Ben bang dat Burghardt de winst gaat pakken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:34 schreef Sjiznit het volgende:
Nu hoop ik voor Flecha dat ie eens zn handen in de lucht mag steken
lek!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben bang dat Burghardt de winst gaat pakken.
Zal wel nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben bang dat Burghardt de winst gaat pakken.
Hm zou het pas zonde vinden als die Duitser met de winst zou gaan strijkenquote:
Hij zal idd wel niet gemogen hebben. Hij had in het begin met het waaiers trekken wel een paar beurten meegedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:42 schreef thettes het volgende:
En ik vind het jammer voor hem, maar het doet me goed dat nu sowieso iemand die het verdient gaat winnen. Ook al wilde Burghardt misschien zelf wel meewerken.
En? Met hem moesten ook o.a. Gilbert en Haussler eraf. Al knap dat hij er ondanks z'n ziekte in eerste instantie bijzat en nog een hele tijd op kop heeft gedraaid in het peloton.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:36 schreef Sautor het volgende:
En Gertje Steegmans werd weer (!) regelrecht uit het wiel gereden, want hij zat er in eerste instantie wel in de waaier
Gaatje krijgen met Chavanel erbij zal niet meevallen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:44 schreef Sautor het volgende:
Rabobank moet dit toch kunnen afmaken, gaatje laten vallen vlak voor de sprint
Waarom zou hij? Het is sport he, geen liefdadigheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef Szura het volgende:
Niet dat die arrogante toeter de ritzege aan Rabo gunt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |