfs voor Henk Timmer te moeilijk
zie toevoegingquote:
Welke grap? 1 en 2 vond ik niet echt grappig, om de poedel moest ik juist erg lachen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof de grap ineens slechter daar door wordt
Maar dat is voor mij geen maatstaf waar jij wel of niet om moet lachen.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke grap? 1 en 2 vond ik niet echt grappig, om de poedel moest ik juist erg lachen.
Nee, jij kijkt alleen naar de namen van de inzendersquote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat is voor mij geen maatstaf waar jij wel of niet om moet lachen.
Spelfout deed de emmer overlopenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet door spelfoutenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |